SPOILER: ClubinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De selectie:
Keepers:
Verdedigers:
Middenvelders:
Aanvallers:
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Iddquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:18 schreef ReMcOrE het volgende:
5 verschillende doelpuntenmakershelaas niet voor Ørjasæter, had hij echt verdiend. en Lammers zat er ook wel lekker in vandaag
?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
Dit meen je toch niet.
Tijd voor een bejaardentehuis naar t losserhof
De grasvreter komt naar de veste.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
De grasvreter komt naar de veste.
Pyjama wisseltruc
als het zo vaak gebeurd is het geen kwestie meer van pech voor ons (of geluk voor de tegenstander), dan is het een kwestie van kwaliteit.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig nog 1-1 dankzij Pjaca, maar waarom zit er zowat ALTIJD een voetje tussen, of speelt de keeper van de tegenstander ALTIJD z'n wedstrijd van het jaar tegen ons?
Ditquote:Op zondag 22 februari 2026 14:14 schreef ReMcOrE het volgende:
spel was lang niet altijd goed, maar er is wel geknokt en we hebben de 3 punten
Als jij met Sam Lammers als spits speelt dan vraag je er ook om. Ik heb altijd een zwak gehad voor Lammers en vind het een waanzinnige stylist, maar als jij iemand zoekt die ballen in het netje legt dan heb je toch echt de verkeerde persoon voor je.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig nog 1-1 dankzij Pjaca, maar waarom zit er zowat ALTIJD een voetje tussen, of speelt de keeper van de tegenstander ALTIJD z'n wedstrijd van het jaar tegen ons?
Als het hele team wat scherper was geweest en ze niet voor de zoveelste keer compleet onnodig hadden gelijkgespeeld had Twente nu 2e gestaan denk ik. Geen geintje.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als jij met Sam Lammers als spits speelt dan vraag je er ook om. Ik heb altijd een zwak gehad voor Lammers en vind het een waanzinnige stylist, maar als jij iemand zoekt die ballen in het netje legt dan heb je toch echt de verkeerde persoon voor je.
Ik ben wel benieuwd waar Twente nu (qua punten) zou staan als Lammers al die kansen niet zou hebben verprutst.
Vandaag ook weer onzichtbaar. Twente speelt aanvallend goed tot de 16 en dan houdt het een beetje op. Nu heb je geluk dat Feyenoord een kutkeeper heeft en die Noor eindelijk een keer goed uithaalt, maar van je spits moet je het weer niet hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als jij met Sam Lammers als spits speelt dan vraag je er ook om. Ik heb altijd een zwak gehad voor Lammers en vind het een waanzinnige stylist, maar als jij iemand zoekt die ballen in het netje legt dan heb je toch echt de verkeerde persoon voor je.
Ik ben wel benieuwd waar Twente nu (qua punten) zou staan als Lammers al die kansen niet zou hebben verprutst.
Prima zaken gedaan op de ranglijst. Plek 3 staat op 3 punten afstand.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
Twente wint
Twente wint van Feyenoord
Ørjasæter scoort
wedstrijd gecontroleerd/gedomineerd
nauwelijks iets weggegeven (zeker 2e helft niet)
middenveld draaide als een tierelier
veel concurrenten verspelen punten
Ik las het net jaquote:
sterk kwartier na rust, 2 goals gemaakt en toen was het klaar. laatste 10 minuten nog spannend, ook door eigen toedoen met slordig spel. puike redding Unnerstall en dat was het wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:55 schreef DrMarten het volgende:
Ik kon het niet meer aanzien dus ben Duitsland in gevlucht na de 1e helft. Maar had dus toch moeten blijven kijken
Het slot was gewoon beschamend.quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:00 schreef ReMcOrE het volgende:
eerste helft prima, wel te weinig aan het doelsaldo gewerkt.
daardoor in de matige tweede helft toch nog (zwaar) onnodig billen knijpen.
gelukkig 3 punten, op naar de laatste 4 finales!
Eerste 20-25 minuten waren we veel beter en hadden door moeten drukken, maar jij kent Twente net zo goed als ik: dat kunnen we niet, doen we niet, laten de tegenstander in leven, en dan krijg je dit gezeik weer. Gelukkig hebben we nogal wat geluk in de tweede helft, want het had nu net zo makkelijk 1-4 kunnen staanquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:44 schreef ReMcOrE het volgende:
eerste helft niet gezien, maar tweede helft is in ieder geval niet heel best.
NEC bovenliggende partij, Twente slordig, laag tempo en (te) vaak afgetroefd in duels; qua kan blijft het dan ook bij dat ene schot.
Denk dat als Twente had gewonnen dat nog iets beter voor Feyenoord was geweest ook gezien het programma van Twente. Maar verder nog steeds prima inderdaad.quote:
Op naar de play-offsquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:30 schreef ReMcOrE het volgende:
Unnerstall redt het punt voor ons, maar toch een plek gezakt
Wat een onzin. Twente is juist knap teruggekomen na een slecht begin van de competitie. 1-1 tegen NEC is ondanks het slechte spel ook gewoon prima.quote:
geen onzin, het spel gisteravond was niet wat; terwijl ze hebben laten zien, ook recent, dat ze (veel) beter kunnen.quote:Op zondag 26 april 2026 08:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat een onzin. Twente is juist knap teruggekomen na een slecht begin van de competitie. 1-1 tegen NEC is ondanks het slechte spel ook gewoon prima.
Troost je met de gedachte dat FC Twente niks te zoeken heeft in vCL.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
NEC gelijk, Ajax gelijk en in de 90e minuut 2-1 voor uit tegen AZ; een gouden 3 punten.
maar dat onderbuikgevoel was er wel en bleek niet onterecht, weer een late tegengoal tegen AZ
dus geen plek 3 met een punt voor op NEC, maar een gedeeld 4e plek (doelsaldo Ajax +22 en wij +19)![]()
weer een kans op een fantastische klassering weggegooid / weggegeven / niet gepakt.
De play offs overslaan zou wel zeer wenselijk zijn.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat FC Twente niks te zoeken heeft in vCL.
Maar vCL is wel gegarandeerd EL en dat is voor een club als Twente veel waard.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat FC Twente niks te zoeken heeft in vCL.
dit dus!quote:Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar vCL is wel gegarandeerd EL en dat is voor een club als Twente veel waard.
Voor het aanzien van de Eredivisie is het ook gewoon beter dat Ajax en Twente die plekken pakken. In plaats Boekhoorn FC uit Arnhem (ofzo).quote:Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De play offs overslaan zou wel zeer wenselijk zijn.
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
geen Unnerstall de laatste wedstrijden van het seizoen (incl. play-offs lijkt het), buikspierblessure
Mooi filmpjequote:
Ja maar qua doelsaldo schiet je niets op. Als je verliest ben je zo 5e..als de andere twee winnen.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
NEC en Ajax verliezen, wij winnen![]()
en aan het doelsaldo gewerktnu +2 ten opzichte van Ajax (wel 4 minder gemaakt) en gelijk ten opzichte van NEC (wel 17 minder gemaakt).
alles om voor te spelen volgende week! #cote
Hopen dat Ajax niet scoort. Dan is het nog wel oke.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
met 1-1 en NEC voor was het nog hangen op 2 gedachten: consolideren en waarschijnlijk plek 4, of gaan voor de overwinning en plek 3 (maar wel met risico op plek 5).
nu, met deze ruststand, moet er natuurlijk minimaal nog een goal gemaakt worden.
blijft sowieso 'eigen schuld' dat je het bij PSV uit (in de laatste wedstrijd) nog moet veilig stellen, door veel te laten liggen eerder in het seizoen; meest recentelijk in de dying seconds tegen AZ.
Als je nu ook weer kijkt wat je creert maar uiteindelijk niet benut is dat vooral dit seizoen doodzonde. Teveel punten laten liggenquote:Op zondag 17 mei 2026 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
met 1-1 en NEC voor was het nog hangen op 2 gedachten: consolideren en waarschijnlijk plek 4, of gaan voor de overwinning en plek 3 (maar wel met risico op plek 5).
nu, met deze ruststand, moet er natuurlijk minimaal nog een goal gemaakt worden.
blijft sowieso 'eigen schuld' dat je het bij PSV uit (in de laatste wedstrijd) nog moet veilig stellen, door veel te laten liggen eerder in het seizoen; meest recentelijk in de dying seconds tegen AZ.
dat natuurlijk ook, zo vaak een wedstrijd (heel) goed gestart maar niet of nauwelijks gescoord. en dan later de deksel nog op de neus, met slechts 1 of zelfs geen punt tot gevolg.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je nu ook weer kijkt wat je creert maar uiteindelijk niet benut is dat vooral dit seizoen doodzonde. Teveel punten laten liggen
quote:Je moet dan drie voorrondes overleven om in de competitiefase van de Europa League terecht te komen.
Verlies je in de tweede voorronde, dan ga je naar de derde voorronde van de Conference League. Verlies je in de derde voorronde van de Europa League, dan ga je naar de play-offs van de Conference League. Verlies je in de play-offs van de Europa League, dan pas stroom je door naar de competitiefase van de Conference League. Anders moet je de Conference League-voorrondes zelf nog overleven om daarin terecht te komen.
Wel positief dat Orjasaeter na een stroeve start ook doelpunten begint te maken. Ook positief dat we met types als Nijstad, Rots en van Rooy achterin serieus goede spelers hebben staan. Hopen dat die in ieder geval nog een seizoen blijven, anders flinke bak geld binnenharken. Ook hopen dat Feyenoord Zerrouki niet terug hoeft. Was erg skeptisch toen ze hem huurden, maar stond uiteindelijk weer ouderwets goed te ballen.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:34 schreef ReMcOrE het volgende:
4e plek, voorronde Europa League
had je aan het begin van het seizoen voor getekend, maar plek 3 was dichtbij. concurrenten hebben ook veel punten verspeeld, maar uiteindelijk doe je jezelf tekort.
samenvatting seizoen: gemiste kansen, letterlijk en figuurlijk. veels te weinig goals gemaakt gezien het aantal kansen, met name in eerste half uur van wedstrijden. Hlynsson de topscorer met 10 goals in 34 wedstrijden, zegt genoeg.
en gezien de minst gepasseerde verdediging, 40 tegengoals, had er ook meer ingezeten.
Voor de eredivisie wel, voor direct championsleague komt het misschien te vroeg.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:07 schreef ISVV het volgende:
Denken jullie dat Rots en Nijstad het niveau van PSV aan kunnen? Ik zie Twente te weinig spelen.
Portugese clubs liggen ons totaal niet, dus krijgen we Benfica.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:49 schreef Momo het volgende:
Pafos FC, SL Benfica, Viktoria Plzen, FC Midtjylland, PAOK Thessaloniki, Maccabi Tel-Aviv en RSC Anderlecht.
Deze clubs kunnen we loten in Europa straks
Clown in het elftal , we moeten wat zonder vlap en ricky.quote:
Hoffenheim, die zag ik niet aan komenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:52 schreef DrMarten het volgende:
Recordtransfer voor FC Twente: Mats Rots voor vijf jaar naar Hoffenheim
https://www.tubantia.nl/f(...)hoffenheim~a2fa4352/
Ik ook niet, maar voor een speler van zijn kaliber een goede keuze denk ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoffenheim, die zag ik niet aan komen
nummer 5 Bundesliga, Europa League komend seizoen; prima stap lijkt hetquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar voor een speler van zijn kaliber een goede keuze denk ik.
Precies. Nu afwachten wat er voor terugkomt. Ze hebben het over Simun Hrgovic van Hajduk Split en Aske Adelgaard van Go Ahead Eagles.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nummer 5 Bundesliga, Europa League komend seizoen; prima stap lijkt het
Paar Joego's en andere slagers uit de Balkan zou ons Twente goed doenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Precies. Nu afwachten wat er voor terugkomt. Ze hebben het over Simun Hrgovic van Hajduk Split en Aske Adelgaard van Go Ahead Eagles.
En een fatsoenlijke spits.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Paar Joego's en andere slagers uit de Balkan zou ons Twente goed doen
Beker wordt ook weer alles uit, puur toeval egwaarquote:Op woensdag 10 juni 2026 09:32 schreef Saekerhett het volgende:
Zesde seizoen op rij dat Twente begint met een uitwedstrijd en vijfde seizoen op rij dat Twente eindigt met een uitwedstrijd.
Om naast alle bekeruitwedstrijden het maar niet te hebben![]()
![]()
Ik volg Twente niet ontzettend moet ik zeggen, maar is de hype om die jonge Nijstad nou terecht of niet? Linkspoot en 18 jaar klinkt leuk natuurlijk, maar is het zo'n uitzonderlijk talent?quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:06 schreef DrMarten het volgende:
Wat denken we? Voor hoeveel gaat Nijstad de deur uit? Bod van 6 miljoen van PSV is afgewezen.
Ik gok op 7,5 miljoen en een fors doorverkooppercentage.
Als je als 18 jarige Robin Pröpper uit de basis speelt kun je wel wat.quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik volg Twente niet ontzettend moet ik zeggen, maar is de hype om die jonge Nijstad nou terecht of niet? Linkspoot en 18 jaar klinkt leuk natuurlijk, maar is het zo'n uitzonderlijk talent?
Zou ik niet op rekenen. Een 18 jarige met nog 1 jaar contract.quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat wordt wel een bedrag dicht bij wat we voor Rots ontvingen
Ja idd, mag toch hopen dat dat alsnog gebeurt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zou ik niet op rekenen. Een 18 jarige met nog 1 jaar contract.
Mooiste zou natuurlijk zijn als ie een paar jaar extra had bijgetekend en nog een jaar zou blijven, maar helaas.
Nou, kww. Ik ken die speler niet echt, maar las dat het een ander type dan Mats is. Op .net zijn ze iig geen fan van hem (met zeiksnor Wallace voorop)quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:20 schreef DrMarten het volgende:
Go Ahead Eagles-back Adelgaard wordt de eerste nieuweling bij FC Twente
https://www.tubantia.nl/f(...)-fc-twente~a1a852e1/
Geen idee, maar hopelijk niet van PSV. Barcelona schijnt ook interesse te hebben, laat die dan maar 15 miljoen betalen voor iemand van 18 jaar.quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat wordt wel een bedrag dicht bij wat we voor Rots ontvingen
Staat nu in Tubantia idd.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:15 schreef ReMcOrE het volgende:
al lees ik net juist weer dat Nijstad gaat verlengen, tot 2030
Bij Vojvodina kunnen we mooi bier drinken aan de Donauquote:
Dubbel oei. Wil Feyenoord hem niet hebben voor Zerrouki?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tweede training was 'ie ook niet op komen dagen, lijer stond kennelijk in een Feyenoordshirtje een balletje te trappen in Amsterdam
Dat wordt een verschrikking. In de winterstop weer weg.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:33 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wout Weghorst, daar hebben mensen wel een mening over
blijkbaar heeft hij hem weer gevonden. vorig seizoen had hij hem ook, maar toen werd het ineens een Ajax-pyjamaquote:
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
blijkbaar heeft hij hem weer gevonden. vorig seizoen had hij hem ook, maar toen werd het ineens een Ajax-pyjama
Met z'n Ajaxpyjama.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:33 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wout Weghorst, daar hebben mensen wel een mening over
Hopelijk houd hij komend seizoen zijn smoel en schiet hij er 20 in XDquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hahahaha, Wappie Wout komt naar huis.
Was wel weer belangrijk zag ik, "voorassist" en rost z'n penalty er gewoon in.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
Goed nieuws, de dinkel gaat weer stromen met alle traantjes die wout laat.
Ja, nou, kww.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was wel weer belangrijk zag ik, "voorassist" en rost z'n penalty er gewoon in.
Ten Hag is weer in zn eigen valkuil aan t trappen he?quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasveer derde keeper en assistent-keeperstrainer:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltc79e46af935b3ab4
Wat ik me daar van herinner is dat Sander gewoon te dom wasquote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
Maar sander wilde geen trainers diploma halen, Pasveer hopelijk wel.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat ik me daar van herinner is dat Sander gewoon te dom was
Wellicht dat ze Vennegoor of Hesselink een serieuze kans gaan geven.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
Benieuwd wat er nog bij komen gaat, als Pjaca weg mag.
Hebben we alleen lamme lammers en gekke wout over.
Booth en Verschueren ook mee op trainingskamp, maar mogen ook uitzien naar een andere club.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Besselink en Ltaief niet mee op trainingskamp, Pjaca mag ook vertrekken. Ünüvar krijgt (voorlopig) een kans.
en ook zeker niet onverdienstelijkquote:Op woensdag 15 juli 2026 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.tubantia.nl/f(...)n-enschede~aa3c4e05/
Meer dan prima deal voor Twente lijkt mij. 5 miljoen pakken in 3 jaar, waarvan hij ook nog een jaar in Twente heeft gespeeld.
helaas wel, verliezer Fenerbahçe (Turkije) - Górnik Zabrze (Polen) wordt het...quote:Op maandag 20 juli 2026 11:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Poeh... Sheriff of Fenerbahçe, ik zie het alweer gebeuren
Rood broekje er onder en we zijn Excelsior.quote:
Daarom is ie ook Zwart.quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rood broekje er onder en we zijn Excelsior.
Ze zijn het zo gewend dat Lammers de kansen verprutst dat ze de bal maar niet meer in de pot gooienquote:Op donderdag 23 juli 2026 22:53 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een kut pot, inderdaad deja vu met vorig seizoen.
grotendeels de betere, kansen gecreëerd maar niet gemaakt en aan de overkant 2 goals uit 5/6 kansen. het was blij vlagen achterin ook wankel, vooral over hun linkerkant kwam veel gevaar.
en wij maar breien van links naar rechts, op slakken-tempo. Wout kreeg nauwelijks inspeel-passes of voorzetten van de zijkant. het gevaar kwam als Ørjasæter een keer de vlotte combinatie en dribbel zocht.
wordt nog een hele kluif volgende week...
We danken FC Twente voor het verneuken van de coëfficiënt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
Twente verlies, dus Weghorst acteert teleurgesteld te zijn.
Ik heb alleen de tweede helft gezien en op basis daarvan prefereer ik op dit moment nog lammers. Die kwam ten minste nog in posities waar hij aangespeeld kan worden om kansen te verprutsen. Weghorst nauwelijks gezien.quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze zijn het zo gewend dat Lammers de kansen verprutst dat ze de bal maar niet meer in de pot gooien
Weghorst is toch ook gewoon klaar, heeft bij Ajax ook helemaal niks meer laten zien laatste 1,5 jaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:23 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de tweede helft gezien en op basis daarvan prefereer ik op dit moment nog lammers. Die kwam ten minste nog in posities waar hij aangespeeld kan worden om kansen te verprutsen. Weghorst nauwelijks gezien.
Maar hij praat zo leuk Twents.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weghorst is toch ook gewoon klaar, heeft bij Ajax ook helemaal niks meer laten zien laatste 1,5 jaar.
Lammers laat het nergens zien.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:39 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen geruchten dat Lammers mogelijk naar Werder Bremen gaat.
Dan zit je met een oude Weghorst en een jonge Vennegoor of Hesselink.
Aan de andere kant heeft Lammers het gewoon niet laten zien bij Twente, dus als je daar nu een paar miljoen voor kunt krijgen is het niet verkeerd.
Wauw.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij Heerenveen en Utrecht toch leuk jaartje gehad.
Nee toch..quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:31 schreef Marcoss het volgende:
Drommel mag de concurrentiestrijd aan gaan met Unnerstall
https://www.tubantia.nl/f(...)-oude-nest~a51c6a51/
Met dit niveau heb je niets te zoeken in de Europa League.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is nog steeds tandeloze bagger.
3 goals = 3-4 over 2 wedstrijden, dan zijn we doorquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met dit niveau heb je niets te zoeken in de Europa League.
Die 4 goals gaan er never nooit niet komen op deze manier.
Stukje breien. Met Zerrouki voorop.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
Valt me op hoeveel Weghorst aanspeelbaar is maar gewoon geskipt wordt, liever breed.
Geen idee ik kijk Ajaxquote:
Ha!quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee ik kijk Ajax
Maar ik kan wel gokken als je wil
Slecht
Ze durven de bal gewoon niet in de 16 te pompen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
Valt me op hoeveel Weghorst aanspeelbaar is maar gewoon geskipt wordt, liever breed.
dat dacht ik vorige week in eerste instantie ook, maar hij staat half vrij of tussen 4 man. dan nog kun je de pass wel proberen, helemaal niks doen betekent inderdaad breien van kant naar kant.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik dacht precies hetzelfde, het gaat zo makkelijk. elke halve kans kan een (tegen)goal zijnquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:39 schreef DrMarten het volgende:
De eerste de beste slappe tegenaanval is weer een goal
Dit wordt een lang seizoen als dit het beeld wordt
Dit lijkt vandaag echt helemaal nergens op.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:46 schreef Momo het volgende:
Even een wake up call voordat het seizoen begint, kun je in de voorbereiding wel vrijwel alles winnen...
kan Van den Brom bij Ten Hag gaan klagen dat er wat (kwaliteit) bij moetquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:46 schreef Momo het volgende:
Even een wake up call voordat het seizoen begint, kun je in de voorbereiding wel vrijwel alles winnen...
En dan Wijnaldum en De Roon halen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nu bij Ten Hag klagen dat er wat (kwaliteit) bij moet
Een goede eindpass bij Twente heb ik al 2 seizoenen niet meer gezienquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat dacht ik vorige week in eerste instantie ook, maar hij staat half vrij of tussen 4 man. dan nog kun je de pass wel proberen, helemaal niks doen betekent inderdaad breien van kant naar kant.
en hij kreeg vorige week ook zo goed als geen voorzet, als Orjasaeter of Rots al eens de man passeerde komt er vaak een terug getrokken bal op de 5 meter of penaltystip.
[..]
ik dacht precies hetzelfde, het gaat zo makkelijk. elke halve kans kan een (tegen)goal zijn
Ik weet niet of het zo zeer de kwaliteit van de spelers is of meer het spel nu.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan Van den Brom bij Ten Hag gaan klagen dat er wat (kwaliteit) bij moet
In ieder geval 2 goede oefenwedstrijden om te zien hoe het niet moetquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:09 schreef William_Papadin het volgende:
Dit gaat zo’n enorm kutseizoen voor jullie worden
ben benieuwd hoe 'hard' VdB straks in de nabeschouwing gaat zijn, of hij durft te zeggen hoe amateuristisch het was, dat idee en pit ver te zoeken waren en het nergens op leek.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In ieder geval 2 goede oefenwedstrijden om te zien hoe het niet moet
en daar is Vennegod (of Hesselink)quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:11 schreef ReMcOrE het volgende:
die corner van Taha net
maar gelukkig is daar Wout-god![]()
We liggen nog niet uit Europaquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
Twente ligt uit Europa, dus Weghorst acteert boos te zijn.
Die Ten Hag is zich sowieso als een soort Gert Jan Verbeek aan het bewegen daar, lekker voorop lopen bij de duurloop, heeft volgens mij het idee dat hij ook trainer isquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit vond ik al meteen al niet zo'n slimme opmerking.
ohquote:
Dat wordt een hele leuke rubriek ja. De spelers die op zijn aanspraak naar Ajax kwamen waren unaniem ook allemaal een belachelijk succes.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Ten Hag is zich sowieso als een soort Gert Jan Verbeek aan het bewegen daar, lekker voorop lopen bij de duurloop, heeft volgens mij het idee dat hij ook trainer is
Dat gaat zo’n ongekende topshow worden
Verbeek was dan ook heel populair.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Ten Hag is zich sowieso als een soort Gert Jan Verbeek aan het bewegen daar, lekker voorop lopen bij de duurloop, heeft volgens mij het idee dat hij ook trainer is
Dat gaat zo’n ongekende topshow worden
Die moet je lekker houden en dan Lammers laten gaan. Grote rode sterik er omheen voor de eerste club die meer dan een miljoen biedt.quote:
zitten een paar goede clubs bij.quote:Wil Twente het hoofdtoernooi van de Conference League bereiken, dan zal het na FC DAC over twee wedstrijden moeten winnen van een winnaar uit de duels tussen SC Braga en Dinamo Minsk, Dinamo Kiev en Qarabag FK, Partizan Belgrado en FC Tobol of FC Lugano en NSÍ Runavik.
Qarabag, die hebben we nog "samen" gekekenquote:
Dat heb je natuurlijk als ongeplaatste club. Maar je ontloopt wel de grootste kleppersquote:
FC bal op 't dak?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
een clash met FC DAC 1904, iemand een idee wat daar van te verwachten is?
Drommel na vijf jaar terug bij Twentequote:
Ben benieuwd.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Drommel na vijf jaar terug bij Twente
Keeper Joël Drommel keert na vijf jaar terug bij FC Twente. De club uit Enschede zou overeenstemming hebben bereikt met PSV over een transfersom voor de doelman. Twente zou een half miljoen euro moeten overmaken naar de kampioen uit Eindhoven. De 29-jarige Drommel werd in 2021 naar PSV gehaald, maar hij wist daar niet te overtuigen. Hij werd door de Eindhovenaren al verhuurd aan Sparta. (Bron: De Telegraaf)
Kan nog beter Pasveer erin... Maar goed. Kwwquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onze grabbelende straatmocro terug, olé
Wel voor een spotprijsjequote:Op maandag 3 augustus 2026 11:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onze grabbelende straatmocro terug, olé
vroegâhquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Qarabag, die hebben we nog "samen" gekeken
En is inmiddels slechts jeugdig binnen de selectie omdat Pasveer is aangetrokken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
en ¤ 500k voor Drommel lijkt schappelijke prijs, al zijn het wel grote handschoenen te vullen mocht hij Unnerstall 'opvolgen'.
maar eerlijk is eerlijk, onze Duitse goalie haalt voor je gevoel ook niet vaak meer het topniveau dat een tijdje terug de standaard leek.
Twente blijft eeuwig in t ongeplaatste voorronde cirkeltje ronddraaien op deze manierquote:
Dat was idd niet echt een hit. Ik kreeg er Nashat Akram-gevoelens vanquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vroegâh
en mocht dat de (volgende) tegenstander worden, kopen we hopelijk dit keer geen speler van ze #javadov
Akram held, ons goudhaantje.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was idd niet echt een hit. Ik kreeg er Nashat Akram-gevoelens van
De Beckham van het oostenquote:
winnaar Dinamo Kiev - Qarabag FK wordt 't dus.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:35 schreef Momo het volgende:
Braga of Kiev lijkt mij lastig, maar goed eerst winnen van DAC
Niet onmogelijk, maarja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
winnaar Dinamo Kiev - Qarabag FK wordt 't dus.
Het voorzichtige zagen aan John's stoelpoten is al begonnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
@:alaphilippe_ het lag gelukkig niet aan Sjon.
[ x ]
Heb ook niet echt het idee dat Twente er t.o.v. vorig jaar nou zoveel beter op is geworden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het voorzichtige zagen aan John's stoelpoten is al begonnen.
We geven het tot oktober en dan zit farmer Erik op die bank.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb ook niet echt het idee dat Twente er t.o.v. vorig jaar nou zoveel beter op is geworden.
Van den Brom behouden is vooral een risico. Na het stroperige einde met Oosting is een Van den Brom een prima man-manager. Een happy bird, ondanks zijn onzekere voorkomen. Maar na zijn AZ-periode heeft hij nooit meer overtuigd. En in die AZ-periode zat ook een magere fase, totdat Arend Martijn als assistent binnenkwam. Dat is een hele tijd geleden, alweer.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb ook niet echt het idee dat Twente er t.o.v. vorig jaar nou zoveel beter op is geworden.
Of Lammers de eerste nummer 10 maken?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:37 schreef ReMcOrE het volgende:
en Lammers dus blijkbaar nu 3e spits
die kun je dan bij een goed bod dus beter verkopen, want die zal d'r zelf ook niet blij mee zijn. en als je toch al een jonkie als 2e spits hebt kan de 3e dat ook prima zijn (eigen jeugd, talentje o.i.d.).
Rouleren, 4 wedstrijden in 10 dagen, Nijstad, Hlynsson en Belt speelden onder hun niveau. Alles wat al een week op .net gezegd werdquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
interessante basis zo zonder Lemkin, Van den Belt en Hlynsson.
schakel net pas in, Van den Brom uitgelegd waarom nu Pröpper, Pjaca en Weidmann?
benieuwd met welke 11 VdB dan zondag gaat starten.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rouleren, 4 wedstrijden in 10 dagen, Nijstad, Hlynsson en Belt speelden onder hun niveau. Alles wat al een week op .net gezegd werd
Ik las het idd. Ben benieuwd wie er dan allemaal gaan vertrekken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De nieuwe vleugelflitser in gevonden in... Noorwegen
https://www.twenteinsite.(...)ntract-bij-fc-twente
Booth mag/moet sowieso weg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik las het idd. Ben benieuwd wie er dan allemaal gaan vertrekken.
Je hebt dan die nieuwe, Orjasaeter, Rots, Pjaca, Unüvar, Taha, Booth
Ik gok dat die laatste 3 dan worden verkocht/verhuurd.
John zit al op 4 waarvan 3 kut en 1 geflatteerd omdat de tegenstander er niks van kon.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:
magistrale klote pot weer, veel balbezit eerste helft maar nauwelijks gevaarlijk. tweede helft slordig en chaotisch, paniek in laatste kwartier lijkt heel wat qua kansen maar is gewoon pompen en hopen dat hij goed valt.
en kan iemand me uitleggen waarom je als trainer bij 1-0 achter je beste speler, die als enige wel een mannetje passeert, eruit haalt? voor de return donderdag heb je hem niet nodig, sparen voor zondag PEC? of nu al sparen voor de rest van het seizoen?
waar ik me ook mateloos aan heb geërgerd, los van balletjes over 10m die een meter naast de man gaan, is het gebrek aan voorzetten. waarom pas in het laatste kwartier gaan doen, als redmiddel? tegen Ferencvaros bleek al dat het kansen (en toen ook goals) oplevert. waarom dan de eerste 75 minuten nagenoeg alle ballen laag voor, op penaltystip of rand 16? waarom niet afwisselen met hoge ballen en Wout de (kop)duels aan laten gaan?
los daarvan was het creatief sowieso zwaar bedroevend vanmiddag, Rots op 10 en Pjaca op rechtsbuiten is 'm wat mij betreft niet.
echt k*t om weer een seizoen zo slecht te beginnen! Oosting kreeg 5 wedstrijden vorig jaar, ben benieuwd hoeveel het er voor John zijn als het niveau niet beter wordt komende weken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |