Met de ingrediënten die ik heb geselecteerd, moet dat mogelijk zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eten jullie ook een toetje? Zo ja, maak je dat dan ook zelf?
Nee hoor, het staat hier nu opquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
Kijkt er eigenlijk iemand hier naar het kunstrijden of ben ik de enige?
Ok, geinig, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met de ingrediënten die ik heb geselecteerd, moet dat mogelijk zijnMaar Domni mag zelf kiezen hoeveel gangen hij maakt en wat voor
Het staat hier ook op.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn best veel valpartijen deze avond. En jeej, niet de enige hier die er naar kijkt.
Ik heb zelf nu al een heel 3-gangen menu in mijn hoofd met wat ik er zelf van zou makenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het staat hier ook op.
En nee, ik ben niet bij Aoibhin.
Ik vind het tof dat nu heel veel wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn best veel valpartijen deze avond. En jeej, niet de enige hier die er naar kijkt.
Oeh nee, moet je loslaten, Domni moet het zelf uitzoeken en maken. En anders doe jij op een andere avond met dezelfde ingrediënten, maken wat jij in je hoofd heb en dan vergelijken of zo.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb zelf nu al een heel 3-gangen menu in mijn hoofd met wat ik er zelf van zou makenMaar ik moet me er juist niet mee bemoeien morgen
Ik val op mannen met smaakquote:
Klopt, vroeger zag je het nauwelijks.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het tof dat nu heel veel wordt uitgezondenEr zijn jaren geweest dat ze alleen maar een korte samenvatting gaven van de hoogtepunten
Ja. Ik volg het verder niet, maar ik vind het mooi om te zien.quote:
Ja. Domni zoekt het maar lekker zelf uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh nee, moet je loslaten, Domni moet het zelf uitzoeken en maken. En anders doe jij op een andere avond met dezelfde ingrediënten, maken wat jij in je hoofd heb en dan vergelijken of zo.
Preciesquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh nee, moet je loslaten, Domni moet het zelf uitzoeken en maken. En anders doe jij op een andere avond met dezelfde ingrediënten, maken wat jij in je hoofd heb en dan vergelijken of zo.
Precies! In control!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Domni zoekt het maar lekker zelf uit.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Domni zoekt het maar lekker zelf uit.
Ik heb HBO, daar kan ik kijken wat ik wil van de spelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is dat een ander kanaal? Hier is het snowboarden, ook vet!
Inderdaad ... en daar vielen er ook een hoopquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:39 schreef Shii het volgende:
Ik kijk ondertussen beetje naar de finale Halfpipe. Spectaculaire sprongen zeg.
Ya! Wa gaaf !!quote:
Liever gewoon iets wat wel echt is hoorquote:
Ach...het leven is lang.. zo op zijn tijd..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever gewoon iets wat wel echt is hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |