Zo uit bed, even naar mijn ouders en dan de rest van de dag lekker niks. En jij?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook goedemorgen! Nog leuke plannen?
Ook zo even naar mijn ouders. Verder wat boodschappen en een berg was wegwerkenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo uit bed, even naar mijn ouders en dan de rest van de dag lekker niks. En jij?
Veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook zo even naar mijn ouders. Verder wat boodschappen en een berg was wegwerkenDan schaatsen kijken en vanavond naar FC Twente!
Dat wordt in de tuin zitten vanmiddag met mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:22 schreef Fred_B het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen, maar het is hier weer stralend zonnig weer vandaag
Dat is mooi nieuwsquote:
quote:
Ik nietquote:
Ik ook nog steeds.quote:
Komt de hele SCquote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ook thuis. En straks komen er ook nog allemaal mensen langs.
Dat hoop ik niet. Daar heb ik niet genoeg taart voor in huis gehaald.quote:
Ga dan maar snel extra taart halenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Daar heb ik niet genoeg taart voor in huis gehaald.
Ja, dat moet ik dan nog maar even gaan doen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga dan maar snel extra taart halen
Ik vind een bittergarnituurtje ook goed hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Daar heb ik niet genoeg taart voor in huis gehaald.
Of gewoon wat kaasblokjes, ook geen probleem meequote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind een bittergarnituurtje ook goed hoor
Net even boodschappen gedaan. Was inderdaad lekker weer. 11 graden met zon. Dus vrij warmquote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:00 schreef Arizona het volgende:
Net nog even heerlijk gewandeld, het lijkt hier nu ook lente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |