Lijkt een beetje op Kopeckyquote:Op zondag 8 februari 2026 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Breezy heeft een enorme bitch-uitstraling trouwens
Dit inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Breezy heeft een enorme bitch-uitstraling trouwens
Het lijkt me geen conservatief meisje. Volgens mij viel ze op vrouwen toch?quote:
Is dit goed pieken of is dit verdacht?quote:
Nog een erkend dopeur ook, dit is niet leukquote:
110% anti U-S-A, ongenuanceerd als ik ben heb ik geen flauw idee van haar persoonlijke politieke voorkeurenquote:Op zondag 8 februari 2026 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt me geen conservatief meisje. Volgens mij viel ze op vrouwen toch?
Jaquote:Op zondag 8 februari 2026 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit goed pieken of is dit verdacht?
Vast wel. Maar weet geen namen. I.i.g. wel de verloofde van een sporter die er een is.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn er veel VS sporters hiwe die zich zo pro een van de partijen uitspreken?
hij maakt hem gewoonquote:Op zondag 8 februari 2026 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gauche stuurt iets te veel naar links, dat kost te veel tijd.
Ook wel omdat de topfavorieten daarna wel zowat op warenquote:Op zondag 8 februari 2026 12:45 schreef mitt het volgende:
Swung helemaal uit de wedstrijd na de val van Vonn.
Chloe Dijkert!quote:Op zondag 8 februari 2026 12:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vast wel. Maar weet geen namen. I.i.g. wel de verloofde van een sporter die er een is.
Dan toch maar trouwen met Droite om bij te kunnen sturen.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wright doet het tegenovergestelde.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar heeft die right wing gespeeld in de NHL?quote:
De Franse Rob Kemps.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan toch maar trouwen met Droite om bij te kunnen sturen.
Is die dan juist weer fan van het Nederlandse levenslied?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |