All hail to the mattiequote:
Ik kom zo wel met die capquote:
Je wil dit toch niet het podium op zoquote:
Die gast komt uit Aldeboarn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil dit toch niet het podium op zo![]()
Dat is een reden om hem niet op het podium te zetten?quote:
Neuken voor de wedstrijdquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
Er wordt wat afgeneukt door die Olympiërs
https://www.ad.nl/olympis(...)elemaal-op~a314461d/
yyepquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee ... moet ze niet nog een 500m?
Die zijn gewoon voor de heb ... gebruikt leveren ze niets meer opquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Neuken voor de wedstrijdmocht bij het voetbal niet.
Dat wordt lastig iddquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn gewoon voor de heb ... gebruikt leveren ze niets meer op
Ja Sjeek is wat apart iddquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:03 schreef mario390 het volgende:
bij de zauselvent weet je ja niet of hij met haar naar djibuti fliegt
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn gewoon voor de heb ... gebruikt leveren ze niets meer op
Raarste kapsel ever. Schijnt Fries te zijn heb ik me laten vertellenquote:
Bij voetbal hadden ze dit toch ooit van Gullit ?quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij voetbal hadden ze dit toch ooit van Gullit ?
quote:
Met zijn rasta harenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij voetbal hadden ze dit toch ooit van Gullit ?
In Braboland kan dat prima, boven de rivieren helemaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:09 schreef pullup het volgende:
Zou je wel een beetje mee gecancelled worden tegenwoordig
Of kan dit nog met carnaval?
@:Marcb1974 zal het wel weten
[ afbeelding ]
Wat heb jij voor pekske?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Braboland kan dat prima, boven de rivieren helemaal.
Hier de regio word je keihard uitgelachen
Lecker.quote:
Ik gok een boerenkiel.quote:
Ik hoop hetquote:
Geen, wat ik ga heul niet naar vastelavondquote:
Niet ? Jij zou best een goeie tonneproater zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen, wat ik ga heul niet naar vastelavond
Waarom zouden die daar zitten?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:19 schreef fietsie het volgende:
Ik ga maar even de Laidol leegkopen, kom ik misschien nog bekende forummers tegen
Stef ?quote:
Een of andere rodelaarsterquote:
Skeleton is net wat anders.quote:
Okquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Skeleton is net wat anders.
Dan lig je op je buik met je hoofd naar voren. Bij Rodelen lig je op je rug met de benen naar voren.
bedoel meer dat die gebruikt condooms niets waard zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
O.a. elke dag een handje vol graaien als je er langskomt
Ze is wel een (voormalig) wereldtopper in die sport. Verwachten waren ook best wel hoog voor deze Spelen..quote:
Als je een kindje van een topsporter wil wel hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
bedoel meer dat die gebruikt condooms niets waard zijn
Ja ze bakte er helemaal niks van vandaag. Morgen wellicht beterquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is wel een (voormalig) wereldtopper in die sport. Verwachten waren ook best wel hoog voor deze Spelen..
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je een kindje van een topsporter wil wel hoor.
Wat denk jij als je er 1 hebt van jutta,quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je een kindje van een topsporter wil wel hoor.
Ik absoluut niet, ik vind haar echt niet aantrekkelijk mede door die overvloed aan make upquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat denk jij als je er 1 hebt van jutta,
mensen zat die dat willen hebben
Dames skeleton is daarom ook leuk kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Skeleton is net wat anders.
Dan lig je op je buik met je hoofd naar voren. Bij Rodelen lig je op je rug met de benen naar voren.
Zo gaat het verhaal wel rond jaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
Was het niet Boris Becker wiens kind in haar mond is verwekt ?
quote:
Een jongere broerquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een broer of zus van Joep?
Klein beetje vleesch mag er van mij wel op zittenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dames skeleton is daarom ook leuk kijken
Maar je snapt het puntquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik absoluut niet, ik vind haar echt niet aantrekkelijk mede door die overvloed aan make up
dan liever 1 met Schultingh..
Maar ik ben blij dat ik helemaal geen kinderen heb
Waar waren de condooms toen ze nodig waren?quote:
In de prullenbakquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar waren de condooms toen ze nodig waren?
Had die knakker niet ook wat met een schaatster?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar waren de condooms toen ze nodig waren?
< Snapt nu spreekwoordquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Had die knakker niet ook wat met een schaatster?
Joep Wennemars heeft een relatie met SUzanne Schultingh. Ook schaatster/shorttrackter iddquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Had die knakker niet ook wat met een schaatster?
Ja Joep maar ik dacht Erben ook vroegahquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Joep Wennemars heeft een relatie met SUzanne Schultingh. Ook schaatster/shorttrackter idd
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Joep Wennemars heeft een relatie met SUzanne Schultingh. Ook schaatster/shorttrackter idd
Zou kunnen. Zijn vrouw is iig geen schaatster, die was TV presentatrice, maar niet de meest bekendste...quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja Joep maar ik dacht Erben ook vroegah
We hebben een mattie die brons haalde netquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar ik was ff op een soort receptie... hebbe we nog wat gewonnen?
Brons! Ook dat is keihard werken!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben een mattie die brons haalde net
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou kunnen. Zijn vrouw is iig geen schaatster, die was TV presentatrice, maar niet de meest bekendste...
Mirna?quote:
Renate vd Zalm. Ik ken haar wel van de TV< maar zonder Google zou ik niet weten wat ze gepresenteerd heeft.quote:
En wat jutta betreft heb je gelijk, er zijn echt veel leukerequote:
Kop komt me bekend voor maar meer ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Renate vd Zalm. Ik ken haar wel van de TV< maar zonder Google zou ik niet weten wat ze gepresenteerd heeft.
Dit was Bosquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok, Brons dus... en komt er nog iets aan te raden vanavond?
Ja duh! Die muts.... , zon muts remt als de ziekte !quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:02 schreef pullup het volgende:
Volgens Bos gaat het allemaal echt heel goed alleen ze gaat niet zo hard
Met die gek van haar is ze over 4 jaar niet meer te herkennen vrees ikquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga Jutte echt niet afvallen nu...en er zijn best leukere... totdat je vier jaar samen woont
Angels & Demonsquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok, Brons dus... en komt er nog iets aan te raden vanavond?
Ik vind het ook een mafkeezquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met die gek van haar is ze over 4 jaar niet meer te herkennen vrees ik
En niet om goede redenen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Onderschat het niet vervolg deel 6 en 7 van Friday 13thquote:
Je hebt een date met Aiobi?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mafkeez
Maar ik had nog nooit van hem gehoord... ik geef het ff het voordeel van de twijfel.
Zag gister dat die mafkees een stukje land gekocht heeft zo groot als een provincie... om mensen bij elkaar te brengen.
Nu wacht ik even rustig af of het diepgang is of dollars.Ik kende die mafkees al wel,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enige positieve wat ik kan zeggen is dat zijn broer wel een mooie vrouw heeftstupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Goffer het is net een olieramp... ff googlenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kende die mafkees al wel,
enige positieve wat ik kan zeggen is dat zijn broer wel een mooie vrouw heeft
Morgen weerquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt een date met Aiobi?
nee thx, ze is ondertussen wel 'stuk'quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je mag haar hebben
[ afbeelding ]
Wonen jullie nog niet samen? Huwelijk? 2,3 kinderen? Hont?quote:
We liggen in scheidingquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wonen jullie nog niet samen? Huwelijk? 2,3 kinderen? Hont?
De tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wonen jullie nog niet samen? Huwelijk? 2,3 kinderen? Hont?
Wie is dan de Angel en wie de Demon?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt een date met Aiobi?
En we hebben allebei een topicreeks in R&Pquote:
Kijk eens goed....quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie is dan de Angel en wie de Demon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat doe je goed![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Ow sorry, gevoelig punt blijkbaarquote:
Het was alleen op termijn beter geweest als je ook daadwerkelijk een Föhn daarvoor had gebruikt...quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Uit de tijd dat zelfs ik dagelijks mijn haar föhnde.
Ah. Wat gebruikte ik dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was alleen op termijn beter geweest als je ook daadwerkelijk een Föhn daarvoor had gebruikt...
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk eens goed....Ah ja, makes senseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Wel in MIJN topic kijken hè. Niet dat andere.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit zich nu af te vragen of hij ff in R&P gaat kijken... is het echt? Heb ik daar wel zin in...
Geen ideequote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah. Wat gebruikte ik dan?
Mijn geheugen laat het even afweten
Aangemaakt met onze kloontjes natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit zich nu af te vragen of hij ff in R&P gaat kijken... is het echt? Heb ik daar wel zin in...
???quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah. Wat gebruikte ik dan?
Mijn geheugen laat het even afweten
Goffer...quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wel in MIJN topic kijken hè. Niet dat andere.
Das niet eerlie nie..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aangemaakt met onze kloontjes natuurlijk
Bedankt voor deze nuttige tipquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar ik zou die iig niet meer aanraden
Dan heeft je duivel niet gelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das niet eerlie nie..
Angel is one ahead!quote:
Ik ben de beroerdste niet. Hier is de link.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das niet eerlie nie..
Zit iets over zeilers te kijken.... en wat komt voorbij?quote:
Aardig, maar ik ga niet kijken.. hou het wel lekker bij mijn onbevangenheid en vooroordelenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet. Hier is de link.
Zeg, aan welke kant sta jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Angel is one ahead!![]()
1 - 0
Aan de zijkantquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeg, aan welke kant sta jij eigenlijk?
P.S. Je staat achter!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeg, aan welke kant sta jij eigenlijk?
Story of my lifequote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
P.S. Je staat achter!
No, that's history,quote:
Morgen is het weer tijd voor een Mystery Boxquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
No, that's history,
Morgen is ...weer 50% kans!
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Morgen is het weer tijd voor een Mystery BoxEn Domni moet koken
Je kan hetquote:
Moet ik nog input geven?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Arm ding.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen bij de randzaken rond de OS.
Lyndsey Vonn, jullie weten wel, die zo hard op haar smoel ging,
operatie 4 en 5 komen eraan![]()
![]()
Hopelijk weten ze alles weer te maken. Die smak zag er heftig uitquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen bij de randzaken rond de OS.
Lyndsey Vonn, jullie weten wel, die zo hard op haar smoel ging,
operatie 4 en 5 komen eraan![]()
![]()
Dat magquote:
Ik heb dat op Fok wel eens gehad. Geen idee of dat nu ook zo is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Krijgen jullie soms ook posts niet?, doordat ik per ongeluk dit twee keer open had staan zie ik nu dat Aiobi antwoord op mijn post, maar dat kwam bij die andere er niet? Is dat iets bekends?
[ afbeelding ]
Ik heb het ook wel eens, is al een tijdje, ik weet niet waar het door komt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Krijgen jullie soms ook posts niet?, doordat ik per ongeluk dit twee keer open had staan zie ik nu dat Aiobi antwoord op mijn post, maar dat kwam bij die andere er niet? Is dat iets bekends?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We plaatsen wel foto'squote:
Otters.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ondertussen...
[ afbeelding ]
Dat heb ik soms ook. Het verradelijke is dat de nummering van de posts gewoon doorloopt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat bedoel ik, hier nu net.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb dat op Fok wel eens gehad. Geen idee of dat nu ook zo is.
En terecht!!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We plaatsen wel foto's![]()
Ik heb het dit keer moeilijker voor hem gemaakt dan de vorige keren
Oeh spannend dan en helemaal benieuwd nu wat er dan in zit als je het nog moeilijker heb gemaakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hmm die had ik nog niet gezien.. ook klote, ..vreemd wel..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook. Het verradelijke is dat de nummering van de posts gewoon doorloopt.
Ik heb het dit jaar nog niet gedaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #397 (13.02.2026)
I scored 686/1000🎟️🍿🥤
1️⃣📍9.0K km - 🗓️5 yrs - 🥉99/200
2️⃣📍28.3 km - 🗓️12 yrs - 🥇178/200
3️⃣📍361 km - 🗓️41 yrs - 🥉89/200
4️⃣📍3.9K km - 🗓️6 yrs - 🥉124/200
5️⃣📍8.0 km - 🗓️4 yrs - 🥇196/200
https://movies.whentaken.com
Bedoelde bij de ingrediëntenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat magMaar Domni moet het uiteindelijk zelf bedenken
Ik heb er alle vertrouwen in dat Onze Domni hier een punt gaat pakkenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms zie ik dan dat iemand gereageerd heeft op een ander en zie de qoute maar het bericht zelf niet als ik terug scroll, na verversen verschijnt dat bericht dan ineens wel, heel vaag en hierdoor ververs ik tegenwoordig wat vaker.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm die had ik nog niet gezien.. ook klote, ..vreemd wel..
Het mag he, moet nietquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar nog niet gedaan.
Ja, ik zag ook een qoute van een post die er bij mij niet was.. , blijft vreemd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms zie ik dan dat iemand gereageerd heeft op een ander en zie de qoute maar het bericht zelf niet als ik terug scroll, na verversen verschijnt dat bericht dan ineens wel, heel vaag en hierdoor ververs ik tegenwoordig wat vaker.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik zag ook een qoute van een post die er bij mij niet was.. , blijft vreemd.Nee, de chinezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach.. ook weer niet het einde van onze platte aardequote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en erg vreemd ja en heb in FB wel eens iemand er naar zien vragen alleen nog nergens iets gelezen over een oplossing of waardoor het komt, is iig geen prioriteit.
Ik dacht net zo ...quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
Meer mensen die de loser van Jutta in elkaar willen timmeren![]()
https://www.nu.nl/achterk(...)-elkaar-trappen.html
Klopt, is niet het einde van onze ronde aarde.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach.. ook weer niet het einde van onze platte aarde
Domni heeft de neiging zichzelf te onderschatten op kookgebiedquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh spannend dan en helemaal benieuwd nu wat er dan in zit als je het nog moeilijker heb gemaakt.
Zin in de foto's iig.
Die heb ik alquote:
Ahw, wat lief dat je hem dan stimuleert om zijn eigen kunsten te ontdekken. Hij kan het.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Domni heeft de neiging zichzelf te onderschatten op kookgebiedIk vind dat hij het kan
Dus het is niet vers....quote:
Zeg het de volgende keer nou op tijd,quote:
Oh nu gaan we nek aan nekquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus het is niet vers....
Punt for Domni, moet starten met een achterstand.
1 - 1
Ik zal de volgende keer aan je denkenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg het de volgende keer nou op tijd,
echt, ik kan zulke goede input leveren
Alles maar ff inhalenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar nog niet gedaan.
quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, geen behoefte aan momenteel.
Ook andere dingen aan je hoofd las ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Geen idee of ik het dit jaar al een keer gedaan heb trouwens.
Eten jullie ook een toetje? Zo ja, maak je dat dan ook zelf?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer aan je denken
Door dit wilde ik weten of ze een toetje eten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu niet op het toetje vooruitlopen hè!
Neuh.. ben aan het youtube longflippen..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
Kijkt er eigenlijk iemand hier naar het kunstrijden of ben ik de enige?
Yessssquote:
Dat kan ook leuk zijn of boeiend.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neuh.. ben aan het youtube longflippen..
Met de ingrediënten die ik heb geselecteerd, moet dat mogelijk zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eten jullie ook een toetje? Zo ja, maak je dat dan ook zelf?
Nee hoor, het staat hier nu opquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
Kijkt er eigenlijk iemand hier naar het kunstrijden of ben ik de enige?
Ok, geinig, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met de ingrediënten die ik heb geselecteerd, moet dat mogelijk zijnMaar Domni mag zelf kiezen hoeveel gangen hij maakt en wat voor
Het staat hier ook op.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn best veel valpartijen deze avond. En jeej, niet de enige hier die er naar kijkt.
Ik heb zelf nu al een heel 3-gangen menu in mijn hoofd met wat ik er zelf van zou makenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het staat hier ook op.
En nee, ik ben niet bij Aoibhin.
Ik vind het tof dat nu heel veel wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn best veel valpartijen deze avond. En jeej, niet de enige hier die er naar kijkt.
Oeh nee, moet je loslaten, Domni moet het zelf uitzoeken en maken. En anders doe jij op een andere avond met dezelfde ingrediënten, maken wat jij in je hoofd heb en dan vergelijken of zo.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb zelf nu al een heel 3-gangen menu in mijn hoofd met wat ik er zelf van zou makenMaar ik moet me er juist niet mee bemoeien morgen
Ik val op mannen met smaakquote:
Klopt, vroeger zag je het nauwelijks.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het tof dat nu heel veel wordt uitgezondenEr zijn jaren geweest dat ze alleen maar een korte samenvatting gaven van de hoogtepunten
Ja. Ik volg het verder niet, maar ik vind het mooi om te zien.quote:
Ja. Domni zoekt het maar lekker zelf uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh nee, moet je loslaten, Domni moet het zelf uitzoeken en maken. En anders doe jij op een andere avond met dezelfde ingrediënten, maken wat jij in je hoofd heb en dan vergelijken of zo.
Preciesquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh nee, moet je loslaten, Domni moet het zelf uitzoeken en maken. En anders doe jij op een andere avond met dezelfde ingrediënten, maken wat jij in je hoofd heb en dan vergelijken of zo.
Precies! In control!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Domni zoekt het maar lekker zelf uit.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Domni zoekt het maar lekker zelf uit.
Ik heb HBO, daar kan ik kijken wat ik wil van de spelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is dat een ander kanaal? Hier is het snowboarden, ook vet!
Inderdaad ... en daar vielen er ook een hoopquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:39 schreef Shii het volgende:
Ik kijk ondertussen beetje naar de finale Halfpipe. Spectaculaire sprongen zeg.
Ya! Wa gaaf !!quote:
Liever gewoon iets wat wel echt is hoorquote:
Ach...het leven is lang.. zo op zijn tijd..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever gewoon iets wat wel echt is hoor
Dat was echt heel gaaf jaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ya! Wa gaaf !!
Nu de huldiging
Ook heel knapquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was echt heel gaaf ja![]()
Nu kunstrijden
Ik val er nu bij Japan in...quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was echt heel gaaf ja![]()
Nu kunstrijden
Idd WTF. Het hield niet opquote:
haHAHAHAquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
(echt screenshot van net, zelfgemaakt)
[ afbeelding ]
Minder techniek helaas, maar zijn flow is beterquote:
3 van de 4 sprongen mis, gaat hem niet meer wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Minder techniek helaas, maar zijn flow is beter
Ja eens, maar hij danst het wat mij betreft prachtig Aan elkaarquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
3 van de 4 sprongen mis, gaat hem niet meer worden
Een echte rebel is hetquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Minder technisch maar mooie flow was dat
Geel hesjequote:
Het was zeker niet goed neequote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat ijs.. Serieus? In Italia? Geen Zamboni
[ afbeelding ]
Gast denkt dat ookquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
Is er iets met dat ijs aan de hand ofzo?
Geen Zambonbiquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
Is er iets met dat ijs aan de hand ofzo?
Ik wil beelden ... Hier water !!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat ijs.. Serieus? In Italia? Geen Zamboni
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil beelden ... Hier water !!
Goedemorgen. Ja wat een mooie sport.quote:
Moet er wel om lachenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ja wat een mooie sport.
Wat een rare vogel.quote:
Ze nemen het zelf nogal serieus,quote:
But why ?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:52 schreef pullup het volgende:
Dan ben je curler, cheat je en word je gepakt ook nog. Lager kan je niet zinken denk ik
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
Trump heeft hier vast ook een mening over,
quote:
quote:
Morguh Pullupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |