Ja sorry hoor, maar welk weldenkend mens gaat met een gescheurde kruisband de Olympische afdaling willen skiën?quote:Op zondag 8 februari 2026 12:20 schreef Evenstar het volgende:
Die reacties hier ....
Mooie Olympische gedachtes allemaal.
Dat is inderdaad ook een geval: meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op zondag 8 februari 2026 12:21 schreef Coco het volgende:
[..]
We schakelen over naar Utrecht - Feyenoord.
Ja, tuurlijk, maar iedereen die zo was gevallen had 50/50 kans dat zij afgevoerd moest worden met de heli.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is gewoon een groot risico als je valt
Ik ben donderdag ook gevallen, dus ik weet hoe het voeltquote:Op zondag 8 februari 2026 12:20 schreef Evenstar het volgende:
Die reacties hier ....
Dat lijkt mij pijnlijker.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Rot voor haar maar dit was wel gewoon vragen om problemen, kon alleen maar mis gaan, zou niet weten waarom we daar niet lichtelijk cynisch over mogen zijn.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:20 schreef Evenstar het volgende:
Die reacties hier ....
Oh zeker, dit was sowieso een zware val.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar iedereen die zo was gevallen had 50/50 kans dat zij afgevoerd moest worden met de heli.
Heb je toch een leuk verhaal op toekomstige verjaardagen idd. Hopelijk kon die achteraf gopro-filmpje kopen.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
Collega van mij slipte in Zuid Duitsland en viel meters een kloof in. Enkel gebroken, ook met de heli opgehaald en bungelde ook zo. Hoefde uiteindelijk niets te betalen.
Dat kan je niet zo zeggenquote:Op zondag 8 februari 2026 12:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Haar val kwam niet door haar kapotte knie.
En daarmee iedereen achter je maar laten wachtenquote:Op zondag 8 februari 2026 12:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik ben donderdag ook gevallen, dus ik weet hoe het voelt
1 zware crash was nog niet genoeg?quote:Op zondag 8 februari 2026 12:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar het is wellicht wel zo dat je met een balansverstoring iets meer kan opvangen als je knieën wel normaal functioneren. Het was ook nog niet op het meest lastige punt van de baanquote:Op zondag 8 februari 2026 12:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit kwam niet door haar kapotte knie.
Nou ja, iedereen vind het wel kut volgens mij, het is haar logischerwijze niet gegund. Maar het is wel zuur dat je best wel een beetje aan kon zien komen dat er iets fout zou gaan...quote:Op zondag 8 februari 2026 12:20 schreef Evenstar het volgende:
Die reacties hier ....
Nou precies dit, als ze nou gewoon door haar knie was gegaan tijdens een sprong ofzo, had ik sommige reacties kunnen begrijpen. Dit was gewoon domme pech of gewoon een dom foutje wat bij haar dan natuurlijk veel harder afgestraft wordt (lichamelijk). Iedereen die daar zo was gevallen had een flink kans om op dezelfde manier afgevoerd te worden. Bij haar was die kans 100% bij een val, bij iemand anders misschien 50%. Dat is echt enige verschil.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
dit had toch niets met de knie te maken.
Ja maar bij mij kwam dat gewoon door overgewicht waardoor niemand er langs konquote:Op zondag 8 februari 2026 12:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
En daarmee iedereen achter je maar laten wachten
Daar doen ze alles voor de traan.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:23 schreef OmniRocket het volgende:
Bij de nos hopen ze later de beelden van huilende familieleden te kunnen tonen.
Maar daar had deze crash weinig mee te maken..quote:Op zondag 8 februari 2026 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja, het is gewoon vrij onverantwoord om met een kapotte knie met deze snelheden en sprongen naar beneden te skieën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |