Juist.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Pijnlijk…
Als vrouw MAG je je niet zo gedragen blijkbaar.
De mannen staan in de rij om het gedrag af te keuren.
Als Johan Derksen weer eens iemand brallend is aan het beledigen lachen ze zich de ballen uit hun broek.
Wat een flauwekul. Ze krijgt ontiegelijk veel bijval.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Pijnlijk…
Als Johan Derksen weer eens iemand brallend is aan het beledigen lachen ze zich de ballen uit hun broek.
Van vrouwen ja. Ik lees en hoor maar weinig mannen die haar bijvallen. Te weinig.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Ze krijgt ontiegelijk veel bijval.
Goh wat gek, hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Van vrouwen ja. Ik lees en hoor maar weinig mannen die haar bijvallen. Te weinig.
Ik kan aan de username op andere platforms (Reddit, YouTube) het geslacht niet afleiden. Maar desondanks zie ik op die platforms genoeg mannen die het met haar eens zijn. Het is meer de vorm dan de inhoud waar ze op bekritiseert wordt. Al had de inhoud wat mij betreft wel een stuk scherper gekund.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Van vrouwen ja. Ik lees en hoor maar weinig mannen die haar bijvallen. Te weinig.
wat een ratquote:Op woensdag 11 februari 2026 17:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Derksen gaf Soundos gelijk overigens.
Jammer dat je hier een mannen-versus-vrouwen-discussie van probeert te maken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
vrouwen hebben geen man meer nodig om door het leven te gaan , andersom idem ditoquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Pijnlijk…
Oh wat leuk, laten we het vooral daar over hebben!quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Jammer dat je hier een mannen-versus-vrouwen-discussie van probeert te maken.
Voor zover ik uit de berichtgeving begrijp (ik kijk dat programma nooit) gedraagt Johan Derksen zich ook regelmatig onbeschoft. Daar is ook vaak genoeg kritiek op gekomen en echt niet alleen van vrouwen maar ook van mannen.
Maar waarom moeten vrouwen zo nodig slechte gedragingen van mannen overnemen? Is dat emancipatie?
Wat een onzin weer. Ik kan mij eerlijk gezegd niet heugen dat ik iemand zo extreem onbeschoft uit de hoek zag komen en de gespreksleider de mond probeerde te snoeren.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, want een vrouw die vurig is, hard praat en ruimte inneemt, dat kan natuurlijk niet he.
Van een man zou dit soort gedrag wel geaccepteerd worden, zulke figuren zie je constant voorbij komen op tv en in talkshows.
Maar o wee als een vrouw zich eens zo gedraagt.
Ja, nou en?quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen man meer nodig om door het leven te gaan , andersom idem dito
ik had hier een juffie op kamers en kennelijk begonnen haar eierstokken te ronkelen en opeens had ze een vriend en ging samen wonen , ze stelde hem aan me voor , ik heb nog nooit zo een minkukel gezien , er was duidelijk niets tussen die twee
ze was zwanger en ze ging samen wonen in zijn huurhuis, tot na een maand of 4 ging ze uit elkaar en werd ze moeder van een jongetje
Zij mocht in het huis blijven wonen en hij moest alimentatie gaan betalen voor het jongetje
Zij had een redelijke baan
Maar ik zag het aankomen van 10 mijl afstand
Ja, want Johan Derksen krijgt nooit commentaar op zijn bijdragen...quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Pijnlijk…
Misschien omdat mannen niet seksistisch oordelen in de zin van 'vrouw, dus ok wat ze doet'?quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb heel veel mannen het zowel met de vorm als de inhoud eens zien te zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik kan aan de username op andere platforms (Reddit, YouTube) het geslacht niet afleiden. Maar desondanks zie ik op die platforms genoeg mannen die het met haar eens zijn. Het is meer de vorm dan de inhoud waar ze op bekritiseert wordt. Al had de inhoud wat mij betreft wel een stuk scherper gekund.
ik zou ook geen dame in mijn huis willen , die mij gaat vertellen wat te doenquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, nou en?
Ik heb een goed betaalde baan, twee kinderen, en ontvang 0 alimentatie. Hoef ik niet van m’n ex, ik hou m’n eigen broek wel op.
Ok...quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen man meer nodig om door het leven te gaan , andersom idem dito
ik had hier een juffie op kamers en kennelijk begonnen haar eierstokken te ronkelen en opeens had ze een vriend en ging samen wonen , ze stelde hem aan me voor , ik heb nog nooit zo een minkukel gezien , er was duidelijk niets tussen die twee
ze was zwanger en ze ging samen wonen in zijn huurhuis, tot na een maand of 4 ging ze uit elkaar en werd ze moeder van een jongetje
Zij mocht in het huis blijven wonen en hij moest alimentatie gaan betalen voor het jongetje
Zij had een redelijke baan
Maar ik zag het aankomen van 10 mijl afstand
Succes met stofzuigen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik zou ook geen dame in mijn huis willen , die mij gaat vertellen wat te doen
ga es stofzuige![]()
![]()
Nou ja, ik niet. Maar even goede vrienden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel mannen het zowel met de vorm als de inhoud eens zien te zijn.
Maar ik vermoed dat @:MissButterflyy vooral het gevoel heeft dat het zo is, in plaats van dat ze echt heeft gekeken.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, want Johan Derksen krijgt nooit commentaar op zijn bijdragen...
Echt, hou het even bij de realiteit.
Eigenlijk doe je hier exact hetzelfde als Soundos: er komt kritiek en die pareer je met beschuldigingen van seksisme, wat feitelijk een poging is om degenen die het niet met jouw eens zijn monddood te maken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, want een vrouw die vurig is, hard praat en ruimte inneemt, dat kan natuurlijk niet he.
Van een man zou dit soort gedrag wel geaccepteerd worden, zulke figuren zie je constant voorbij komen op tv en in talkshows.
Maar o wee als een vrouw zich eens zo gedraagt.
Een beetje het Greta-effect.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou ja, ik niet. Maar even goede vrienden.
Laten we vooral de mannen veroordelen die zich slecht gedragen en niet alle mannen. Dat is logisch.
Toch zie en lees ik weinig begrip vanuit mannen, en voelen velen zich als groep als fout weggezet. Dat is niet zo.
De reacties die ik gelezen heb gingen primair over de manier waarop, niet de inhoud. Die, maar dat is mijn mening, ook enorm ondersneeuwde.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Laten we vooral de mannen veroordelen die zich slecht gedragen en niet alle mannen. Dat is logisch.
Toch zie en lees ik weinig begrip vanuit mannen, en voelen velen zich als groep als fout weggezet. Dat is niet zo.
Ik ben ervan overtuigd dat ditzelfde gedrag door een man volledig afgekeurd zou zijn en helemaal geen bijval zou krijgen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Maar een vrouw die eens wat meer ruimte inneemt en lawaai produceert en er wordt over elkaar heen gebuiteld dat ‘gedrag’ te veroordelen.
Ik wel, en dat heb ik eerder al uitgelegd hier. Wordt een herhaling van hetzelfde op deze manier.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De reacties die ik gelezen heb gingen primair over de manier waarop, niet de inhoud. Die, maar dat is mijn mening, ook enorm ondersneeuwde.
Want ik heb werkelijk waar geen idee wat ze nu echt probeerde over te brengen.
En waarschijnlijk is hij ook in de val getrapt dat hij het kind erkend heeft maar geen ouderlijk gezag heeft. Pas sinds 2023 krijg je, als je een kind erkent, ook automatisch ouderlijk gezag. Voor 2023 was dat niet zo, toen moest je het ouderlijk gezag apart bij de rechtbank aanvragen. Dus als je vroeger een kind erkende maar geen ouderlijk gezag aanvroeg, dan was je wel onderhoudsplichtig en moest je alimentatie betalen, maar had je verder geen rechten over het kind.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:32 schreef michaelmoore het volgende:
Heb het eerder uitgelegd, geen zin meer in.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eigenlijk doe je hier exact hetzelfde als Soundos: er komt kritiek en die pareer je met beschuldigingen van seksisme, wat feitelijk een poging is om degenen die het niet met jouw eens zijn monddood te maken.
Kortom: er is maar 1 waarheid en dat is die van jou.
Maar zo is het dus niet en het leidt dan ook allemaal maar tot meer polarisatie.
Ohhhh wat zielig voor die mannen!quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En waarschijnlijk is hij ook in de val getrapt dat hij het kind erkend heeft maar geen ouderlijk gezag heeft. Pas sinds 2023 krijg je, als je een kind erkent, ook automatisch ouderlijk gezag. Voor 2023 was dat niet zo, toen moest je het ouderlijk gezag apart bij de rechtbank aanvragen. Dus als je vroeger een kind erkende maar geen ouderlijk gezag aanvroeg, dan was je wel onderhoudsplichtig en moest je alimentatie betalen, maar had je verder geen rechten over het kind.
Je hebt gezegd dat zij haar gevoel wilde delen, alleen zoals ik al zei: dat is niet wat uit haar woorden volgt. Ze sprak voor alle vrouwen en zei niet dat ze zich onveilig voelen, maar onveilig zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik wel, en dat heb ik eerder al uitgelegd hier. Wordt een herhaling van hetzelfde op deze manier.
Is dit niet iets voor een ander topic?quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En waarschijnlijk is hij ook in de val getrapt dat hij het kind erkend heeft maar geen ouderlijk gezag heeft. Pas sinds 2023 krijg je, als je een kind erkent, ook automatisch ouderlijk gezag. Voor 2023 was dat niet zo, toen moest je het ouderlijk gezag apart bij de rechtbank aanvragen. Dus als je vroeger een kind erkende maar geen ouderlijk gezag aanvroeg, dan was je wel onderhoudsplichtig en moest je alimentatie betalen, maar had je verder geen rechten over het kind.
Ik beschuldig je daar niet van. Ik zeg dat door het te gooien op seksisme het leidt tot polarisatie.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb het eerder uitgelegd, geen zin meer in.
En me van polariseren beschuldigen, vind ik nogal wat.
Waarom zouden we het niet over de schaduwzijde van de emancipatie mogen hebben, namelijk dat slechte gedragingen die voorheen min of meer voorbehouden waren aan mannen, ook steeds meer bij vrouwen voorkomen?quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Oh wat leuk, laten we het vooral daar over hebben!
Weer een punt wat wordt bevestigd.
Nou, nou, nou… Ga nou niet het gelijk van @MissButterflyy bewijzen dat er sprake is van misogynie…quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb hier geen zin meer in hoor. Al die mannen hier die me quoten om vooral te zeggen dat ik ongelijk heb over hoe ik er over denk en voel.
Ik keek even niet en had meteen 8 quotes die mijn mening wilden bediscussiëren.
Misschien zijn er nog vrouwen hier op fok die er zin in hebben? Ik in ieder geval niet.![]()
![]()
Fijne avond allemaal.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:18 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Wie wind zaait zal storm oogsten.
Als die arme mannen dat risico niet willen lopen, moeten ze condooms gebruiken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik beschuldig je daar niet van. Ik zeg dat door het te gooien op seksisme het leidt tot polarisatie.
Lees anders eens terug. Er komen nu ook verhalen over nare vrouwen die mannen misbruiken om alleen een kind op te mogen voeden en dan zomaar de helft van de kosten van dat kind in rekening te mogen brengen bij de andere ouder…
Ook dat.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als die arme mannen dat risico niet willen lopen, moeten ze condooms gebruiken.
Er zijn genoeg nare vrouwen, hoor, maar een ongewenste zwangerschap is elke man zelf bij.
Jammer.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb hier geen zin meer in hoor. Al die mannen hier die me quoten om vooral te zeggen dat ik ongelijk heb over hoe ik er over denk en voel.
Ik keek even niet en had meteen 8 quotes die mijn mening wilden bediscussiëren.
Misschien zijn er nog vrouwen hier op fok die er zin in hebben? Ik in ieder geval niet.![]()
![]()
Fijne avond allemaal.
In beginsel mee eens. Als je vraagt of de ander aan de pil is en ze liegt daarover, dan is het weer anders.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn genoeg nare vrouwen, hoor, maar een ongewenste zwangerschap is elke man zelf bij.
Het gaat helemaal niet alleen om Soundos.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jammer.
Maar op zichzelf vind ik het wel raar om te denken dat mensen die kritiek hebben op Soundos jouw gevoel dat ze dat hebben omdat ze seksist zijn gaan bevestigen.
De kritiek op Soundos gaat weldegelijk over Soundos. Jij trekt het breder. En dat is misschien omdat je herkent dat die kritiek ook vanuit seksisme kan komen, maar dat maakt niet dat die kritiek dus vanuit seksisme komt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet alleen om Soundos.
Misschien moet je over zoiets belangrijks als een voor jou als man ongewenste zwangerschap gewoon geen risico nemen en een vrouw niet op haar blauwe ogen geloven.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In beginsel mee eens. Als je vraagt of de ander aan de pil is en ze liegt daarover, dan is het weer anders.
Maar goed, normale mannen nemen hun verantwoordelijkheid. Ook bij een ongewenste zwangerschap. Sowieso zijn de consequenties daarvan veel zwaarder voor vrouwen.
Ook met condooms moet je uitkijken. Sperma kan in een condoom bij kamertemperatuur nog een aantal uren overleven. Sommige vrouwen halen na de daad het condoom uit de vuilnisbak om zichzelf met het sperma uit het condoom te insemineren.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:27 schreef miss_sly het volgende:
Het komt natuurlijk ook regelmatig voor dat een vrouw een man specifiek met dat doel in bed neemt, zonder deze man erover in te lichten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien moet je over zoiets belangrijks als een voor jou als man ongewenste zwangerschap gewoon geen risico nemen en een vrouw niet op haar blauwe ogen geloven.
Nogmaals: dan neem je als man het risico niet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het komt natuurlijk ook regelmatig voor dat een vrouw een man specifiek met dat doel in bed neemt, zonder deze man erover in te lichten.
Nou, vaak heeft die man dan verder niks in te brengen en wordt hij bedankt, als het hem überhaupt al verteld wordt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nogmaals: dan neem je als man het risico niet.
Ik heb geen enkel medelijden met mannen die zonder condoom neuken met een onbekende vrouw ongeacht of zij zegt aan de pil te zijn of niet, en dan geconfronteerd worden met een ongewenste zwangerschap.
Maar dat is dus helemaal niet zo. Dat is zelfs hier op fok niet zo. De meesten zijn het hier zelfs met de inhoud eens. Het is meer de boodschapper en de gekozen vorm.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar uiteindelijk hebben vrouwen gewoon het laatste woord en als je daar als man geen zin in hebt heb je gewoon pech. Waarna hij vervolgens ook nog eens even maandelijks mag gaan aftikken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nogmaals: dan neem je als man het risico niet.
Ik heb geen enkel medelijden met mannen die zonder condoom neuken met een onbekende vrouw ongeacht of zij zegt aan de pil te zijn of niet, en dan geconfronteerd worden met een ongewenste zwangerschap.
Men spreidt de benen, dat zijn dan dus de vrouwen?quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar uiteindelijk hebben vrouwen gewoon het laatste woord en als je daar als man geen zin in hebt heb je gewoon pech. Waarna hij vervolgens ook nog eens even maandelijks mag gaan aftikken.
Zelfde als de vrouw het niet wil houden en de man wel.
Maargoed al deze problemen zouden helemaal niet spelen als men niet voor jan en alleman hun benen zou spreiden.
Waarbij heeft hij niets in te brengen?quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, vaak heeft die man dan verder niks in te brengen en wordt hij bedankt, als het hem überhaupt al verteld wordt.
Geen zeggenschap over het kind. Hij wordt gewoon gebruikt voor zijn zaadquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarbij heeft hij niets in te brengen?
Als hij een condoom gebruikt, loopt hij dat risico niet. Gaat ze op zoek naar een ander slachtoffer.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geen zeggenschap over het kind. Hij wordt gewoon gebruikt voor zijn zaad
Ja hoor, natuurlijk komen deze verhalen ook weer voorbij.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ook met condooms moet je uitkijken. Sperma kan in een condoom bij kamertemperatuur nog een aantal uren overleven. Sommige vrouwen halen na de daad het condoom uit de vuilnisbak om zichzelf met het sperma uit het condoom te insemineren.
Het hoort gelijk te zijn alleen dat is het in de basis al niet, dat is dus ook direct het probleem. Er is een reden dat ik erbij zette dat men minder moet rondneuken en betere partners moet kiezen. Dan zouden scheidingen en gefaalde 1-ouder gezinnen ook minder aan de orde zijn met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Men spreidt de benen, dat zijn dan dus de vrouwen?
Je hebt als man genoeg te vertellen. Bijvoorbeeld “ik doe het met condoom of ik doe het niet”.
Dat vind ik een beetje een rare gedachtenkronkel. Als je iemand met wie je seks hebt vraagt of ze voorbehoedsmiddelen gebruikt lijkt het mij logisch om daar een eerlijk antwoord op te verwachten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien moet je over zoiets belangrijks als een voor jou als man ongewenste zwangerschap gewoon geen risico nemen en een vrouw niet op haar blauwe ogen geloven.
Sperma heeft vocht en warmte nodig om te overleven, dus als het zaad eenmaal aan de lucht wordt blootgesteld en begint uit te drogen, sterven de zaadcellen snel. Aldus de fabrikant van zwangerschapstesten. Dat is doorgaans enkele minuten tot maximaal twee uur.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ook met condooms moet je uitkijken. Sperma kan in een condoom bij kamertemperatuur nog een aantal uren overleven.
My god. Wat ben jij naïef.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje een rare gedachtenkronkel. Als je iemand met wie je seks hebt vraagt of ze voorbehoedsmiddelen gebruikt lijkt het mij logisch om daar een eerlijk antwoord op te verwachten.
Ja. Maar toch vind ik het allesbehalve netjes.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als hij een condoom gebruikt, loopt hij dat risico niet. Gaat ze op zoek naar een ander slachtoffer.
Ik heb nou eerlijk gezegd nooit gedacht: wat kut dat deze vrouw die ik net heb volgespoten haar benen voor mij heeft gespreid…quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar uiteindelijk hebben vrouwen gewoon het laatste woord en als je daar als man geen zin in hebt heb je gewoon pech. Waarna hij vervolgens ook nog eens even maandelijks mag gaan aftikken.
Zelfde als de vrouw het niet wil houden en de man wel.
Maargoed al deze problemen zouden helemaal niet spelen als men niet voor jan en alleman hun benen zou spreiden.
Ik moest even lachen om de woordspeling, want we hebben het hier over situaties waarin de man in ieder geval één ding in te brengen heeft gehad.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:57 schreef LXIV het volgende:
Nou, vaak heeft die man dan verder niks in te brengen en wordt hij bedankt, als het hem überhaupt al verteld wordt.
Rly?quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
My god. Wat ben jij naïef.
Als het sperma nog in het condoom zit, dan droogt het niet zo snel uit. Het vocht kan dan immers nergens heen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:11 schreef Groepfunder het volgende:
Sperma heeft vocht en warmte nodig om te overleven, dus als het zaad eenmaal aan de lucht wordt blootgesteld en begint uit te drogen, sterven de zaadcellen snel. Aldus de fabrikant van zwangerschapstesten. Dat is doorgaans enkele minuten tot maximaal twee uur.
Welk verhaal?quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rly?
Stel dat het verhaal van Gates klopt, dat hij zijn vrouw een soa heeft gegeven. Is dat zijn schuld, of was zij naïef?
Mannen die daarover liegen zijn ook geen knip voor de neus waard.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Weet je hoe vaak tegen mij al is gelogen over: ‘nee hoor, ik heb geen vriendin’
‘Ik ben niet getrouwd hoor’
Natuurlijk moet je iemand niet zomaar op haar mooie ogen geloven dat ze wel de pil slikt.
En er bestaan geen soa’s meer ofzo, dat iets meer toch even nodig is, zeker als je iemand helemaal niet kent?
Epstein files: Gates zou Epstein gevraagd hebben om antibiotica te regelen omdat hij besmet zou zijn geraakt met gonorroe dan wel chlamydia na seks met een Russische dame, teneinde die heimelijk toe te dienen aan zijn vrouw.quote:
Leuk maar dat werkt alleen als beide kanten verantwoordelijkheid nemen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb nou eerlijk gezegd nooit gedacht: wat kut dat deze vrouw die ik net heb volgespoten haar benen voor mij heeft gespreid…
Anyway: als je een vrouw zwanger maakt moet je gewoon je verantwoordelijkheid nemen. En ja, als het geen abortus wordt, dan moet je de kosten deels op je nemen.
Waarom zou zij naïef zijn, ze waren jaren getrouwd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Epstein files: Gates zou Epstein gevraagd hebben om antibiotica te regelen omdat hij besmet zou zijn geraakt met gonorroe dan wel chlamydia na seks met een Russische dame, teneinde die heimelijk toe te dienen aan zijn vrouw.
Begin jij jou ook al??quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, nou, nou… Ga nou niet het gelijk van @:Missbutterflyy bewijzen dat er sprake is van misogynie…
Er is ziek veel wederzijds wantrouwen. Gelukkig is dit internet en niet de echte wereld.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja hoor, natuurlijk komen deze verhalen ook weer voorbij.
Dan zorg je dat je je condoom zelf meeneemt en ergens loost na de daad, als je zo wantrouwig bent.
Alsnog dus eigen verantwoording.
Die smoezen weer allemaal om geen verantwoording te nemen.
Natuurlijk is dat niet netjes. Maar het is ook wel een tikje naïef om een jou onbekende vrouw zomaar te geloven. En als je dus besluit geen condoom te gebruiken, neem je het risico dat je 18 jaar alimentatie moet betalen. Daar ben je zelf bij.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Maar toch vind ik het allesbehalve netjes.
Ja, dat zou logisch zijn. Maar heel veel mensen zijn niet eerlijk. Er zijn ook mannen die beginnen met een condoom om die er stiekem af te halen als ze de kans krijgen zodat ze toch lekker zonder kunnen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje een rare gedachtenkronkel. Als je iemand met wie je seks hebt vraagt of ze voorbehoedsmiddelen gebruikt lijkt het mij logisch om daar een eerlijk antwoord op te verwachten.
Dat begint dus ook met niet zeuren dat een vrouw gemakkelijk haar benen spreidt als je maar wat graag op de eerste date ermee naar bed ging.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk maar dat werkt alleen als beide kanten verantwoordelijkheid nemen.
Geen zekerheid, maar daarnaar gevraagd was er geen ontkenning van haar uit.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zou zij naïef zijn, ze waren jaren getrouwd.
Als zij door zijn vreemdgaan een soa opliep lag dat 100 procent aan hem.
Natuurlijk heb je nooit een garantie, en kan vertrouwen altijd worden geschaad, maar dit heeft ze natuurlijk niet verdiend.
Is dat verhaal trouwens waar? Zijn ze daarom ook gescheiden?
Het had een tandje minder gemogen, zeker hier.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Begin jij jou ook al??
Iemand een kut noemen gaat volgens mij louter over de persoon in kwestie. Zoals je ook een lul van een vent hebt. Of een klootzak van een agent.
Als dat al seksistisch is kunnen we beter kappen.
Als ik seks met iemand heb, dan vertrouw ik die persoon. Dat is niet naïef, maar gewoon een grondhouding.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat zou logisch zijn. Maar heel veel mensen zijn niet eerlijk. Er zijn ook mannen die beginnen met een condoom om die er stiekem af te halen als ze de kans krijgen zodat ze toch lekker zonder kunnen.
Mensen m/v die zeggen geen relatie te hebben, terwijl ze dat wel hebben. Die liegen over hun leeftijd. Wees niet naïef.
Prima, doe dat vooral. Maar nogmaals: dan loop je risico’s.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik seks met iemand heb, dan vertrouw ik die persoon. Dat is niet naïef, maar gewoon een grondhouding.
En ja, mijn vertrouwen kan geschaad worden. Maar ik stoot liever een paar keer mijn hoofd dan dat ik een muur optrek.
Dat weet ik. Maar ik ben overall allesbehalve risico avers. Als het mis gaat zien we het dan wel weer.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Prima, doe dat vooral. Maar nogmaals: dan loop je risico’s.
Leuk maar als 80% van de jonge mannen niet eens een date kan krijgen dan ligt het ergens anders ondanks dat de uiteindelijke verantwoordelijkheid bij beide ligt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat begint dus ook met niet zeuren dat een vrouw gemakkelijk haar benen spreidt als je maar wat graag op de eerste date ermee naar bed ging.
Dan ben je zelf toch geen haar beter?
En ik ben geen haar beter. Maar daar ben ik dan ook heel eerlijk in. Dus ik zal die eerste steen niet gooien. Hell, thank god for women that are free!
Ik denk dat het probleem ook niet ligt bij een man als jij die dat risico weloverwogen neemt en aardig weet wat er in de weeeld te koop is.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik ben overall allesbehalve risico avers. Als het mis gaat zien we het dan wel weer.
Maar er zijn maar heel weinig vrouwen die daarover liegen. Laten we ook eerlijk zijn.
Wel heb ik gemerkt dat er meer vrouwen zijn die het prima vinden om zonder voorbehoedsmiddelen seks te hebben dan ik voor mogelijk had gehouden. Maar misschien trek ik ze gewoon aan…
Ik had altijd zoiets van: als zij geen condoom nodig vindt, dan zal ze wel andere voorbehoedsmiddelen gebruiken. Nou… dat valt in de praktijk tegen.
Maar daar kan ik niet boos om worden: that’s on me.
Er schijnt een bepaald slag vrouwen te bestaan die abortus als nabehoedsmiddel zien.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:08 schreef VEM2012 het volgende:
Ik had altijd zoiets van: als zij geen condoom nodig vindt, dan zal ze wel andere voorbehoedsmiddelen gebruiken. Nou… dat valt in de praktijk tegen.
80% van de jonge mannen kan geen date vinden? Dat is nogal een stevige bewering. Bron?quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk maar als 80% van de jonge mannen niet eens een date kan krijgen dan ligt het ergens anders ondanks dat de uiteindelijke verantwoordelijkheid bij beide ligt.
Geen enkel probleem mee, helemaal al ik er zelf weldegelijk anders heb ingestaan en mee omga.
ik denk dat bij 80 procent van de wijven die ik heb geneukt zij ook geen condoom wilde, gewoon omdat het anders de geilheid onderbrak oid. Ik ben zo makkelijk dat ik denk: "het zal wel goed zitten dan"quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wel heb ik gemerkt dat er meer vrouwen zijn die het prima vinden om zonder voorbehoedsmiddelen seks te hebben dan ik voor mogelijk had gehouden. Maar misschien trek ik ze gewoon aan…
mijn dochters hebben alle drie een aardige zeer slimme vent getroffen en hebben leuke kinderen dus het kan welquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Lekker opportunistisch want de vrouw draagt de grootste last, letterlijk, als er een kind uit voortkomt
Wat een verhaal weerquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
ik denk dat bij 80 procent van de wijven die ik heb geneukt zij ook geen condoom wilde, gewoon omdat het anders de geilheid onderbrak oid. Ik ben zo makkelijk dat ik denk: "het zal wel goed zitten dan"
Lekker opportunistisch want de vrouw draagt de grootste last, letterlijk, als er een kind uit voortkomt
Stoer he?quote:
Beetje sneu idd, maar dat weten we inmiddels wel van deze user.quote:
Ik snap wel dat hij overstapt op buitenlandse vrouwen, heel vrouwelijk Nederland heeft hij al gehad zo te lezen.quote:
Zolang ze niet met andermans zaad bij mij aankloppen neuken ze de sterren maar van de hemel.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
ik denk dat bij 80 procent van de wijven die ik heb geneukt zij ook geen condoom wilde, gewoon omdat het anders de geilheid onderbrak oid. Ik ben zo makkelijk dat ik denk: "het zal wel goed zitten dan"
quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje sneu idd, maar dat weten we inmiddels wel van deze user.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |