Pays Bas i.i.g. nietquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:57 schreef Forumtijger het volgende:
Is NL nou aan de beurt bij de L van La Pays Bas, de P van Pays Bas, of de O van Ollanda eigenlijk?
I Paesi Bassi bij de P denk ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:57 schreef Forumtijger het volgende:
Is NL nou aan de beurt bij de L van La Pays Bas, de P van Pays Bas, of de O van Ollanda eigenlijk?
Bij de i zou ik wel leuk vinden.quote:
Dat zou genot zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:57 schreef Strani het volgende:
Laat Canada de VS maar weer verslaan in het ijshockey.
WIJ hadden toen de mooiste boot.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
Met die bootjes in de Seine was ook niet alles hoor.
Terugspoelenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die staat hier ook op. Maar meneer Gru kom zijn snater niet houden
Absoluutquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:58 schreef Momo het volgende:
Zal de VS uitgefloten worden denken jullie?
Dat was mensonterend.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
Met die bootjes in de Seine was ook niet alles hoor.
Ja, maar het geluid is ruk, dus zullen we er niets van horen…quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:58 schreef Momo het volgende:
Misschien het volkslied wel als ze goud winnen. De atleten zelf niet denk ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:58 schreef Momo het volgende:
Nehquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:58 schreef Momo het volgende:
Nee zo kinderachtig zijn we niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:58 schreef Momo het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
I Paesi Bassi bij de P denk ik.
alles is voor Bassi lol
Wachten op HAITIquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:57 schreef Karina het volgende:
Nog geen hele mooie outfits gezien helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |