quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik herinner me ook een ijzige spannende ontknoping tussen Pechstein en Niemann. In het voordeel van de eerste, dacht ik. Was het 1998?
Die schaatsers hadden toch allemaal zogenaamd asthma? Als je even iets 'medisch' vindt mag je een oppepper hebben.quote:
Nee, Lollo heeft de hele race voor gelegen. Dus virtueel was ze steeds eerste. Ze heeft zilver gewonnen, niet goud verloren. Ook omdat ze aan Tas een goede tegenstandster had.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:53 schreef Arcee het volgende:
Ze verliest goud nog in de laatste meters. Heel teleurstellend.
Daar is niks raar aan. Conijn is veel leuker dat Jutta.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:54 schreef Red_85 het volgende:
Is het raar om te zeggen dat die Merel Conijn eigenlijk een stuk knapper is dan Jutta Leerdam?
Gewoon een prachtige natuurlijke schoonheid.
Nee dit is veel beterquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:54 schreef Red_85 het volgende:
Is het raar om te zeggen dat die Merel Conijn eigenlijk een stuk knapper is dan Jutta Leerdam?
Dacht ik niet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die reden geloof ik tegen elkaar. Dan zie je het wel vaker.
dat had je 3 jaar geleden al kunnen zien aankomen, snap echt niet dat ze nog een OS cyclus is doorgegaan.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:48 schreef DrMarten het volgende:
Ik had Sablikova wel een mooier afscheid gegund. Die gaat echt stilletjes door de achterdeur naar buiten zo.
Beune > Conijnquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:54 schreef Red_85 het volgende:
Dat vind ik dus ook. Jutta spat van het scherm maar is zó gemaakt. Merel is puur, echt en schattig.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:54 schreef Red_85 het volgende:
Pechstein reed een rit later ja.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dacht ik niet.
Niemann reed een dozijn seconden sneller dan de rest.
Iedereen zei: dat is goud.
En toen ging Pechstein er in de laatst rit nog net onderdoor.
Waardoor Niemann geen goud had dat toernooi. Ook vanwege een vroege val op de 3k.
"Darf ich weinen?"
Dat is een beetje als postkoets Christine Aaftink vergelijken met Dua Lipaquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:54 schreef Red_85 het volgende:
Kan wel. Heb het destijds wel gezien, maar exact staat het mij niet bij.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dacht ik niet.
Niemann reed een dozijn seconden sneller dan de rest.
Iedereen zei: dat is goud.
En toen ging Pechstein er in de laatst rit nog net onderdoor.
Waardoor Niemann geen goud had dat toernooi. Ook vanwege een vroege val op de 3k.
"Darf ich weinen?"
Maar het is wel raar dat een matige schaatster 2 keer goud pakt toch?quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die schaatsers hadden toch allemaal zogenaamd asthma? Als je even iets 'medisch' vindt mag je een oppepper hebben.
Vorig jaar nog zilver op de WK afstanden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:55 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat had je 3 jaar geleden al kunnen zien aankomen, snap echt niet dat ze nog een OS cyclus is doorgegaan.
Dan worden we weer italiemogged door Fontanaquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:56 schreef tompsv18 het volgende:
En dan vanavond nog het shorttrack genot.
Matig? Ze werd vorig jaar ook al WK op deze afstand hèquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar het is wel raar dat een matige schaatster 2 keer goud pakt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |