Ik vind het eigenlijk onverantwoord.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:54 schreef H.Vviv het volgende:
Vonn mag best goud winnen. Zeker als je zo kan terugkomen van al die blessures.
Van mij mag ze ook wel winnen. Anders Goggia.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:54 schreef H.Vviv het volgende:
Ligt er aan hoe ernstig de blessure daadwerkelijk is.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk onverantwoord.
Dat uiteraard wel ja.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet echt terugkomen als je nog steeds geblesseerd bentquote:Op zondag 8 februari 2026 11:54 schreef H.Vviv het volgende:
Aich eh ach.quote:
Terugkomen nadat ze gestopt was hequote:Op zondag 8 februari 2026 11:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is niet echt terugkomen als je nog steeds geblesseerd bent
Ik geloof er niet zoveel van eerlijk gezegd.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt me zoiets als "Ik doe het met een gebroken arm!" En dat er dan een mini fractuurtje van een halve mm zitquote:Op zondag 8 februari 2026 11:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe ernstig de blessure daadwerkelijk is.
Das precies de bedoeling (van Vonn)quote:Op zondag 8 februari 2026 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
En het gaat de hele tijd bij iedereen over Vonn, terwijl er zoveel anderen zijn. Vermoeiend.
Wielrenblessure.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het lijkt me zoiets als "Ik doe het met een gebroken arm!" En dat er dan een mini fractuurtje van een halve mm zit
Tot zo bij Vonnquote:Op zondag 8 februari 2026 11:56 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij hebben we nog geen valpartijen gezien, tenminste harde dan.
Ze zegt dat die helemaal afgescheurd is.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het lijkt me zoiets als "Ik doe het met een gebroken arm!" En dat er dan een mini fractuurtje van een halve mm zit
Is wel heel veel springen.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:57 schreef kilon het volgende:
Ik vind het wel een leukere afdaling dan waar de mannen naar beneden moesten, gemiddeld genomen.
Je kan helemaal niet meedoen om de prijzen met een afgescheurde armquote:Op zondag 8 februari 2026 11:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze zegt dat die helemaal afgescheurd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |