Ik herinner me ook een ijzige spannende ontknoping tussen Pechstein en Niemann. In het voordeel van de eerste, dacht ik. Was het 1998?quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:50 schreef zorro28 het volgende:
Nog nooit een 5000m voor vrouwen gezien die zo spannend was
Nee dat was haar zus.quote:
Maar die reden geloof ik tegen elkaar. Dan zie je het wel vaker.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik herinner me ook een ijzige spannende ontknoping tussen Pechstein en Niemann. In het voordeel van de eerste, dacht ik. Was het 1998?
Ja, fuck zilver!quote:
Ja, dit dus. En ze ís blij, en terecht, ze heeft goed gereden. En aan andermans races kun je verder toch niks doen...quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:52 schreef Remco het volgende:
Aan de ene kant enorm zuur voor Conijn aan de andere kant is de 4e plaats zo dichtbij dat je wel blij moet zijn.
Een beetje a la Gerritsen blij met zilver op een miniem verschil.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, fuck zilver!
Ze verliest goud nog in de laatste meters.Heel teleurstellend.
Ja hé toen was ik 2, daar heb ik geen actieve herinneringen aanquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik herinner me ook een ijzige spannende ontknoping tussen Pechstein en Niemann. In het voordeel van de eerste, dacht ik. Was het 1998?
quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die schaatsers hadden toch allemaal zogenaamd asthma? Als je even iets 'medisch' vindt mag je een oppepper hebben.quote:
Nee, Lollo heeft de hele race voor gelegen. Dus virtueel was ze steeds eerste. Ze heeft zilver gewonnen, niet goud verloren. Ook omdat ze aan Tas een goede tegenstandster had.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:53 schreef Arcee het volgende:
Ze verliest goud nog in de laatste meters. Heel teleurstellend.
Daar is niks raar aan. Conijn is veel leuker dat Jutta.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:54 schreef Red_85 het volgende:
Is het raar om te zeggen dat die Merel Conijn eigenlijk een stuk knapper is dan Jutta Leerdam?
Gewoon een prachtige natuurlijke schoonheid.
Nee dit is veel beterquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:54 schreef Red_85 het volgende:
Is het raar om te zeggen dat die Merel Conijn eigenlijk een stuk knapper is dan Jutta Leerdam?
Dacht ik niet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die reden geloof ik tegen elkaar. Dan zie je het wel vaker.
dat had je 3 jaar geleden al kunnen zien aankomen, snap echt niet dat ze nog een OS cyclus is doorgegaan.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:48 schreef DrMarten het volgende:
Ik had Sablikova wel een mooier afscheid gegund. Die gaat echt stilletjes door de achterdeur naar buiten zo.
Beune > Conijnquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:54 schreef Red_85 het volgende:
Dat vind ik dus ook. Jutta spat van het scherm maar is zó gemaakt. Merel is puur, echt en schattig.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:54 schreef Red_85 het volgende:
Pechstein reed een rit later ja.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dacht ik niet.
Niemann reed een dozijn seconden sneller dan de rest.
Iedereen zei: dat is goud.
En toen ging Pechstein er in de laatst rit nog net onderdoor.
Waardoor Niemann geen goud had dat toernooi. Ook vanwege een vroege val op de 3k.
"Darf ich weinen?"
Dat is een beetje als postkoets Christine Aaftink vergelijken met Dua Lipaquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:54 schreef Red_85 het volgende:
Kan wel. Heb het destijds wel gezien, maar exact staat het mij niet bij.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dacht ik niet.
Niemann reed een dozijn seconden sneller dan de rest.
Iedereen zei: dat is goud.
En toen ging Pechstein er in de laatst rit nog net onderdoor.
Waardoor Niemann geen goud had dat toernooi. Ook vanwege een vroege val op de 3k.
"Darf ich weinen?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |