Zeg eens eerlijk: met of zonder jus?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Wij eten boerenkool met worst met het schaatsen op de achtergrond. Hollandser wordt het niet.
Leidt enorm af vanaf de seksschommelquote:Op maandag 9 februari 2026 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, wij zijn zo progressief dat je in onze kamer zelfs zitplaatsen hebt vanwaar je de TV niet eens kan zien.
Oh, geen slecht idee.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan morgen je manier van opstaan uit de doeken doen
En toen ging je koffie en thee zetten voor de SC?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 04:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ging sneller dan verwacht eigenlijk, niet veel posts aan vuil te maken.
Met natuurlijk. Wat een vraagquote:Op maandag 9 februari 2026 23:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: met of zonder jus?
Het wordt altijd op prijs gesteld als collega-FOK’ers hun ervaringen delen.quote:
Het doet mij altijd denken aan die Jiskefet sketch:quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:25 schreef Yesse het volgende:
Ik pak een stukje cricket mee maar ik snap daar echt niks van
Velzeboer al in de eerste heatquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:26 schreef Yesse het volgende:
Shorttrack gaat straks van start. Zin inTegenwoordig vind ik het net zo'n leuk onderdeel als langebaan
Ik dacht dat het al de volgende ronde was.quote:
PENquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al de volgende ronde was.![]()
Ja, ik kijk maar half.
Bohhhquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:41 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgehhhhh.
Heerlijk weer hier de laatste paar dagen. Vandaag een graad of 19 en de komende dagen ook zo tegen de 20. Jullie zijn welkom om gebruik te maken van het strand of het zwembad.
Wel je eigen huis hoop ik?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Bohhh![]()
Hier is het grijs en druilerig![]()
Maarja, op zich prima want er moet een huis geschilderd en schoongemaakt
Te hard tegen het ijs gekomen, denk ik.quote:
Ibuprofen is bij mij nog wat effectiever tegen hoofdpijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een paracetamol genomen, maar gadverdamme, wat zijn die dingen smerig.
Ja gelukkig welquote:
Ja mijn ouders losten dan vroeger altijd op in water, maar inmiddels slik ik het gewoon door met een glas water want dan werkt het volgens mij even goedquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:09 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Voor het eerst op mijn nieuwe werkplek. De reistijd was een drama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon snel door slikken met water.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ongekend.quote:
Dus dan is je nieuwe motor niet meer ongekend.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kenteken voor nieuwe motor wordt aangevraagd
Voor de belastingdienst niet meer neequote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus dan is je nieuwe motor niet meer ongekend.
De morele winnaarquote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:08 schreef BillDauterive het volgende:
En net als 4 jaar geleden rijdt Nederland een Olympisch record, maar valt het buiten de medailles
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:17 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jens heeft geen spijt dat ie zijn team genaaid heeft.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:49 schreef Yesse het volgende:
Ligt het aan mij of is de manier van ondervragen bij het shorttrack wel heel sturend naar "HEB JE GEEN SPIJT"
Dat snap ik niet he, dat ze dan in de B-finale vol gas gaan. Wat boeit dat nou, die energie kun je beter sparen voor als het er weer echt om gaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:08 schreef BillDauterive het volgende:
En net als 4 jaar geleden rijdt Nederland een Olympisch record, maar valt het buiten de medailles
Ik denk voor de mentale spirit; bewijs voor jezelf dat je het wel kan.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat snap ik niet he, dat ze dan in de B-finale vol gas gaan. Wat boeit dat nou, die energie kun je beter sparen voor als het er weer echt om gaat.
Dat zou hier ook wel eens mogen gebeuren na een dagje SC.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:49 schreef Yesse het volgende:
Ligt het aan mij of is de manier van ondervragen bij het shorttrack wel heel sturend naar "HEB JE GEEN SPIJT"
Ik herinner me ineens dat Herman van Idols gewoon het antwoord heeftquote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zeg Strani, hoe komt het dat je vandaag zo weinig aanwezig was. Maak je jezelf hiervoor een verwijt?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou hier ook wel eens mogen gebeuren na een dagje SC.
Nee absoluut niet, ik vond het tactisch een prima zet om even rustig aan te doen en me mentaal voor te bereiden op de avond want dan moet ik ook weer scherp zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zeg Strani, hoe komt het dat je vandaag zo weinig aanwezig was. Maak je jezelf hiervoor een verwijt?
Maar hoe vertaal je dat dan naar de rest van de SC. Denk je niet dat iedereen die niet wilde werken vandaag niet het tekort merkte?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, ik vond het tactisch een prima zet om even rustig aan te doen en me mentaal voor te bereiden op de avond want dan moet ik ook weer scherp zijn
Nou ja je merkt natuurlijk wel dat de teamdynamiek af en toe even naar achteren geschoven wordt maar het is heel lastig om die balans te vinden tussen het belang van de groep en individueel succes. Dat zal voor de anderen net zo gelden.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar hoe vertaal je dat dan naar de rest van de SC. Denk je niet dat iedereen die niet wilde werken vandaag niet het tekort merkte?
Je moet er ook niet op kauwen hequote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik stamp ze altijd fijn en snuif ze dan gewoon met een rietjequote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op kauwen he
En ook net zoals vier jaar dat juiste de beste valt. Al was het dit keer wel mede de schuld van Jens.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:08 schreef BillDauterive het volgende:
Vooral voor het goede gevoel, om de goede vorm te benadrukken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat snap ik niet he, dat ze dan in de B-finale vol gas gaan. Wat boeit dat nou, die energie kun je beter sparen voor als het er weer echt om gaat.
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar hoe verklaar je dan na gas terug te nemen nog die mispost? Daardoor was er een slechte wissel op @Fred_B en werd daardoor @Yesse zo onder druk gezet dat ze met haar post onderuit ging.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, ik vond het tactisch een prima zet om even rustig aan te doen en me mentaal voor te bereiden op de avond want dan moet ik ook weer scherp zijn
Ik dacht dat jij ze altijd injecteerde.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stamp ze altijd fijn en snuif ze dan gewoon met een rietjeMacht der gewoonte.
Oh, deed ik dat verkeerd.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op kauwen he
Ja. Zo hebben we je weer wat bespaard voor de toekomst. Zo zijn we hier wel bij het Eerlijke Support Forum.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, deed ik dat verkeerd.
Ja, dat vind ik wel fijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zo hebben we je weer wat bespaard voor de toekomst. Zo zijn we hier wel bij het Eerlijke Support Forum.
Ik vind het niet in het belang van het team was we nu heel erg gaan hameren op individuele foutjes die wel of niet gemaakt zouden zijn. We moeten ons richten op de avond en alle plooien glad strijken zodat we er allemaal gewoon weer staan straks tijdens de finale van het mixed curling.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar hoe verklaar je dan na gas terug te nemen nog die mispost? Daardoor was er een slechte wissel op @:Fred_B en werd daardoor @:Yesse zo onder druk gezet dat ze met haar post onderuit ging.
Maar de Belgen zijn os voorbij door de scherpe posts van @Fred_Bquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het niet in het belang van het team was we nu heel erg gaan hameren op individuele foutjes die wel of niet gemaakt zouden zijn. We moeten ons richten op de avond en alle plooien glad strijken zodat we er allemaal gewoon weer staan straks tijdens de finale van het mixed curling.
Laat ze dat kleine succesje nou vieren. Hierna wordt het gewoon weer Oranje Bovenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar de Belgen zijn os voorbij door de scherpe posts van @:Fred_B
Daar heb je wel gelijk in. Wij zijn met veel meer kwaliteitsposters dan de Belgen. Die het toch vooral van bepaalde onbscure fora moeten hebben om nog een platte prijs te pakken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat ze dat kleine succesje nou vieren. Hierna wordt het gewoon weer Oranje Boven
Voorlopig heeft Belgiė meer medailles dan BIG5-landen Spanje en UK bij elkaarquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat ze dat kleine succesje nou vieren. Hierna wordt het gewoon weer Oranje Boven
Maar jullie zetten een record neer op het moment dat niemand meer meeleest op dit forum.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Wij zijn met veel meer kwaliteitsposters dan de Belgen. Die het toch vooral van bepaalde onbscure fora moeten hebben om nog een platte prijs te pakken.
Maar dat komt omdat @Strani dat nodig heeft voor het goede gevoel. Om te weten dat die in vorm is.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar jullie zetten een record neer op het moment dat niemand meer meeleest op dit forum.
Die kunnen er dan ook helemaal niks van.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voorlopig heeft Belgiė meer medailles dan BIG5-landen Spanje en UK bij elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kunnen er dan ook helemaal niks van.UK doet het wel lekker met 4e plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Chocolademedailles zijn leuk met kerst of met pasen, maar heb je niks aan in februari.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
UK doet het wel lekker met 4e plaatsen.
Eerste rangquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:57 schreef Strani het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor het curlen?
Deze SC is momenteel op locatie actief.quote:
Oh ja sorry.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze SC is momenteel op locatie actief.
In het curlingtopic.
Ja! Lekker erwtensoep met stokbroodquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Goedenavonddddd. Is het avondeten alweer achter de huig?
Ik blijf het bijzonder vinden dat we hier zo veel sportliefhebbers hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel verwarrend al die ESF'ers in OWS.
Het team met de bal probeert dat domme hekje om te gooien. Het team met de plankjes probeert dat te voorkomen door de bal weg te meppen. Lukt het zo'n plankjesfiguur de bal weg te meppen terwijl het domme hekje blijft staan, dan kunnen de meppers punten scoren.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:25 schreef Yesse het volgende:
Ik pak een stukje cricket mee maar ik snap daar echt niks van
Het zijn allemaal landencompetitiesquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden dat we hier zo veel sportliefhebbers hebben
Wij kijken gewoon graag naar andere mensen die zich uitsloven, hetzij op een ESF podium, hetzij op een piste of ijsbaan!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Europese Sport Fans was het toch ook?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:30 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:17 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Zolang we het zelf maar niet hoeven te doen, zeker.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij kijken gewoon graag naar andere mensen die zich uitsloven, hetzij op een ESF podium, hetzij op een piste of ijsbaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |