Weghorst is toch ook gewoon klaar, heeft bij Ajax ook helemaal niks meer laten zien laatste 1,5 jaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:23 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de tweede helft gezien en op basis daarvan prefereer ik op dit moment nog lammers. Die kwam ten minste nog in posities waar hij aangespeeld kan worden om kansen te verprutsen. Weghorst nauwelijks gezien.
Maar hij praat zo leuk Twents.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weghorst is toch ook gewoon klaar, heeft bij Ajax ook helemaal niks meer laten zien laatste 1,5 jaar.
Lammers laat het nergens zien.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:39 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen geruchten dat Lammers mogelijk naar Werder Bremen gaat.
Dan zit je met een oude Weghorst en een jonge Vennegoor of Hesselink.
Aan de andere kant heeft Lammers het gewoon niet laten zien bij Twente, dus als je daar nu een paar miljoen voor kunt krijgen is het niet verkeerd.
Wauw.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij Heerenveen en Utrecht toch leuk jaartje gehad.
Nee toch..quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:31 schreef Marcoss het volgende:
Drommel mag de concurrentiestrijd aan gaan met Unnerstall
https://www.tubantia.nl/f(...)-oude-nest~a51c6a51/
Met dit niveau heb je niets te zoeken in de Europa League.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is nog steeds tandeloze bagger.
3 goals = 3-4 over 2 wedstrijden, dan zijn we doorquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met dit niveau heb je niets te zoeken in de Europa League.
Die 4 goals gaan er never nooit niet komen op deze manier.
Stukje breien. Met Zerrouki voorop.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
Valt me op hoeveel Weghorst aanspeelbaar is maar gewoon geskipt wordt, liever breed.
Geen idee ik kijk Ajaxquote:
Ha!quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee ik kijk Ajax
Maar ik kan wel gokken als je wil
Slecht
Ze durven de bal gewoon niet in de 16 te pompen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
Valt me op hoeveel Weghorst aanspeelbaar is maar gewoon geskipt wordt, liever breed.
dat dacht ik vorige week in eerste instantie ook, maar hij staat half vrij of tussen 4 man. dan nog kun je de pass wel proberen, helemaal niks doen betekent inderdaad breien van kant naar kant.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik dacht precies hetzelfde, het gaat zo makkelijk. elke halve kans kan een (tegen)goal zijnquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:39 schreef DrMarten het volgende:
De eerste de beste slappe tegenaanval is weer een goal
Dit wordt een lang seizoen als dit het beeld wordt
Dit lijkt vandaag echt helemaal nergens op.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:46 schreef Momo het volgende:
Even een wake up call voordat het seizoen begint, kun je in de voorbereiding wel vrijwel alles winnen...
kan Van den Brom bij Ten Hag gaan klagen dat er wat (kwaliteit) bij moetquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:46 schreef Momo het volgende:
Even een wake up call voordat het seizoen begint, kun je in de voorbereiding wel vrijwel alles winnen...
En dan Wijnaldum en De Roon halen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nu bij Ten Hag klagen dat er wat (kwaliteit) bij moet
Een goede eindpass bij Twente heb ik al 2 seizoenen niet meer gezienquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat dacht ik vorige week in eerste instantie ook, maar hij staat half vrij of tussen 4 man. dan nog kun je de pass wel proberen, helemaal niks doen betekent inderdaad breien van kant naar kant.
en hij kreeg vorige week ook zo goed als geen voorzet, als Orjasaeter of Rots al eens de man passeerde komt er vaak een terug getrokken bal op de 5 meter of penaltystip.
[..]
ik dacht precies hetzelfde, het gaat zo makkelijk. elke halve kans kan een (tegen)goal zijn
Ik weet niet of het zo zeer de kwaliteit van de spelers is of meer het spel nu.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan Van den Brom bij Ten Hag gaan klagen dat er wat (kwaliteit) bij moet
In ieder geval 2 goede oefenwedstrijden om te zien hoe het niet moetquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:09 schreef William_Papadin het volgende:
Dit gaat zo’n enorm kutseizoen voor jullie worden
ben benieuwd hoe 'hard' VdB straks in de nabeschouwing gaat zijn, of hij durft te zeggen hoe amateuristisch het was, dat idee en pit ver te zoeken waren en het nergens op leek.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In ieder geval 2 goede oefenwedstrijden om te zien hoe het niet moet
en daar is Vennegod (of Hesselink)quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:11 schreef ReMcOrE het volgende:
die corner van Taha net
maar gelukkig is daar Wout-god![]()
We liggen nog niet uit Europaquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
Twente ligt uit Europa, dus Weghorst acteert boos te zijn.
Die Ten Hag is zich sowieso als een soort Gert Jan Verbeek aan het bewegen daar, lekker voorop lopen bij de duurloop, heeft volgens mij het idee dat hij ook trainer isquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit vond ik al meteen al niet zo'n slimme opmerking.
ohquote:
Dat wordt een hele leuke rubriek ja. De spelers die op zijn aanspraak naar Ajax kwamen waren unaniem ook allemaal een belachelijk succes.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Ten Hag is zich sowieso als een soort Gert Jan Verbeek aan het bewegen daar, lekker voorop lopen bij de duurloop, heeft volgens mij het idee dat hij ook trainer is
Dat gaat zo’n ongekende topshow worden
Verbeek was dan ook heel populair.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Ten Hag is zich sowieso als een soort Gert Jan Verbeek aan het bewegen daar, lekker voorop lopen bij de duurloop, heeft volgens mij het idee dat hij ook trainer is
Dat gaat zo’n ongekende topshow worden
Die moet je lekker houden en dan Lammers laten gaan. Grote rode sterik er omheen voor de eerste club die meer dan een miljoen biedt.quote:
zitten een paar goede clubs bij.quote:Wil Twente het hoofdtoernooi van de Conference League bereiken, dan zal het na FC DAC over twee wedstrijden moeten winnen van een winnaar uit de duels tussen SC Braga en Dinamo Minsk, Dinamo Kiev en Qarabag FK, Partizan Belgrado en FC Tobol of FC Lugano en NSÍ Runavik.
Qarabag, die hebben we nog "samen" gekekenquote:
Dat heb je natuurlijk als ongeplaatste club. Maar je ontloopt wel de grootste kleppersquote:
FC bal op 't dak?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
een clash met FC DAC 1904, iemand een idee wat daar van te verwachten is?
Drommel na vijf jaar terug bij Twentequote:
Ben benieuwd.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Drommel na vijf jaar terug bij Twente
Keeper Joël Drommel keert na vijf jaar terug bij FC Twente. De club uit Enschede zou overeenstemming hebben bereikt met PSV over een transfersom voor de doelman. Twente zou een half miljoen euro moeten overmaken naar de kampioen uit Eindhoven. De 29-jarige Drommel werd in 2021 naar PSV gehaald, maar hij wist daar niet te overtuigen. Hij werd door de Eindhovenaren al verhuurd aan Sparta. (Bron: De Telegraaf)
Kan nog beter Pasveer erin... Maar goed. Kwwquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onze grabbelende straatmocro terug, olé
Wel voor een spotprijsjequote:Op maandag 3 augustus 2026 11:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onze grabbelende straatmocro terug, olé
vroegâhquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Qarabag, die hebben we nog "samen" gekeken
En is inmiddels slechts jeugdig binnen de selectie omdat Pasveer is aangetrokken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
en ¤ 500k voor Drommel lijkt schappelijke prijs, al zijn het wel grote handschoenen te vullen mocht hij Unnerstall 'opvolgen'.
maar eerlijk is eerlijk, onze Duitse goalie haalt voor je gevoel ook niet vaak meer het topniveau dat een tijdje terug de standaard leek.
Twente blijft eeuwig in t ongeplaatste voorronde cirkeltje ronddraaien op deze manierquote:
Dat was idd niet echt een hit. Ik kreeg er Nashat Akram-gevoelens vanquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vroegâh
en mocht dat de (volgende) tegenstander worden, kopen we hopelijk dit keer geen speler van ze #javadov
Akram held, ons goudhaantje.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was idd niet echt een hit. Ik kreeg er Nashat Akram-gevoelens van
De Beckham van het oostenquote:
winnaar Dinamo Kiev - Qarabag FK wordt 't dus.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:35 schreef Momo het volgende:
Braga of Kiev lijkt mij lastig, maar goed eerst winnen van DAC
Niet onmogelijk, maarja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
winnaar Dinamo Kiev - Qarabag FK wordt 't dus.
Het voorzichtige zagen aan John's stoelpoten is al begonnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
@:alaphilippe_ het lag gelukkig niet aan Sjon.
[ x ]
Heb ook niet echt het idee dat Twente er t.o.v. vorig jaar nou zoveel beter op is geworden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het voorzichtige zagen aan John's stoelpoten is al begonnen.
We geven het tot oktober en dan zit farmer Erik op die bank.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb ook niet echt het idee dat Twente er t.o.v. vorig jaar nou zoveel beter op is geworden.
Van den Brom behouden is vooral een risico. Na het stroperige einde met Oosting is een Van den Brom een prima man-manager. Een happy bird, ondanks zijn onzekere voorkomen. Maar na zijn AZ-periode heeft hij nooit meer overtuigd. En in die AZ-periode zat ook een magere fase, totdat Arend Martijn als assistent binnenkwam. Dat is een hele tijd geleden, alweer.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb ook niet echt het idee dat Twente er t.o.v. vorig jaar nou zoveel beter op is geworden.
Of Lammers de eerste nummer 10 maken?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:37 schreef ReMcOrE het volgende:
en Lammers dus blijkbaar nu 3e spits
die kun je dan bij een goed bod dus beter verkopen, want die zal d'r zelf ook niet blij mee zijn. en als je toch al een jonkie als 2e spits hebt kan de 3e dat ook prima zijn (eigen jeugd, talentje o.i.d.).
Rouleren, 4 wedstrijden in 10 dagen, Nijstad, Hlynsson en Belt speelden onder hun niveau. Alles wat al een week op .net gezegd werdquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
interessante basis zo zonder Lemkin, Van den Belt en Hlynsson.
schakel net pas in, Van den Brom uitgelegd waarom nu Pröpper, Pjaca en Weidmann?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |