Had die knakker niet ook wat met een schaatster?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar waren de condooms toen ze nodig waren?
< Snapt nu spreekwoordquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Had die knakker niet ook wat met een schaatster?
Joep Wennemars heeft een relatie met SUzanne Schultingh. Ook schaatster/shorttrackter iddquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Had die knakker niet ook wat met een schaatster?
Ja Joep maar ik dacht Erben ook vroegahquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Joep Wennemars heeft een relatie met SUzanne Schultingh. Ook schaatster/shorttrackter idd
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Joep Wennemars heeft een relatie met SUzanne Schultingh. Ook schaatster/shorttrackter idd
Zou kunnen. Zijn vrouw is iig geen schaatster, die was TV presentatrice, maar niet de meest bekendste...quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja Joep maar ik dacht Erben ook vroegah
We hebben een mattie die brons haalde netquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar ik was ff op een soort receptie... hebbe we nog wat gewonnen?
Brons! Ook dat is keihard werken!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben een mattie die brons haalde net
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou kunnen. Zijn vrouw is iig geen schaatster, die was TV presentatrice, maar niet de meest bekendste...
Mirna?quote:
Renate vd Zalm. Ik ken haar wel van de TV< maar zonder Google zou ik niet weten wat ze gepresenteerd heeft.quote:
En wat jutta betreft heb je gelijk, er zijn echt veel leukerequote:
Kop komt me bekend voor maar meer ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Renate vd Zalm. Ik ken haar wel van de TV< maar zonder Google zou ik niet weten wat ze gepresenteerd heeft.
Dit was Bosquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok, Brons dus... en komt er nog iets aan te raden vanavond?
Ja duh! Die muts.... , zon muts remt als de ziekte !quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:02 schreef pullup het volgende:
Volgens Bos gaat het allemaal echt heel goed alleen ze gaat niet zo hard
Met die gek van haar is ze over 4 jaar niet meer te herkennen vrees ikquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga Jutte echt niet afvallen nu...en er zijn best leukere... totdat je vier jaar samen woont
Angels & Demonsquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok, Brons dus... en komt er nog iets aan te raden vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |