Ik vind het eigenlijk onverantwoord.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:54 schreef H.Vviv het volgende:
Vonn mag best goud winnen. Zeker als je zo kan terugkomen van al die blessures.
Van mij mag ze ook wel winnen. Anders Goggia.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:54 schreef H.Vviv het volgende:
Ligt er aan hoe ernstig de blessure daadwerkelijk is.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk onverantwoord.
Dat uiteraard wel ja.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet echt terugkomen als je nog steeds geblesseerd bentquote:Op zondag 8 februari 2026 11:54 schreef H.Vviv het volgende:
Aich eh ach.quote:
Terugkomen nadat ze gestopt was hequote:Op zondag 8 februari 2026 11:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is niet echt terugkomen als je nog steeds geblesseerd bent
Ik geloof er niet zoveel van eerlijk gezegd.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt me zoiets als "Ik doe het met een gebroken arm!" En dat er dan een mini fractuurtje van een halve mm zitquote:Op zondag 8 februari 2026 11:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe ernstig de blessure daadwerkelijk is.
Das precies de bedoeling (van Vonn)quote:Op zondag 8 februari 2026 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
En het gaat de hele tijd bij iedereen over Vonn, terwijl er zoveel anderen zijn. Vermoeiend.
Wielrenblessure.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het lijkt me zoiets als "Ik doe het met een gebroken arm!" En dat er dan een mini fractuurtje van een halve mm zit
Tot zo bij Vonnquote:Op zondag 8 februari 2026 11:56 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij hebben we nog geen valpartijen gezien, tenminste harde dan.
Ze zegt dat die helemaal afgescheurd is.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het lijkt me zoiets als "Ik doe het met een gebroken arm!" En dat er dan een mini fractuurtje van een halve mm zit
Is wel heel veel springen.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:57 schreef kilon het volgende:
Ik vind het wel een leukere afdaling dan waar de mannen naar beneden moesten, gemiddeld genomen.
Je kan helemaal niet meedoen om de prijzen met een afgescheurde armquote:Op zondag 8 februari 2026 11:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze zegt dat die helemaal afgescheurd is.
Wist jij dat Vonn hierna moet?quote:Op zondag 8 februari 2026 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook die commentator van Eurosport die iedere keer roept hoeveel er nog moeten tot Vonn.
Flikker op en geniet gewoon van wie er nu moet.
Als leek die een keer in de vier jaar kijkt vind ik dat wel leuk. En bochten kijken scherper te zijn.quote:
Daar wil die niks Vonn weten.quote:
Bij de NOS valt het oprecht meequote:Op zondag 8 februari 2026 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook die commentator van Eurosport die iedere keer roept hoeveel er nog moeten tot Vonn.
Flikker op en geniet gewoon van wie er nu moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |