Stolz?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft er al iemand uit mijn godenteam wél gewonnen?
Lap, dat was de enige die ik wel had willen jinxenquote:
Famous last post van het vorige topicquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat zonde, dit niveau in de laatste paar küren op de OS. En zo maak je het Malinin wel heel eenvoudig.
Klaebo vermoed ikquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft er al iemand uit mijn godenteam wél gewonnen?
Wel iets wat goed ging bij Malinin en Siao.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:58 schreef Gremen het volgende:
Die backflip kunnen ze wel weer opnieuw verbieden. Voegt niks toe en maakt er alleen maar een clowns act van
Niet bezwijken onder de druk hoort er ook bij.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Shaidorov is een geweldige winnaar![]()
Maar wat een rotslechte vinale.
Om als eerste te finishen, moet je eerst finishen?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Niet bezwijken onder de druk hoort er ook bij.
Gooien we Arcee er ook nog even inquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Om als eerste te finishen, moet je eerst finishen?
Het is de schuld van Xandra en Jensquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:02 schreef Elpis het volgende:
Ach die koppies als het inzinkt dat ze op het podium staan.
Maarre die baan zouden ze wel eens mogen onderzoeken want dit was echt bizar.
Malalin had nog wel geluk dat ze wel het goud pakten op het team-event, dat had ook zomaar Japan kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt wel een partij massaal gesjookt, vooral door Amerikaantjes
Ze komen toch vaak gewoon mokerslecht uit?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:02 schreef Elpis het volgende:
Ach die koppies als het inzinkt dat ze op het podium staan.
Maarre die baan zouden ze wel eens mogen onderzoeken want dit was echt bizar.
Ik heb niet alle sprongen zitten analyseren hoor en die zaten er ook wel bij ja, maar hoe groot is de kans dat er echt zoveel valpartijen zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze komen toch vaak gewoon mokerslecht uit?
Malinin schaatste met handrem opquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:41 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ik heb niet alle sprongen zitten analyseren hoor en die zaten er ook wel bij ja, maar hoe groot is de kans dat er echt zoveel valpartijen zijn?
Maar goed misschien zijn ze allemaal wat angstiger geworden toen ze voorgangers zagen vallen ofzo. Een soort van domino effect. Dat gevoel had ik bij Malinin in ieder geval wel toen hij kortere elementen uitvoerde dan gepland.
We horen het vanzelf wel mochten ze achteraf klagen over het ijs.
Vond ik ook, de bravour was helemaal weg.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Malinin schaatste met handrem op
Niet eens de beste Amerikaan in de vrije kür. Andrew Torgashev werd uiteindelijk daarin nipt achtstequote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:41 schreef zorro28 het volgende:
Een mooi Olympisch diploma voor Malinin
Als nummer 6 van start!quote:Op zondag 15 februari 2026 19:33 schreef Elpis het volgende:
Ben heel benieuwd hoe het Nederlandse koppel het zo afgaat.
quote:Op zondag 15 februari 2026 19:44 schreef Elpis het volgende:
Ik op HBO Max, maar wellicht is het ook op Eurosport?
Daar geniet ik juist van. Die kuur van Malinin was echt goed op die manier.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zet het even aan op de achtergrond maar ik kan niet zoveel met deze sport.
Elke beweging ben ik weer bang dat ze vallen.
Sinds de finale van de lange kur bij de mannen, vind ik dit een topshowquote:Op zondag 15 februari 2026 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zet het even aan op de achtergrond maar ik kan niet zoveel met deze sport.
Elke beweging ben ik weer bang dat ze vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |