Dat magquote:
Ik heb dat op Fok wel eens gehad. Geen idee of dat nu ook zo is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Krijgen jullie soms ook posts niet?, doordat ik per ongeluk dit twee keer open had staan zie ik nu dat Aiobi antwoord op mijn post, maar dat kwam bij die andere er niet? Is dat iets bekends?
[ afbeelding ]
Ik heb het ook wel eens, is al een tijdje, ik weet niet waar het door komt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Krijgen jullie soms ook posts niet?, doordat ik per ongeluk dit twee keer open had staan zie ik nu dat Aiobi antwoord op mijn post, maar dat kwam bij die andere er niet? Is dat iets bekends?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Morgen is het weer tijd voor een Mystery BoxEn Domni moet koken
We plaatsen wel foto'squote:
Otters.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ondertussen...
[ afbeelding ]
Dat heb ik soms ook. Het verradelijke is dat de nummering van de posts gewoon doorloopt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat bedoel ik, hier nu net.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb dat op Fok wel eens gehad. Geen idee of dat nu ook zo is.
En terecht!!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We plaatsen wel foto's![]()
Ik heb het dit keer moeilijker voor hem gemaakt dan de vorige keren
Oeh spannend dan en helemaal benieuwd nu wat er dan in zit als je het nog moeilijker heb gemaakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hmm die had ik nog niet gezien.. ook klote, ..vreemd wel..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook. Het verradelijke is dat de nummering van de posts gewoon doorloopt.
Ik heb het dit jaar nog niet gedaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #397 (13.02.2026)
I scored 686/1000🎟️🍿🥤
1️⃣📍9.0K km - 🗓️5 yrs - 🥉99/200
2️⃣📍28.3 km - 🗓️12 yrs - 🥇178/200
3️⃣📍361 km - 🗓️41 yrs - 🥉89/200
4️⃣📍3.9K km - 🗓️6 yrs - 🥉124/200
5️⃣📍8.0 km - 🗓️4 yrs - 🥇196/200
https://movies.whentaken.com
Bedoelde bij de ingrediëntenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat magMaar Domni moet het uiteindelijk zelf bedenken
Ik heb er alle vertrouwen in dat Onze Domni hier een punt gaat pakkenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms zie ik dan dat iemand gereageerd heeft op een ander en zie de qoute maar het bericht zelf niet als ik terug scroll, na verversen verschijnt dat bericht dan ineens wel, heel vaag en hierdoor ververs ik tegenwoordig wat vaker.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm die had ik nog niet gezien.. ook klote, ..vreemd wel..
Het mag he, moet nietquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar nog niet gedaan.
Ja, ik zag ook een qoute van een post die er bij mij niet was.. , blijft vreemd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms zie ik dan dat iemand gereageerd heeft op een ander en zie de qoute maar het bericht zelf niet als ik terug scroll, na verversen verschijnt dat bericht dan ineens wel, heel vaag en hierdoor ververs ik tegenwoordig wat vaker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik zag ook een qoute van een post die er bij mij niet was.. , blijft vreemd.Nee, de chinezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach.. ook weer niet het einde van onze platte aardequote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en erg vreemd ja en heb in FB wel eens iemand er naar zien vragen alleen nog nergens iets gelezen over een oplossing of waardoor het komt, is iig geen prioriteit.
Ik dacht net zo ...quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
Meer mensen die de loser van Jutta in elkaar willen timmeren![]()
https://www.nu.nl/achterk(...)-elkaar-trappen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |