Vriendin van @heywooduquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:55 schreef Strani het volgende:
Bruna Moura dan denk ik. Zelf maar opgezocht omdat niemand hier het antwoord wilde geven.
Eurosport.quote:
Brunagodin moet het zijn in de TTquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:55 schreef Coco het volgende:
OWS / Bruna gaat naar de Olympische Spelen!!! #5 Brunagod
Ho, ho, hoquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:55 schreef Strani het volgende:
Bruna Moura dan denk ik. Zelf maar opgezocht omdat niemand hier het antwoord wilde geven.
Die staat hier ook op. Maar meneer Gru kom zijn snater niet houdenquote:
quote:
Nee jaquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:56 schreef RipCity het volgende:
Ik schakel nu pas in. Dit is normaal pas op het einde toch?
is de ceremonie zelf al geweest?
Paessi Bassiquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:57 schreef Forumtijger het volgende:
Is NL nou aan de beurt bij de L van La Pays Bas, de P van Pays Bas, of de O van Ollanda eigenlijk?
Jammer dat het hoedje het meer onherkenbaar maakte, maar ik herkende de grote grijnsquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die de vlag van die ander kreeg aan het begin toch?
Dat laatste had ik gezien ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eurosport.
En ze had de vlag ook even![]()
P van Paesi Bassiquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:57 schreef Forumtijger het volgende:
Is NL nou aan de beurt bij de L van La Pays Bas, de P van Pays Bas, of de O van Ollanda eigenlijk?
We hebben al 40 minuten naar zanggejank gekeken.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:56 schreef RipCity het volgende:
Ik schakel nu pas in. Dit is normaal pas op het einde toch?
is de ceremonie zelf al geweest?
Paesi bassiquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:57 schreef Forumtijger het volgende:
Pays Bas i.i.g. nietquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:57 schreef Forumtijger het volgende:
I Paesi Bassi bij de P denk ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:57 schreef Forumtijger het volgende:
Bij de i zou ik wel leuk vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |