Mooie tijd wel.quote:
Ze doen er nog 2/100 afquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs evenaring WR na correctie jeetje
Hopelijk in de finale een WR. Want dan komt Fontana er denk ik niet langs. Al is dat wel weer het gevaar voor een kamikaze actie waardoor zij en Xandra niks hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs evenaring WR na correctie jeetje
Dan hopen dat Poutsma op P3 zitquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk in de finale een WR. Want dan komt Fontana er denk ik niet langs. Al is dat wel weer het gevaar voor een kamikaze actie waardoor zij en Xandra niks hebben.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hopen dat Poutsma op P3 zit
PEN voor Ocon.quote:
Ben je niet sowieso P5 als je als tijdssnelste doorgaat?quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hopen dat Poutsma op P3 zit
Eerst die berg bouwen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kunnen de Nederlandse ijsmeesters in de leer gaan in Milaan?
Het ging om mijn hypothese van de finale.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben je niet sowieso P5 als je als tijdssnelste doorgaat?
Nee, tijdssnelste gaat nog wel door naar de finale.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh nu wel 4 in de finale juist ja?
Oh kutgraphicsquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, tijdssnelste gaat nog wel door naar de finale.
Enige risico zit denk ik bij een ADV.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, tijdssnelste gaat nog wel door naar de finale.
Die waren voorbarig.quote:
Eens.quote:
Mwa ze zijn een seconde langzamer door dat geouwehoerquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:09 schreef kilon het volgende:
Canadezen doen het wel een stukje beter.
Ook met 2 in de finale toch, net als Nederland? Deze reden een stuk langzamer dan Poutsma.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:09 schreef kilon het volgende:
Canadezen doen het wel een stukje beter.
Je kunt ook nog 2 PENALTIES pakken. Maar wel ongeveer jaquote:
Dan moet je maar bij de beste 2 eindigen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:11 schreef DeLuna het volgende:
Lelijk dat je afhankelijk bent van een adv in de andere heat
Of iemand onderuit kegelen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:12 schreef DeLuna het volgende:
Twee Nederlanders, twee Canadezen dus Fontana zal wel goud pakken
Cillessen maar laten rijden dan.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt ook nog 2 PENALTIES pakken. Maar wel ongeveer ja
De kans dat anderen een penalty pakken is net zo groot dus dat maakt niet uit voor de kansberekening toch?quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt ook nog 2 PENALTIES pakken. Maar wel ongeveer ja
Ik zou m wisselen voor Krul.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cillessen maar laten rijden dan.
Ik dacht de superfinale bij het allround kampioenschap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |