Stef ?quote:
Een of andere rodelaarsterquote:
Skeleton is net wat anders.quote:
Okquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Skeleton is net wat anders.
Dan lig je op je buik met je hoofd naar voren. Bij Rodelen lig je op je rug met de benen naar voren.
bedoel meer dat die gebruikt condooms niets waard zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
O.a. elke dag een handje vol graaien als je er langskomt
Ze is wel een (voormalig) wereldtopper in die sport. Verwachten waren ook best wel hoog voor deze Spelen..quote:
Als je een kindje van een topsporter wil wel hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
bedoel meer dat die gebruikt condooms niets waard zijn
Ja ze bakte er helemaal niks van vandaag. Morgen wellicht beterquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is wel een (voormalig) wereldtopper in die sport. Verwachten waren ook best wel hoog voor deze Spelen..
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je een kindje van een topsporter wil wel hoor.
Wat denk jij als je er 1 hebt van jutta,quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je een kindje van een topsporter wil wel hoor.
Ik absoluut niet, ik vind haar echt niet aantrekkelijk mede door die overvloed aan make upquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat denk jij als je er 1 hebt van jutta,
mensen zat die dat willen hebben
Dames skeleton is daarom ook leuk kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Skeleton is net wat anders.
Dan lig je op je buik met je hoofd naar voren. Bij Rodelen lig je op je rug met de benen naar voren.
Zo gaat het verhaal wel rond jaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
Was het niet Boris Becker wiens kind in haar mond is verwekt ?
quote:
Een jongere broerquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een broer of zus van Joep?
Klein beetje vleesch mag er van mij wel op zittenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dames skeleton is daarom ook leuk kijken
Maar je snapt het puntquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik absoluut niet, ik vind haar echt niet aantrekkelijk mede door die overvloed aan make up
dan liever 1 met Schultingh..
Maar ik ben blij dat ik helemaal geen kinderen heb
Waar waren de condooms toen ze nodig waren?quote:
In de prullenbakquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar waren de condooms toen ze nodig waren?
Had die knakker niet ook wat met een schaatster?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar waren de condooms toen ze nodig waren?
< Snapt nu spreekwoordquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Had die knakker niet ook wat met een schaatster?
Joep Wennemars heeft een relatie met SUzanne Schultingh. Ook schaatster/shorttrackter iddquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Had die knakker niet ook wat met een schaatster?
Ja Joep maar ik dacht Erben ook vroegahquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Joep Wennemars heeft een relatie met SUzanne Schultingh. Ook schaatster/shorttrackter idd
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Joep Wennemars heeft een relatie met SUzanne Schultingh. Ook schaatster/shorttrackter idd
Zou kunnen. Zijn vrouw is iig geen schaatster, die was TV presentatrice, maar niet de meest bekendste...quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja Joep maar ik dacht Erben ook vroegah
We hebben een mattie die brons haalde netquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar ik was ff op een soort receptie... hebbe we nog wat gewonnen?
Brons! Ook dat is keihard werken!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben een mattie die brons haalde net
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou kunnen. Zijn vrouw is iig geen schaatster, die was TV presentatrice, maar niet de meest bekendste...
Mirna?quote:
Renate vd Zalm. Ik ken haar wel van de TV< maar zonder Google zou ik niet weten wat ze gepresenteerd heeft.quote:
En wat jutta betreft heb je gelijk, er zijn echt veel leukerequote:
Kop komt me bekend voor maar meer ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Renate vd Zalm. Ik ken haar wel van de TV< maar zonder Google zou ik niet weten wat ze gepresenteerd heeft.
Dit was Bosquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok, Brons dus... en komt er nog iets aan te raden vanavond?
Ja duh! Die muts.... , zon muts remt als de ziekte !quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:02 schreef pullup het volgende:
Volgens Bos gaat het allemaal echt heel goed alleen ze gaat niet zo hard
Met die gek van haar is ze over 4 jaar niet meer te herkennen vrees ikquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga Jutte echt niet afvallen nu...en er zijn best leukere... totdat je vier jaar samen woont
Angels & Demonsquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok, Brons dus... en komt er nog iets aan te raden vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |