PENquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al de volgende ronde was.![]()
Ja, ik kijk maar half.
Bohhhquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:41 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgehhhhh.
Heerlijk weer hier de laatste paar dagen. Vandaag een graad of 19 en de komende dagen ook zo tegen de 20. Jullie zijn welkom om gebruik te maken van het strand of het zwembad.
Wel je eigen huis hoop ik?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Bohhh![]()
Hier is het grijs en druilerig![]()
Maarja, op zich prima want er moet een huis geschilderd en schoongemaakt
Te hard tegen het ijs gekomen, denk ik.quote:
Ibuprofen is bij mij nog wat effectiever tegen hoofdpijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een paracetamol genomen, maar gadverdamme, wat zijn die dingen smerig.
Ja gelukkig welquote:
Ja mijn ouders losten dan vroeger altijd op in water, maar inmiddels slik ik het gewoon door met een glas water want dan werkt het volgens mij even goedquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:09 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Voor het eerst op mijn nieuwe werkplek. De reistijd was een drama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon snel door slikken met water.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ongekend.quote:
Dus dan is je nieuwe motor niet meer ongekend.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kenteken voor nieuwe motor wordt aangevraagd
Voor de belastingdienst niet meer neequote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus dan is je nieuwe motor niet meer ongekend.
De morele winnaarquote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:08 schreef BillDauterive het volgende:
En net als 4 jaar geleden rijdt Nederland een Olympisch record, maar valt het buiten de medailles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |