Heeft er al een man met een groot konijnenmasker een ode gebracht aan de presentator terwijl elke deelnemende artiest (of in dit geval misschien atleet) van een metershoge showtrap valt?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:51 schreef sportfreak het volgende:
Volgens de gids had de openingsceremonie al afgelopen moeten zijn maar we zijn nog druk met de speeches. En dan moet het hijsen van de vlag en het ontsteken van het vuur nog komen.
Nu weet ik hoe de mensen die elk jaar San Remo kijken zich voelen.
Pyromaan gespot.quote:
Bij mij alleen uit de uitlaat.quote:
Ik ben inmiddels afgehaaktquote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:51 schreef sportfreak het volgende:
Volgens de gids had de openingsceremonie al afgelopen moeten zijn maar we zijn nog druk met de speeches. En dan moet het hijsen van de vlag en het ontsteken van het vuur nog komen.
quote:
it wasn't mequote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:02 schreef H_T het volgende:
Aangenaam verrast dat mijn Total Recall-post twee likes heeft gekregen, en dan ook nog eens van dames!
Als OWS mod vind hier wat van.quote:
Op de Nutella-stage of zoiets?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:55 schreef sportfreak het volgende:
Oh, en nog een interval act erbij met Andrea Bocelli
Jij ook bedankt voor deze mededeling.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:09 schreef Yesse het volgende:
Ik ben thuis! Ik heb nog iets meegekregen!
Dit bewijst dat het uitliepquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor deze mededeling.
Het is nog niet half 3 hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:51 schreef sportfreak het volgende:
Flesje rood?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:09 schreef Yesse het volgende:
Ik ben thuis! Ik heb nog iets meegekregen!
Ik haal vrij vaak het einde van de show niet omdat ik de volgende dag gewoon weer moet werkenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Sanremo hou ik soms ook niet vol hoor
Ligt hij nog in het ziekenhuis na de operatie?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hopelijk vandaag goed nieuws en mag mijn vader weer naar huis.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geprobeerd te kijken![]()
Maar vanmiddag zit ik wel voor de buis.
Ja, het was sowieso al gepland vooraf dat ie een nachtje moest blijven, maar gisteren kwam dan toch het bericht dat ie mogelijk gisteren al naar huis zou mogen, maar alles was nog niet goed, dus moest ie nog blijven.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ligt hij nog in het ziekenhuis na de operatie?
Zo uit bed, even naar mijn ouders en dan de rest van de dag lekker niks. En jij?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook goedemorgen! Nog leuke plannen?
Ook zo even naar mijn ouders. Verder wat boodschappen en een berg was wegwerkenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo uit bed, even naar mijn ouders en dan de rest van de dag lekker niks. En jij?
Veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook zo even naar mijn ouders. Verder wat boodschappen en een berg was wegwerkenDan schaatsen kijken en vanavond naar FC Twente!
Dat wordt in de tuin zitten vanmiddag met mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:22 schreef Fred_B het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen, maar het is hier weer stralend zonnig weer vandaag
Dat is mooi nieuwsquote:
quote:
Ik nietquote:
Ik ook nog steeds.quote:
Komt de hele SCquote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ook thuis. En straks komen er ook nog allemaal mensen langs.
Dat hoop ik niet. Daar heb ik niet genoeg taart voor in huis gehaald.quote:
Ga dan maar snel extra taart halenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Daar heb ik niet genoeg taart voor in huis gehaald.
Ja, dat moet ik dan nog maar even gaan doen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga dan maar snel extra taart halen
Ik vind een bittergarnituurtje ook goed hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Daar heb ik niet genoeg taart voor in huis gehaald.
Of gewoon wat kaasblokjes, ook geen probleem meequote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind een bittergarnituurtje ook goed hoor
Net even boodschappen gedaan. Was inderdaad lekker weer. 11 graden met zon. Dus vrij warmquote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:00 schreef Arizona het volgende:
Net nog even heerlijk gewandeld, het lijkt hier nu ook lente
Geklopt door een belgische. Dat was niet de verwachting.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:16 schreef Arizona het volgende:
Ok WE zijn niet goed gestart op het schaatstoernooi. Eerder de snelheid van een schildpad dan van een Conijn
Coachen lijkt mij altijd heel lastig. Afgelopen week een prachtige uitzending van Andere Tijden sport (zo jammer dat het moet verdwijnen) over de periode dat Peter Mueller coach wasquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:38 schreef blackswangreen het volgende:
Conijn lijkt me ook wel frustrerend om te coachen... er valt nooit enige lijn te ontdekken in haar ritten. Behalve dan de eindsprint, die zit er altijd in.
Welkom in Nederland waar we alles beter weten.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Groenewoud![]()
Gepiekt op de okt, want dat was het belangrijkste.
Heeft ze iemand onterecht thuis gelaten dan? Ik vind het voor de moeders wel tof dat er een moeder laat zien dat je ook na een bevalling nog steeds sterk kan zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Groenewoud![]()
Gepiekt op de okt, want dat was het belangrijkste.
Is Lollobrigida moeder dan ? Dat hebben de commentatoren nog niet gezegd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heeft ze iemand onterecht thuis gelaten dan? Ik vind het voor de moeders wel tof dat er een moeder laat zien dat je ook na een bevalling nog steeds sterk kan zijn
Dat vind ik ook wel, maar dat maakt het Nederlandse systeem niet minder kansloos.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heeft ze iemand onterecht thuis gelaten dan? Ik vind het voor de moeders wel tof dat er een moeder laat zien dat je ook na een bevalling nog steeds sterk kan zijn
Vorige Spelen waren zeer succesvol, en toen hanteerden we hetzelfde systeem.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel, maar dat maakt het Nederlandse systeem niet minder kansloos.
Als je Bas van Toor coach maakt van Bayern München zal die ook weleens kampioen worden. Maar een systeem waarin je twee keer moet pieken en veel onzekerheid hebt, lijkt me toch een stuk minder optimaal dan wanneer je gewoon rustig kan voorbereiden op één hoogtepunt in het seizoen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vorige Spelen waren zeer succesvol, en toen hanteerden we hetzelfde systeem.
Die tijd van Lollobrigida is vooral gewoon heel goed, daar had ze op de vorige Spelen ook Irene Schouten mee verslagen. Al moet ik wel zeggen dat met name Groenewoud er nou niet bepaald goed uitzag.
Het is wel erg Hollands om als het goed gaat het aan toeval te wijtenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je Bas van Toor coach maakt van Bayern München zal die ook weleens kampioen worden. Maar een systeem waarin je twee keer moet pieken en veel onzekerheid hebt, lijkt me toch een stuk minder optimaal dan wanneer je gewoon rustig kan voorbereiden op één hoogtepunt in het seizoen.
Bevorderlijk mogelijk niet. Maar bij zwemmen en atletiek doen grote landen het al jaren, waarbij toppers nog weleens de OS missen en alsnog die landen heel goed presteren bij de OS. Dus per se slecht is het ook niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:13 schreef Fred_B het volgende:
Met de Nederlandse talentenpool is het logisch dat je met elke selectiemethode wel tot resultaten komt. Maar in geen enkele sport lijkt het me bevorderlijk voor een goede piekprestatie als je een tijdje daarvoor al tot het uiterste moet gaan tegen je ploeggenoten om überhaupt de voorbereiding te kunnen beginnen.
Ja. Waarbij de ritindeling ook nog wel een rol speelde. Gok dat Maltais geen brons gewonnen had als die in een andere rit had gezeten en Beune mogelijk juist wel. En denk dat Lollobrigida wel een seconde langzamer was geweest als die Weidemann als tegenstander had.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:49 schreef Cyan9 het volgende:
Het is vooral een onverwacht schroeiende Lollo (en Maltais) die ons hier nekt. Ok, en een Groenewoud en Conijn die het niet helemaal laten zien.
Kun je eindelijk bijkomen.quote:
Hebben ze al die tijd in de deur gestaan?quote:
Ja, snap je niet he.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hebben ze al die tijd in de deur gestaan?
Nog even gamen voordat ik naar bed ga.quote:
We zijn allemaal aan bet bijkomen van het grote feest bij Luctor.quote:
Heb ik die moeten missen. Ik vond het al zo saai dat meneer naar een feestje ging en dan mis ik ook nog een Zeeuwse partyquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn allemaal aan bet bijkomen van het grote feest bij Luctor.
Nee, bij mij komen ze meestal op de bank zitten.quote:
Ja, dat is ook wel een logischere plek.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, bij mij komen ze meestal op de bank zitten.
Maar is dat dan een Zeeuws ding of zo?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel een logischere plek.
Neuh.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar is dat dan een Zeeuws ding of zo?
Hm ok, dan houden we dit gewoon op verbazingwekkend vreemde visite.quote:
Ik was bij FC Twente, daar was het allesbehalve rustigquote:
Dat wordt morgen een flinke katerquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn allemaal aan bet bijkomen van het grote feest bij Luctor.
Ah je bent inmiddels uit de lampen geklommen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wordt morgen een flinke kater
Waarom heb jij die sombrero hoed nog op?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah je bent inmiddels uit de lampen geklommen.
Omdat het hier koud is.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom heb jij die sombrero hoed nog op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |