Alles voor de vlam.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit soort ceremonies lopen altijd enorm uit. En dan ook nog eens georganiseerd door Italianen...
Heeft er al een man met een groot konijnenmasker een ode gebracht aan de presentator terwijl elke deelnemende artiest (of in dit geval misschien atleet) van een metershoge showtrap valt?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:51 schreef sportfreak het volgende:
Volgens de gids had de openingsceremonie al afgelopen moeten zijn maar we zijn nog druk met de speeches. En dan moet het hijsen van de vlag en het ontsteken van het vuur nog komen.
Nu weet ik hoe de mensen die elk jaar San Remo kijken zich voelen.
Pyromaan gespot.quote:
Bij mij alleen uit de uitlaat.quote:
Ik ben inmiddels afgehaaktquote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:51 schreef sportfreak het volgende:
Volgens de gids had de openingsceremonie al afgelopen moeten zijn maar we zijn nog druk met de speeches. En dan moet het hijsen van de vlag en het ontsteken van het vuur nog komen.
quote:
it wasn't mequote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:02 schreef H_T het volgende:
Aangenaam verrast dat mijn Total Recall-post twee likes heeft gekregen, en dan ook nog eens van dames!
Als OWS mod vind hier wat van.quote:
Op de Nutella-stage of zoiets?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:55 schreef sportfreak het volgende:
Oh, en nog een interval act erbij met Andrea Bocelli
Jij ook bedankt voor deze mededeling.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:09 schreef Yesse het volgende:
Ik ben thuis! Ik heb nog iets meegekregen!
Dit bewijst dat het uitliepquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor deze mededeling.
Het is nog niet half 3 hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:51 schreef sportfreak het volgende:
Flesje rood?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:09 schreef Yesse het volgende:
Ik ben thuis! Ik heb nog iets meegekregen!
Ik haal vrij vaak het einde van de show niet omdat ik de volgende dag gewoon weer moet werkenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Sanremo hou ik soms ook niet vol hoor
Ligt hij nog in het ziekenhuis na de operatie?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hopelijk vandaag goed nieuws en mag mijn vader weer naar huis.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geprobeerd te kijken![]()
Maar vanmiddag zit ik wel voor de buis.
Ja, het was sowieso al gepland vooraf dat ie een nachtje moest blijven, maar gisteren kwam dan toch het bericht dat ie mogelijk gisteren al naar huis zou mogen, maar alles was nog niet goed, dus moest ie nog blijven.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ligt hij nog in het ziekenhuis na de operatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |