Ze doen er nog 2/100 afquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs evenaring WR na correctie jeetje
Hopelijk in de finale een WR. Want dan komt Fontana er denk ik niet langs. Al is dat wel weer het gevaar voor een kamikaze actie waardoor zij en Xandra niks hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs evenaring WR na correctie jeetje
Dan hopen dat Poutsma op P3 zitquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk in de finale een WR. Want dan komt Fontana er denk ik niet langs. Al is dat wel weer het gevaar voor een kamikaze actie waardoor zij en Xandra niks hebben.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hopen dat Poutsma op P3 zit
PEN voor Ocon.quote:
Ben je niet sowieso P5 als je als tijdssnelste doorgaat?quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hopen dat Poutsma op P3 zit
Eerst die berg bouwen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kunnen de Nederlandse ijsmeesters in de leer gaan in Milaan?
Het ging om mijn hypothese van de finale.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben je niet sowieso P5 als je als tijdssnelste doorgaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |