Niet onmogelijk, maarja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
winnaar Dinamo Kiev - Qarabag FK wordt 't dus.
Het voorzichtige zagen aan John's stoelpoten is al begonnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
@:alaphilippe_ het lag gelukkig niet aan Sjon.
[ x ]
Heb ook niet echt het idee dat Twente er t.o.v. vorig jaar nou zoveel beter op is geworden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het voorzichtige zagen aan John's stoelpoten is al begonnen.
We geven het tot oktober en dan zit farmer Erik op die bank.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb ook niet echt het idee dat Twente er t.o.v. vorig jaar nou zoveel beter op is geworden.
Van den Brom behouden is vooral een risico. Na het stroperige einde met Oosting is een Van den Brom een prima man-manager. Een happy bird, ondanks zijn onzekere voorkomen. Maar na zijn AZ-periode heeft hij nooit meer overtuigd. En in die AZ-periode zat ook een magere fase, totdat Arend Martijn als assistent binnenkwam. Dat is een hele tijd geleden, alweer.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb ook niet echt het idee dat Twente er t.o.v. vorig jaar nou zoveel beter op is geworden.
Of Lammers de eerste nummer 10 maken?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:37 schreef ReMcOrE het volgende:
en Lammers dus blijkbaar nu 3e spits
die kun je dan bij een goed bod dus beter verkopen, want die zal d'r zelf ook niet blij mee zijn. en als je toch al een jonkie als 2e spits hebt kan de 3e dat ook prima zijn (eigen jeugd, talentje o.i.d.).
Rouleren, 4 wedstrijden in 10 dagen, Nijstad, Hlynsson en Belt speelden onder hun niveau. Alles wat al een week op .net gezegd werdquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
interessante basis zo zonder Lemkin, Van den Belt en Hlynsson.
schakel net pas in, Van den Brom uitgelegd waarom nu Pröpper, Pjaca en Weidmann?
benieuwd met welke 11 VdB dan zondag gaat starten.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rouleren, 4 wedstrijden in 10 dagen, Nijstad, Hlynsson en Belt speelden onder hun niveau. Alles wat al een week op .net gezegd werd
Ik las het idd. Ben benieuwd wie er dan allemaal gaan vertrekken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De nieuwe vleugelflitser in gevonden in... Noorwegen
https://www.twenteinsite.(...)ntract-bij-fc-twente
Booth mag/moet sowieso weg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik las het idd. Ben benieuwd wie er dan allemaal gaan vertrekken.
Je hebt dan die nieuwe, Orjasaeter, Rots, Pjaca, Unüvar, Taha, Booth
Ik gok dat die laatste 3 dan worden verkocht/verhuurd.
John zit al op 4 waarvan 3 kut en 1 geflatteerd omdat de tegenstander er niks van kon.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:
magistrale klote pot weer, veel balbezit eerste helft maar nauwelijks gevaarlijk. tweede helft slordig en chaotisch, paniek in laatste kwartier lijkt heel wat qua kansen maar is gewoon pompen en hopen dat hij goed valt.
en kan iemand me uitleggen waarom je als trainer bij 1-0 achter je beste speler, die als enige wel een mannetje passeert, eruit haalt? voor de return donderdag heb je hem niet nodig, sparen voor zondag PEC? of nu al sparen voor de rest van het seizoen?
waar ik me ook mateloos aan heb geërgerd, los van balletjes over 10m die een meter naast de man gaan, is het gebrek aan voorzetten. waarom pas in het laatste kwartier gaan doen, als redmiddel? tegen Ferencvaros bleek al dat het kansen (en toen ook goals) oplevert. waarom dan de eerste 75 minuten nagenoeg alle ballen laag voor, op penaltystip of rand 16? waarom niet afwisselen met hoge ballen en Wout de (kop)duels aan laten gaan?
los daarvan was het creatief sowieso zwaar bedroevend vanmiddag, Rots op 10 en Pjaca op rechtsbuiten is 'm wat mij betreft niet.
echt k*t om weer een seizoen zo slecht te beginnen! Oosting kreeg 5 wedstrijden vorig jaar, ben benieuwd hoeveel het er voor John zijn als het niveau niet beter wordt komende weken.
misschien september wel nietquote:Op maandag 10 augustus 2026 00:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
John zit al op 4 waarvan 3 kut en 1 geflatteerd omdat de tegenstander er niks van kon.
Als ie zo door gaat haalt ie iig de kerst niet.
Hockeymeisje Lammers is de bijnaam, dus het antwoord is jaquote:Op maandag 10 augustus 2026 15:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is Lammers een mentaal zwakke speler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |