Er kijken nog steeds mensen en bovendien gaan die beelden ook weer heel social media over,quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:37 schreef Black_Baron het volgende:
Net zo lang doorgaan met de NPO tot geen hont meer kijkt.
Top 100 meest bekeken programmas in 2024 waren 62 van de 100 programmas van de NPO.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:37 schreef Black_Baron het volgende:
Net zo lang doorgaan met de NPO tot geen hont meer kijkt.
Preciesquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Top 100 meest bekeken programmas in 2024 waren 62 van de 100 programmas van de NPO.
Zal nog wel aardig lang doorgaan dus
Dat valt wel mee toch? Ze hebben zelfs een eigen omroep in dat systeem.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Precies
Maar op de NPO worden wel eens dingen uitgezonden die de PVV/FvD vooral niet wenst te horen dus dat moet gesmoord worden.
Zijn we nou beton in de ene gasput aan het storten en aan het onderhandelen voor het boren van andere?quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:40 schreef KareldeStoute het volgende:
Drama in de Drentse GS https://www.rtvdrenthe.nl(...)frechten-vledderveen
Zoiets. Vandaag zou een eerder met gedonder uit Groningen vertrekken gedeputeerde ook Van Dijk op moeten volgen. Dus die vergelijking klopt aardig.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Zijn we nou beton in de ene gasput aan het storten en aan het onderhandelen voor het boren van andere?
Nee dat is een vaste klassieker bij extreemrechtse partijen. Als de NPO wat uitzend dat ze niet leuk vinden dan is die geheel links en moet die weg. Het gaat er immers om dat alles dat niet aan hun plaatje voldoet zo snel mogelijk moet worden gesmoord.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:36 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Ze hebben zelfs een eigen omroep in dat systeem.
Het is wel vreemd dat je dit erbij denkt te moeten betrekken als iemand commentaar op de NPO heeft. Meteen iemand in een hoekje zetten.
Jammer joh.
Ik had jou echt hoger zitten.
Ja, op meer plekken in het land, zelfs in Groningen, wordt gewoon nog gas gewonnen uit kleine velden en die geven tot nu toe nooit problemen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Zijn we nou beton in de ene gasput aan het storten en aan het onderhandelen voor het boren van andere?
Emmens krijgt ook weer een snoepbaantjequote:Op woensdag 11 februari 2026 12:40 schreef KareldeStoute het volgende:
Drama in de Drentse GS https://www.rtvdrenthe.nl(...)frechten-vledderveen
Maar er worden linkse lui uigenodigd en dat is het probleem. Die moeten zo snel mogelijk worden gesmoord van de PVV/FvDquote:Op woensdag 11 februari 2026 14:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Zolang bijvoorbeeld Andreas Kinneging een podium krijgt bij de Avro Tros zal het nog wel wat meevallen met het boycotten van de publieke omroep. Het is ook niet zo dat alleen linkse deugers en duiders uitgenodigd worden bij de talkshows.
Ik denk ook dat onafhankelijkheid in principe niet mogelijk is. Het blijft toch altijd mensenwerk, en mensen zijn altijd bevooroordeeld op een bepaalde manier, en het blijft ook altijd een verdienmodel. Het geld moet ergens vandaan komen en daar zitten natuurlijk bepaalde belangen aan vast. Ik denk wel dat het beter is als het geld van commerciėle partijen komt dan wanneer het vanuit de overheid komt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Maar ik ben het wel met @:TAmaru eens dat de NPO geen onafhankelijke journalistiek is. Sterker nog, ik denk dat onafhankelijke journalistiek niet bestaat.
Zou jij een voorbeeld kunnen noemen van een commercieel of zelfstandig medium dat het beter doet dan de NPO?
Nooit problemen is wat kort door de bocht. Dit bleek immers funest voor twee BBB-bestuurdersquote:Op woensdag 11 februari 2026 13:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, op meer plekken in het land, zelfs in Groningen, wordt gewoon nog gas gewonnen uit kleine velden en die geven tot nu toe nooit problemen.
[ afbeelding ]
https://milieudefensie.nl(...)n-gasvelden-aanboren
Waanzin inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:45 schreef Zelva het volgende:
[..]
Emmens krijgt ook weer een snoepbaantje
Ik kijk het ook niet veel, maar als ik zie welke politici er in de talkshows zitten, als ik hoor dat een Wouter de Winter regelmatig aanschuift, als ik het aanbod zie van Joop tot Ongehoord Nederland dan kan ik dit moeilijk ongemengd noemen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik denk ook dat onafhankelijkheid in principe niet mogelijk is. Het blijft toch altijd mensenwerk, en mensen zijn altijd bevooroordeeld op een bepaalde manier, en het blijft ook altijd een verdienmodel. Het geld moet ergens vandaan komen en daar zitten natuurlijk bepaalde belangen aan vast. Ik denk wel dat het beter is als het geld van commerciėle partijen komt dan wanneer het vanuit de overheid komt.
Op tv is het lastig om echt een medium aan te duiden dat het goed doet wat dat betreft. Ik denk wel dat RTL en SBS een wat meer gemengd beeld geven van de samenleving dan NPO en ook meer tegengeluiden laten horen. Maar ik moet inderdaad bekennen dat ik heel weinig tv kijk ja. Als ik tv kijk, dan kijk ik online.
Een medium dat ik wel een positieve toevoeging vind is De Nieuwe Wereld. Daar ontstaat een zeer gebalanceerd beeld vind ik. Ook tijdens de coronatijd werd daar een zeer gebalanceerd beeld geschetst van de werkelijkheid. Het zat zeker niet in de wappiehoek, maar men was ook wel zeker zeer kritisch op het overheidsbeleid. Bij De Nieuwe Wereld zitten ook mensen als Jasper van Dijk (voormalig kamerlid SP) en Ewald Engelen. Dus er zijn ook niet alleen maar rechtse geluiden te horen.
Ik merk dat het tegenwoordig bij mij toch vaak van podcasts en dergelijke moet komen.
Ik geloof er geen ruk van dat Dilan Y maar 1 keer in WNL op zondag te zien was in 2025.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet veel, maar als ik zie welke politici er in de talkshows zitten, als ik hoor dat een Wouter de Winter regelmatig aanschuift, als ik het aanbod zie van Joop tot Ongehoord Nederland dan kan ik dit moeilijk ongemengd noemen.
[ afbeelding ]
Waarom zou jij dat niet geloven?quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ruk van dat Dilan Y maar 1 keer in WNL op zondag te zien was in 2025.
Er zit daar wel bijna elke week een VVD’er, zou zelf ook gokken dat ze er vaker had gezetenquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Waarom zou jij dat niet geloven?
Dit was 1 september tot 29 oktober, excuses.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ruk van dat Dilan Y maar 1 keer in WNL op zondag te zien was in 2025.
Nah, koekenbakker, zeg dan dat dat schema over een maand voor de verkiezingen ging, haha!quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dit was 1 september tot 29 oktober, excuses.
Ah, dat klinkt wel logischer.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dit was 1 september tot 29 oktober, excuses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |