Alpine skiing at the 2026 Winter Olympics will be held at the Stelvio Ski Centre (men's) in Bormio and the Tofane Alpine Skiing Centre (women's) in Cortina d'Ampezzo.quote:7 February 11:30 Men's downhill
8 February 11:30 Women's downhill
9 February 10:30 14:00 Men's team combined
10 February 10:30 14:00 Women's team combined
11 February 11:30 Men's super-G
12 February 11:30 Women's super-G
14 February 10:00 13:30 Men's giant slalom
15 February 10:00 13:30 Women's giant slalom
16 February 10:00 13:30 Men's slalom
18 February 10:00 13:30 Women's slalom
Akkoord.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
11e, 29e en 20e in de vorige drie World Cups, niet echt de allerbeste graadmeter
Suter, Wiles, Ortlieb, het is nog niet helemaal klaar.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Goggia nu niet de snelste is kunnen we wel zappen denk ik
Op wiequote:Op zondag 8 februari 2026 12:23 schreef Szura het volgende:
Ja dit is kansloos, zou best ziedend zijn als skiër die nog naar beneden moet
1-3 vanmiddag?quote:Op zondag 8 februari 2026 12:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Wij danken onze diva voor het verzieken van de Olympische kans van iedereen die nu nog komt
Eens, maar dan denk ik dat de omstandigheden te moeilijk zijn.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Suter, Wiles, Ortlieb, het is nog niet helemaal klaar.
Probeer maar eens unieks te verzinnen als je Jansen heetquote:Op zondag 8 februari 2026 12:27 schreef Faraday01 het volgende:
En wie noemt zijn kind in hemelsnaam Breezy
Jan?quote:Op zondag 8 februari 2026 12:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Probeer maar eens unieks te verzinnen als je Jansen heet
Zoals ik zei: dopingluchtjequote:Op zondag 8 februari 2026 12:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
14 maanden schorsing voor het missen van de dopingtesten van die Johnson is ook niet mis.
Ze heet Breanne toch?quote:Op zondag 8 februari 2026 12:27 schreef Faraday01 het volgende:
En wie noemt zijn kind in hemelsnaam Breezy
Daar ging Johnson ook al een stuk harder ten opzichte van de starters rondom haar startpositiequote:
Aicher ging daar exact even snel (Laatste meetpunt naar finish)quote:Op zondag 8 februari 2026 12:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar ging Johnson ook al een stuk harder ten opzichte van de starters rondom haar startpositie
Dan.quote:
Die had even 5 honderste sneller gemogen. Die had ik het het meest gegund van allemaalquote:Op zondag 8 februari 2026 12:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aicher ging daar exact even snel (Laatste meetpunt naar finish)
Ik ben inmiddels al op de bandwagon gesprongenquote:Op zondag 8 februari 2026 12:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik wacht nog even op Grenier en schakel dan over naar de grote Klaebo show.
Lijkt een beetje op Kopeckyquote:Op zondag 8 februari 2026 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Breezy heeft een enorme bitch-uitstraling trouwens
Dit inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me geen conservatief meisje. Volgens mij viel ze op vrouwen toch?quote:
Is dit goed pieken of is dit verdacht?quote:
Nog een erkend dopeur ook, dit is niet leukquote:
110% anti U-S-A, ongenuanceerd als ik ben heb ik geen flauw idee van haar persoonlijke politieke voorkeurenquote:Op zondag 8 februari 2026 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt me geen conservatief meisje. Volgens mij viel ze op vrouwen toch?
Jaquote:Op zondag 8 februari 2026 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit goed pieken of is dit verdacht?
Vast wel. Maar weet geen namen. I.i.g. wel de verloofde van een sporter die er een is.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn er veel VS sporters hiwe die zich zo pro een van de partijen uitspreken?
hij maakt hem gewoonquote:Op zondag 8 februari 2026 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gauche stuurt iets te veel naar links, dat kost te veel tijd.
Ook wel omdat de topfavorieten daarna wel zowat op warenquote:Op zondag 8 februari 2026 12:45 schreef mitt het volgende:
Swung helemaal uit de wedstrijd na de val van Vonn.
Chloe Dijkert!quote:Op zondag 8 februari 2026 12:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vast wel. Maar weet geen namen. I.i.g. wel de verloofde van een sporter die er een is.
Dan toch maar trouwen met Droite om bij te kunnen sturen.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wright doet het tegenovergestelde.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar heeft die right wing gespeeld in de NHL?quote:
De Franse Rob Kemps.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan toch maar trouwen met Droite om bij te kunnen sturen.
Is die dan juist weer fan van het Nederlandse levenslied?quote:
Goggia had het wel gehaald zonder die enorme foutquote:Op zondag 8 februari 2026 12:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook wel omdat de topfavorieten daarna wel zowat op waren
Jakr Paulquote:Op zondag 8 februari 2026 12:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vast wel. Maar weet geen namen. I.i.g. wel de verloofde van een sporter die er een is.
Daar doelde ik op ja.quote:
Was inderdaad op het deel zonder cameras.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waren geen beelden van de val toch?
A gauche?quote:Op zondag 8 februari 2026 12:55 schreef Zorro het volgende:
Die knie ging ergens heen waar het helemaal niet kan
Jawelquote:Op zondag 8 februari 2026 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waren geen beelden van de val toch?
Ze kan er niks aan doen dat ze Amerikaanse isquote:Op zondag 8 februari 2026 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Zelf je naam mogen kiezenquote:Op zondag 8 februari 2026 13:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ze kan er niks aan doen dat ze Amerikaanse is![]()
Zelf kon ik in het verleden alleen Picabo Street goed hebben op dat vlak (al volg ik het tegenwoordig wat minder).
quote:Alex Hödlmoser, de trainer van Vonn, zegt nog weinig te weten over de details, maar wel weet hij te vertellen dat het gaat om een fractuur in het onderbeen. Dat liet hij weten in gesprek met SRF. Vonn wordt momenteel verder onderzocht.
Dat heeft ze snel voor elkaar gekregen.quote:
Ja het linkerbeen lees ik.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:40 schreef Gremen het volgende:
Zelfde been als die kruisband? (neem aan van wel)
quote:Op zondag 8 februari 2026 11:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het lijkt me zoiets als "Ik doe het met een gebroken arm!" En dat er dan een mini fractuurtje van een halve mm zit
Dan krijg je natuurlijk grappenmakers die het hele seizoen geen wereldbekers doen om vroeger te mogen starten.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:41 schreef kilon het volgende:
Je weet nooit wat de weersomstandigheden doen, maar het was leuker geweest als de wat mindere goden eerder mochten starten op de toen snellere piste.
Was het toen niet gewoon nog de (individuele) combinatie?quote:Op maandag 9 februari 2026 09:48 schreef TheVulture het volgende:
Is de combinatie nu alleen maar een "team-event" geworden
Kan me niet meer herinneren hoe dat in 2022 was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |