Ik vind het ook een mafkeezquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met die gek van haar is ze over 4 jaar niet meer te herkennen vrees ik
En niet om goede redenen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Onderschat het niet vervolg deel 6 en 7 van Friday 13thquote:
Je hebt een date met Aiobi?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mafkeez
Maar ik had nog nooit van hem gehoord... ik geef het ff het voordeel van de twijfel.
Zag gister dat die mafkees een stukje land gekocht heeft zo groot als een provincie... om mensen bij elkaar te brengen.
Nu wacht ik even rustig af of het diepgang is of dollars.Ik kende die mafkees al wel,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enige positieve wat ik kan zeggen is dat zijn broer wel een mooie vrouw heeftstupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Goffer het is net een olieramp... ff googlenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kende die mafkees al wel,
enige positieve wat ik kan zeggen is dat zijn broer wel een mooie vrouw heeft
Morgen weerquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt een date met Aiobi?
nee thx, ze is ondertussen wel 'stuk'quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je mag haar hebben
[ afbeelding ]
Wonen jullie nog niet samen? Huwelijk? 2,3 kinderen? Hont?quote:
We liggen in scheidingquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wonen jullie nog niet samen? Huwelijk? 2,3 kinderen? Hont?
De tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wonen jullie nog niet samen? Huwelijk? 2,3 kinderen? Hont?
Wie is dan de Angel en wie de Demon?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt een date met Aiobi?
En we hebben allebei een topicreeks in R&Pquote:
Kijk eens goed....quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie is dan de Angel en wie de Demon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat doe je goed![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Ow sorry, gevoelig punt blijkbaarquote:
Het was alleen op termijn beter geweest als je ook daadwerkelijk een Föhn daarvoor had gebruikt...quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Uit de tijd dat zelfs ik dagelijks mijn haar föhnde.
Ah. Wat gebruikte ik dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was alleen op termijn beter geweest als je ook daadwerkelijk een Föhn daarvoor had gebruikt...
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk eens goed....Ah ja, makes senseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Wel in MIJN topic kijken hè. Niet dat andere.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit zich nu af te vragen of hij ff in R&P gaat kijken... is het echt? Heb ik daar wel zin in...
Geen ideequote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah. Wat gebruikte ik dan?
Mijn geheugen laat het even afweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |