Ligt aan binnen/buiten wellicht, was in ieder geval een hele leuke rit geweest.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Denk niet dat Lollobrigida dat had laten gebeuren.
Goud voor Femke op de 500 en 1500 kan nogquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:49 schreef vul_maar_in het volgende:
LOLLO is nu al de gewezen ster van deze OS. Daar komt niks meer tussen denk ik.
Equivalent van de stuurklop bij het wielrennen?quote:
Ik herinner me ook een ijzige spannende ontknoping tussen Pechstein en Niemann. In het voordeel van de eerste, dacht ik. Was het 1998?quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:50 schreef zorro28 het volgende:
Nog nooit een 5000m voor vrouwen gezien die zo spannend was
Nee dat was haar zus.quote:
Maar die reden geloof ik tegen elkaar. Dan zie je het wel vaker.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik herinner me ook een ijzige spannende ontknoping tussen Pechstein en Niemann. In het voordeel van de eerste, dacht ik. Was het 1998?
Ja, fuck zilver!quote:
Ja, dit dus. En ze ís blij, en terecht, ze heeft goed gereden. En aan andermans races kun je verder toch niks doen...quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:52 schreef Remco het volgende:
Aan de ene kant enorm zuur voor Conijn aan de andere kant is de 4e plaats zo dichtbij dat je wel blij moet zijn.
Een beetje a la Gerritsen blij met zilver op een miniem verschil.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, fuck zilver!
Ze verliest goud nog in de laatste meters.Heel teleurstellend.
Ja hé toen was ik 2, daar heb ik geen actieve herinneringen aanquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik herinner me ook een ijzige spannende ontknoping tussen Pechstein en Niemann. In het voordeel van de eerste, dacht ik. Was het 1998?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |