dat dacht ik vorige week in eerste instantie ook, maar hij staat half vrij of tussen 4 man. dan nog kun je de pass wel proberen, helemaal niks doen betekent inderdaad breien van kant naar kant.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
Valt me op hoeveel Weghorst aanspeelbaar is maar gewoon geskipt wordt, liever breed.
ik dacht precies hetzelfde, het gaat zo makkelijk. elke halve kans kan een (tegen)goal zijnquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:39 schreef DrMarten het volgende:
De eerste de beste slappe tegenaanval is weer een goal
Dit wordt een lang seizoen als dit het beeld wordt
Dit lijkt vandaag echt helemaal nergens op.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:46 schreef Momo het volgende:
Even een wake up call voordat het seizoen begint, kun je in de voorbereiding wel vrijwel alles winnen...
kan Van den Brom bij Ten Hag gaan klagen dat er wat (kwaliteit) bij moetquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:46 schreef Momo het volgende:
Even een wake up call voordat het seizoen begint, kun je in de voorbereiding wel vrijwel alles winnen...
En dan Wijnaldum en De Roon halen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nu bij Ten Hag klagen dat er wat (kwaliteit) bij moet
Een goede eindpass bij Twente heb ik al 2 seizoenen niet meer gezienquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat dacht ik vorige week in eerste instantie ook, maar hij staat half vrij of tussen 4 man. dan nog kun je de pass wel proberen, helemaal niks doen betekent inderdaad breien van kant naar kant.
en hij kreeg vorige week ook zo goed als geen voorzet, als Orjasaeter of Rots al eens de man passeerde komt er vaak een terug getrokken bal op de 5 meter of penaltystip.
[..]
ik dacht precies hetzelfde, het gaat zo makkelijk. elke halve kans kan een (tegen)goal zijn
Ik weet niet of het zo zeer de kwaliteit van de spelers is of meer het spel nu.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan Van den Brom bij Ten Hag gaan klagen dat er wat (kwaliteit) bij moet
In ieder geval 2 goede oefenwedstrijden om te zien hoe het niet moetquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:09 schreef William_Papadin het volgende:
Dit gaat zo’n enorm kutseizoen voor jullie worden
ben benieuwd hoe 'hard' VdB straks in de nabeschouwing gaat zijn, of hij durft te zeggen hoe amateuristisch het was, dat idee en pit ver te zoeken waren en het nergens op leek.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In ieder geval 2 goede oefenwedstrijden om te zien hoe het niet moet
en daar is Vennegod (of Hesselink)quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:11 schreef ReMcOrE het volgende:
die corner van Taha net
maar gelukkig is daar Wout-god![]()
We liggen nog niet uit Europaquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
Twente ligt uit Europa, dus Weghorst acteert boos te zijn.
Die Ten Hag is zich sowieso als een soort Gert Jan Verbeek aan het bewegen daar, lekker voorop lopen bij de duurloop, heeft volgens mij het idee dat hij ook trainer isquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit vond ik al meteen al niet zo'n slimme opmerking.
ohquote:
Dat wordt een hele leuke rubriek ja. De spelers die op zijn aanspraak naar Ajax kwamen waren unaniem ook allemaal een belachelijk succes.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Ten Hag is zich sowieso als een soort Gert Jan Verbeek aan het bewegen daar, lekker voorop lopen bij de duurloop, heeft volgens mij het idee dat hij ook trainer is
Dat gaat zo’n ongekende topshow worden
Verbeek was dan ook heel populair.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Ten Hag is zich sowieso als een soort Gert Jan Verbeek aan het bewegen daar, lekker voorop lopen bij de duurloop, heeft volgens mij het idee dat hij ook trainer is
Dat gaat zo’n ongekende topshow worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |