Weghorst is toch ook gewoon klaar, heeft bij Ajax ook helemaal niks meer laten zien laatste 1,5 jaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:23 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de tweede helft gezien en op basis daarvan prefereer ik op dit moment nog lammers. Die kwam ten minste nog in posities waar hij aangespeeld kan worden om kansen te verprutsen. Weghorst nauwelijks gezien.
Maar hij praat zo leuk Twents.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weghorst is toch ook gewoon klaar, heeft bij Ajax ook helemaal niks meer laten zien laatste 1,5 jaar.
Lammers laat het nergens zien.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:39 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen geruchten dat Lammers mogelijk naar Werder Bremen gaat.
Dan zit je met een oude Weghorst en een jonge Vennegoor of Hesselink.
Aan de andere kant heeft Lammers het gewoon niet laten zien bij Twente, dus als je daar nu een paar miljoen voor kunt krijgen is het niet verkeerd.
Wauw.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij Heerenveen en Utrecht toch leuk jaartje gehad.
Nee toch..quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:31 schreef Marcoss het volgende:
Drommel mag de concurrentiestrijd aan gaan met Unnerstall
https://www.tubantia.nl/f(...)-oude-nest~a51c6a51/
Met dit niveau heb je niets te zoeken in de Europa League.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is nog steeds tandeloze bagger.
3 goals = 3-4 over 2 wedstrijden, dan zijn we doorquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met dit niveau heb je niets te zoeken in de Europa League.
Die 4 goals gaan er never nooit niet komen op deze manier.
Stukje breien. Met Zerrouki voorop.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
Valt me op hoeveel Weghorst aanspeelbaar is maar gewoon geskipt wordt, liever breed.
Geen idee ik kijk Ajaxquote:
Ha!quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee ik kijk Ajax
Maar ik kan wel gokken als je wil
Slecht
Ze durven de bal gewoon niet in de 16 te pompen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
Valt me op hoeveel Weghorst aanspeelbaar is maar gewoon geskipt wordt, liever breed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |