Oke opaquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:00 schreef Remco het volgende:
Kibalko. Wat ziet die er oud uit, die heb ik nog zien schaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het opvallend dat ze nooit noemenswaardig gepresteerd heeft tot vorig jaar. Op 34 jarige leeftijd.quote:
Bohh misschien hebben we hier nog over 'm gepostquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:00 schreef Remco het volgende:
Kibalko. Wat ziet die er oud uit, die heb ik nog zien schaatsen.
Ja, en ook knap dat ze die laatste ronde eruit wist te perse, waar Ragne wel helemaal kapot ging.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:00 schreef wimderon het volgende:
Wel verdiend voor Lollobrigida. Zonder tegenstander en in de laatste rit.
Nooit noemenswaardigquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat ze nooit noemenswaardig gepresteerd heeft tot vorig jaar. Op 34 jarige leeftijd.
#verdacht.
Daar kwam Lollo haar Mass Start ervaring van pas.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, en ook knap dat ze die laatste ronde eruit wist te perse, waar Ragne wel helemaal kapot ging.
Medaille op de vorige spelen is geen prestatie?quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat ze nooit noemenswaardig gepresteerd heeft tot vorig jaar. Op 34 jarige leeftijd.
#verdacht.
Ja hihahoquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
#verdacht.
Succes!quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:01 schreef kilon het volgende:
Over 4 jaar dan maar goud pakken met meer ervaring in de benen.
Jaren wereldtop op de Mass Start zijn, zal ook wel niks voorstellen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Medaille op de vorige spelen is geen prestatie?
quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:01 schreef RamboDirk het volgende:
Is die italiaans dopingdokter meneer Ferrari weer op vrije voeten ofzo?achterlijk veel medailles.
Nu weer deze schaatster die ff 5 seconden onder haar PR rijdMensen onderschatten het verschil dat je kan behalen met (niet verboden) supplementen. Als ze iets goeds vinden, waar Amerikanen bedreven in zijn, kan dat zomaar net zijn wat nodig is om winnaar te zijn ipv tweede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tonny de Jong daarentegenquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:00 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
In mijn tijd moest je kiezen uit Sandra Zwolle of Marieke Wijsman dus Leerdam vs Conijn lijkt me pure luxe
Jammer genoeg geen taferelen zoals in Turijn bij Fabris.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:04 schreef Slobeend het volgende:
Er zit weer geen Italiaan in het stadion lijkt het.
Sure, maar iedereen kan een keer omhoog vallen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Medaille op de vorige spelen is geen prestatie?
En zij lag 4500 meter ruim op kop, en 4900 meter op kop.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan ook nog dat dit waarschijnlijk haar enige kans ooit was op een medaille. En dat dan nog als Belgische.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |