blijkbaar heeft hij hem weer gevonden. vorig seizoen had hij hem ook, maar toen werd het ineens een Ajax-pyjamaquote:
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
blijkbaar heeft hij hem weer gevonden. vorig seizoen had hij hem ook, maar toen werd het ineens een Ajax-pyjama
Met z'n Ajaxpyjama.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:33 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wout Weghorst, daar hebben mensen wel een mening over
Hopelijk houd hij komend seizoen zijn smoel en schiet hij er 20 in XDquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hahahaha, Wappie Wout komt naar huis.
Was wel weer belangrijk zag ik, "voorassist" en rost z'n penalty er gewoon in.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
Goed nieuws, de dinkel gaat weer stromen met alle traantjes die wout laat.
Ja, nou, kww.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was wel weer belangrijk zag ik, "voorassist" en rost z'n penalty er gewoon in.
Ten Hag is weer in zn eigen valkuil aan t trappen he?quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasveer derde keeper en assistent-keeperstrainer:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltc79e46af935b3ab4
Wat ik me daar van herinner is dat Sander gewoon te dom wasquote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
Maar sander wilde geen trainers diploma halen, Pasveer hopelijk wel.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat ik me daar van herinner is dat Sander gewoon te dom was
Wellicht dat ze Vennegoor of Hesselink een serieuze kans gaan geven.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
Benieuwd wat er nog bij komen gaat, als Pjaca weg mag.
Hebben we alleen lamme lammers en gekke wout over.
Booth en Verschueren ook mee op trainingskamp, maar mogen ook uitzien naar een andere club.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Besselink en Ltaief niet mee op trainingskamp, Pjaca mag ook vertrekken. Ünüvar krijgt (voorlopig) een kans.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |