Nee, tijdssnelste gaat nog wel door naar de finale.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh nu wel 4 in de finale juist ja?
Oh kutgraphicsquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, tijdssnelste gaat nog wel door naar de finale.
Enige risico zit denk ik bij een ADV.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, tijdssnelste gaat nog wel door naar de finale.
Die waren voorbarig.quote:
Eens.quote:
Mwa ze zijn een seconde langzamer door dat geouwehoerquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:09 schreef kilon het volgende:
Canadezen doen het wel een stukje beter.
Ook met 2 in de finale toch, net als Nederland? Deze reden een stuk langzamer dan Poutsma.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:09 schreef kilon het volgende:
Canadezen doen het wel een stukje beter.
Je kunt ook nog 2 PENALTIES pakken. Maar wel ongeveer jaquote:
Dan moet je maar bij de beste 2 eindigen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:11 schreef DeLuna het volgende:
Lelijk dat je afhankelijk bent van een adv in de andere heat
Of iemand onderuit kegelen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:12 schreef DeLuna het volgende:
Twee Nederlanders, twee Canadezen dus Fontana zal wel goud pakken
Cillessen maar laten rijden dan.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt ook nog 2 PENALTIES pakken. Maar wel ongeveer ja
De kans dat anderen een penalty pakken is net zo groot dus dat maakt niet uit voor de kansberekening toch?quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt ook nog 2 PENALTIES pakken. Maar wel ongeveer ja
Ik zou m wisselen voor Krul.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cillessen maar laten rijden dan.
Ik dacht de superfinale bij het allround kampioenschap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |