Morele winnares.quote:
Ja, dat is balen voor ze, maar Tas heeft boven zichzelf uitgestoken. Die had nooit een medaille verwacht.quote:
Thuisdopingsvoordeel. Meloni laat de stalen wel verdwijnen (deden de Italianen ook na de CL finale van 1996).quote:
Ja die was weer blij.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:57 schreef Szura het volgende:
Is de nutteloze Groenewoud al geïnterviewd?
Zonder die zware griep had ze best dichtbij kunnen komen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorig jaar nog zilver op de WK afstanden.
Dit is geen matige schaatser.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar het is wel raar dat een matige schaatster 2 keer goud pakt toch?
Beune is ook lekker ja. Toch vind ik Merel wel de schattigste van the bunch.quote:
Tijdens de dweil.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:57 schreef Szura het volgende:
Jaquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:57 schreef Szura het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zonder die zware griep had ze best dichtbij kunnen komen.
Ik heb de ach al onder de control v staan.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:56 schreef tompsv18 het volgende:
En dan vanavond nog het shorttrack genot.
Zuurder voor Tas.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:52 schreef Remco het volgende:
Aan de ene kant enorm zuur voor Conijn aan de andere kant is de 4e plaats zo dichtbij dat je wel blij moet zijn.
Ja, dat interview kwam al in de dweilpauze voorbij.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:57 schreef Szura het volgende:
Ja. Daarom ook 2 keer goudquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Matig? Ze werd vorig jaar ook al WK op deze afstand hè
En dan ook nog dat dit waarschijnlijk haar enige kans ooit was op een medaille. En dat dan nog als Belgische.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Zuurder voor Tas.
3 tienden van het goud op de 5 km en gewoon met echt helemaal niks overblijven. Dan ga je echt de hele race nog weken in je hoofd afdraaien op zoek naar elk klein foutje.
Alle 3 knappe dames. Maar Merel is het leukste. Geen privéjet met kickboxer of tattoo van haar vriend. Gewoon lekker puur. Maar oke, smaken verschillen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beune is ook lekker ja. Toch vind ik Merel wel de schattigste van the bunch.
Maargoed, dat is persoonlijk natuurlijk
Kickboxerquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Alle 3 knappe dames. Maar Merel is het leukste. Geen privéjet met kickboxer of tattoo van haar vriend. Gewoon lekker puur. Maar oke, smaken verschillen.
Oke opaquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:00 schreef Remco het volgende:
Kibalko. Wat ziet die er oud uit, die heb ik nog zien schaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het opvallend dat ze nooit noemenswaardig gepresteerd heeft tot vorig jaar. Op 34 jarige leeftijd.quote:
Bohh misschien hebben we hier nog over 'm gepostquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:00 schreef Remco het volgende:
Kibalko. Wat ziet die er oud uit, die heb ik nog zien schaatsen.
Ja, en ook knap dat ze die laatste ronde eruit wist te perse, waar Ragne wel helemaal kapot ging.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:00 schreef wimderon het volgende:
Wel verdiend voor Lollobrigida. Zonder tegenstander en in de laatste rit.
Nooit noemenswaardigquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat ze nooit noemenswaardig gepresteerd heeft tot vorig jaar. Op 34 jarige leeftijd.
#verdacht.
Daar kwam Lollo haar Mass Start ervaring van pas.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, en ook knap dat ze die laatste ronde eruit wist te perse, waar Ragne wel helemaal kapot ging.
Medaille op de vorige spelen is geen prestatie?quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat ze nooit noemenswaardig gepresteerd heeft tot vorig jaar. Op 34 jarige leeftijd.
#verdacht.
Ja hihahoquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
#verdacht.
Succes!quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:01 schreef kilon het volgende:
Over 4 jaar dan maar goud pakken met meer ervaring in de benen.
Jaren wereldtop op de Mass Start zijn, zal ook wel niks voorstellen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Medaille op de vorige spelen is geen prestatie?
quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:01 schreef RamboDirk het volgende:
Is die italiaans dopingdokter meneer Ferrari weer op vrije voeten ofzo?achterlijk veel medailles.
Nu weer deze schaatster die ff 5 seconden onder haar PR rijdMensen onderschatten het verschil dat je kan behalen met (niet verboden) supplementen. Als ze iets goeds vinden, waar Amerikanen bedreven in zijn, kan dat zomaar net zijn wat nodig is om winnaar te zijn ipv tweede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tonny de Jong daarentegenquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:00 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
In mijn tijd moest je kiezen uit Sandra Zwolle of Marieke Wijsman dus Leerdam vs Conijn lijkt me pure luxe
Jammer genoeg geen taferelen zoals in Turijn bij Fabris.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:04 schreef Slobeend het volgende:
Er zit weer geen Italiaan in het stadion lijkt het.
Sure, maar iedereen kan een keer omhoog vallen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Medaille op de vorige spelen is geen prestatie?
En zij lag 4500 meter ruim op kop, en 4900 meter op kop.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan ook nog dat dit waarschijnlijk haar enige kans ooit was op een medaille. En dat dan nog als Belgische.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen onderschatten het verschil dat je kan behalen met (niet verboden) supplementen. Als ze iets goeds vinden, waar Amerikanen bedreven in zijn, kan dat zomaar net zijn wat nodig is om winnaar te zijn ipv tweede.
Mits het ijs het houdt lijkt me dat eerder een voordeel want dan weet je wat je moet rijden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:00 schreef wimderon het volgende:
Wel verdiend voor Lollobrigida. Zonder tegenstander en in de laatste rit.
Dat eerste leek op eerdere afstanden wel een probleem.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mits het ijs het houdt lijkt me dat eerder een voordeel want dan weet je wat je moet rijden.
Nu is wel weer klaar hèquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
#verdacht.
Is die italiaans dopingdokter meneer Ferrari weer op vrije voeten ofzo?achterlijk veel medailles.
Nu weer deze schaatster die ff 5 seconden onder haar PR rijdHet is veel maar de condities zijn ook gewoon goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tas rijdt bijvoorbeeld ook 6 seconden van haar PR hier.
Dat is een enorm nadeel omdat de luchtcirculatie bijna helemaal wegvalt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mits het ijs het houdt lijkt me dat eerder een voordeel want dan weet je wat je moet rijden.
Ja, ze had eerder moeten beginnen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:04 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk leert Conijn de komende jaren goede schema's te rijden. Anders vrees ik dat er nog wel iemand onderdoor komt die dan het goud wint.
Really?quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat is nu een full retard wappie geworden.
Enigma Conijn.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, ze had eerder moeten beginnen.
Dat kostte toch helemaal geen tijd?quote:https://sporza.be/nl/2026(...)oment~1770915239956/
Kostte een kegeltje haar eremetaal? Sandrine Tas verliest kostbare (en cruciale?) tijd na vervelend moment
Inderdaad, anders moest ze de bocht ruimer nemenquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat kostte toch helemaal geen tijd?
Victor Conte van Balco bellen. Tailor-made designer drugs.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen onderschatten het verschil dat je kan behalen met (niet verboden) supplementen. Als ze iets goeds vinden, waar Amerikanen bedreven in zijn, kan dat zomaar net zijn wat nodig is om winnaar te zijn ipv tweede.
Zo vroeg in de niet zeker niet nee.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Echt?quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat is nu een full retard wappie geworden.
Kegeltje? Wat een schattig taaltje blijft het toch ookquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu weer deze schaatster die ff 5 seconden onder haar PR rijdAnema moet een betere dealer zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was met Marion Jones tochquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Victor Conte van Balco bellen. Tailor-made designer drugs.
quote:
Ja ik kan het even niet zo snel vinden. Maar in de covid tijd had ze dacht ik een X account met allemaal posts waarvan je je niet kon voorstellen dat die van haar kwamen.quote:
Zelfs nu alweer 3 afzonderlijke nieuwsberichten, Sporza is een parodie op een nieuws medium.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Emigreren naar het buitenland en dan op een boerderij in the middle of nowhere gaat wonen doet dat waarschijnlijk met een mens.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:10 schreef Remco het volgende:
[..]
[..]
Ja ik kan het even niet zo snel vinden. Maar in de covid tijd had ze dacht ik een X account met allemaal posts waarvan je je niet kon voorstellen dat die van haar kwamen.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Zelfs nu alweer 3 afzonderlijke nieuwsberichten, Sporza is een parodie op een nieuws medium.
Die snap ik niet. Er is net nog gereden en ze zullen de installaties wel niet uitzetten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is een enorm nadeel omdat de luchtcirculatie bijna helemaal wegvalt.
Er wordt niet meer ingereden in de binnenbaan hèquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Er is net nog gereden en ze zullen de installaties wel niet uitzetten.
Ze zeggen altijd dat de luchtcirculatie weg valt na een lange pauze. Na een valpartij e.d.
En blueskyquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef AgnesGru het volgende:
Na alle zure reacties op Jutta gaat hln.be vast weer leveren.
Merel is zo vrolijk dat zelfs Bert niet aan het wankelen zou kunnen brengen.quote:
De dag hln.be niet levert is de dag dat de website offline is.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef AgnesGru het volgende:
Na alle zure reacties op Jutta gaat hln.be vast weer leveren.
Dit was wel de mooiste afstand tot nu toe ja, qua ontknoping.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd ik had dit toch wel moeten kijken en niet via de radio moeten luisteren
Nouja het is wat het is
Ah natuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er wordt niet meer ingereden in de binnenbaan hè
Het was op de radio al bloedspannend.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was wel de mooiste afstand tot nu toe ja, qua ontknoping.
Die mist goud op een seconde ofzo toch?quote:
Jaquote:
0.30quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mist goud op een seconde ofzo toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |