quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Zelfs nu alweer 3 afzonderlijke nieuwsberichten, Sporza is een parodie op een nieuws medium.
Die snap ik niet. Er is net nog gereden en ze zullen de installaties wel niet uitzetten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is een enorm nadeel omdat de luchtcirculatie bijna helemaal wegvalt.
Er wordt niet meer ingereden in de binnenbaan hèquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Er is net nog gereden en ze zullen de installaties wel niet uitzetten.
Ze zeggen altijd dat de luchtcirculatie weg valt na een lange pauze. Na een valpartij e.d.
En blueskyquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef AgnesGru het volgende:
Na alle zure reacties op Jutta gaat hln.be vast weer leveren.
Merel is zo vrolijk dat zelfs Bert niet aan het wankelen zou kunnen brengen.quote:
De dag hln.be niet levert is de dag dat de website offline is.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef AgnesGru het volgende:
Na alle zure reacties op Jutta gaat hln.be vast weer leveren.
Dit was wel de mooiste afstand tot nu toe ja, qua ontknoping.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd ik had dit toch wel moeten kijken en niet via de radio moeten luisteren
Nouja het is wat het is
Ah natuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er wordt niet meer ingereden in de binnenbaan hè
Het was op de radio al bloedspannend.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was wel de mooiste afstand tot nu toe ja, qua ontknoping.
Die mist goud op een seconde ofzo toch?quote:
Jaquote:
0.30quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mist goud op een seconde ofzo toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |