Klopt, is niet het einde van onze ronde aarde.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach.. ook weer niet het einde van onze platte aarde
Domni heeft de neiging zichzelf te onderschatten op kookgebiedquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh spannend dan en helemaal benieuwd nu wat er dan in zit als je het nog moeilijker heb gemaakt.
Zin in de foto's iig.
Die heb ik alquote:
Ahw, wat lief dat je hem dan stimuleert om zijn eigen kunsten te ontdekken. Hij kan het.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Domni heeft de neiging zichzelf te onderschatten op kookgebiedIk vind dat hij het kan
Dus het is niet vers....quote:
Zeg het de volgende keer nou op tijd,quote:
Oh nu gaan we nek aan nekquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus het is niet vers....
Punt for Domni, moet starten met een achterstand.
1 - 1
Ik zal de volgende keer aan je denkenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg het de volgende keer nou op tijd,
echt, ik kan zulke goede input leveren
Alles maar ff inhalenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar nog niet gedaan.
quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, geen behoefte aan momenteel.
Ook andere dingen aan je hoofd las ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Geen idee of ik het dit jaar al een keer gedaan heb trouwens.
Eten jullie ook een toetje? Zo ja, maak je dat dan ook zelf?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer aan je denken
Door dit wilde ik weten of ze een toetje eten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu niet op het toetje vooruitlopen hč!
Neuh.. ben aan het youtube longflippen..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
Kijkt er eigenlijk iemand hier naar het kunstrijden of ben ik de enige?
Yessssquote:
Dat kan ook leuk zijn of boeiend.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neuh.. ben aan het youtube longflippen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |