Juist.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Pijnlijk…
Als vrouw MAG je je niet zo gedragen blijkbaar.
De mannen staan in de rij om het gedrag af te keuren.
Als Johan Derksen weer eens iemand brallend is aan het beledigen lachen ze zich de ballen uit hun broek.
Wat een flauwekul. Ze krijgt ontiegelijk veel bijval.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Pijnlijk…
Als Johan Derksen weer eens iemand brallend is aan het beledigen lachen ze zich de ballen uit hun broek.
Van vrouwen ja. Ik lees en hoor maar weinig mannen die haar bijvallen. Te weinig.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Ze krijgt ontiegelijk veel bijval.
Goh wat gek, hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Van vrouwen ja. Ik lees en hoor maar weinig mannen die haar bijvallen. Te weinig.
Ik kan aan de username op andere platforms (Reddit, YouTube) het geslacht niet afleiden. Maar desondanks zie ik op die platforms genoeg mannen die het met haar eens zijn. Het is meer de vorm dan de inhoud waar ze op bekritiseert wordt. Al had de inhoud wat mij betreft wel een stuk scherper gekund.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Van vrouwen ja. Ik lees en hoor maar weinig mannen die haar bijvallen. Te weinig.
wat een ratquote:Op woensdag 11 februari 2026 17:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Derksen gaf Soundos gelijk overigens.
Jammer dat je hier een mannen-versus-vrouwen-discussie van probeert te maken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
vrouwen hebben geen man meer nodig om door het leven te gaan , andersom idem ditoquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Pijnlijk…
Oh wat leuk, laten we het vooral daar over hebben!quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Jammer dat je hier een mannen-versus-vrouwen-discussie van probeert te maken.
Voor zover ik uit de berichtgeving begrijp (ik kijk dat programma nooit) gedraagt Johan Derksen zich ook regelmatig onbeschoft. Daar is ook vaak genoeg kritiek op gekomen en echt niet alleen van vrouwen maar ook van mannen.
Maar waarom moeten vrouwen zo nodig slechte gedragingen van mannen overnemen? Is dat emancipatie?
Wat een onzin weer. Ik kan mij eerlijk gezegd niet heugen dat ik iemand zo extreem onbeschoft uit de hoek zag komen en de gespreksleider de mond probeerde te snoeren.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, want een vrouw die vurig is, hard praat en ruimte inneemt, dat kan natuurlijk niet he.
Van een man zou dit soort gedrag wel geaccepteerd worden, zulke figuren zie je constant voorbij komen op tv en in talkshows.
Maar o wee als een vrouw zich eens zo gedraagt.
Ja, nou en?quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen man meer nodig om door het leven te gaan , andersom idem dito
ik had hier een juffie op kamers en kennelijk begonnen haar eierstokken te ronkelen en opeens had ze een vriend en ging samen wonen , ze stelde hem aan me voor , ik heb nog nooit zo een minkukel gezien , er was duidelijk niets tussen die twee
ze was zwanger en ze ging samen wonen in zijn huurhuis, tot na een maand of 4 ging ze uit elkaar en werd ze moeder van een jongetje
Zij mocht in het huis blijven wonen en hij moest alimentatie gaan betalen voor het jongetje
Zij had een redelijke baan
Maar ik zag het aankomen van 10 mijl afstand
Ja, want Johan Derksen krijgt nooit commentaar op zijn bijdragen...quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Pijnlijk…
Misschien omdat mannen niet seksistisch oordelen in de zin van 'vrouw, dus ok wat ze doet'?quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb heel veel mannen het zowel met de vorm als de inhoud eens zien te zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik kan aan de username op andere platforms (Reddit, YouTube) het geslacht niet afleiden. Maar desondanks zie ik op die platforms genoeg mannen die het met haar eens zijn. Het is meer de vorm dan de inhoud waar ze op bekritiseert wordt. Al had de inhoud wat mij betreft wel een stuk scherper gekund.
ik zou ook geen dame in mijn huis willen , die mij gaat vertellen wat te doenquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, nou en?
Ik heb een goed betaalde baan, twee kinderen, en ontvang 0 alimentatie. Hoef ik niet van m’n ex, ik hou m’n eigen broek wel op.
Ok...quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen man meer nodig om door het leven te gaan , andersom idem dito
ik had hier een juffie op kamers en kennelijk begonnen haar eierstokken te ronkelen en opeens had ze een vriend en ging samen wonen , ze stelde hem aan me voor , ik heb nog nooit zo een minkukel gezien , er was duidelijk niets tussen die twee
ze was zwanger en ze ging samen wonen in zijn huurhuis, tot na een maand of 4 ging ze uit elkaar en werd ze moeder van een jongetje
Zij mocht in het huis blijven wonen en hij moest alimentatie gaan betalen voor het jongetje
Zij had een redelijke baan
Maar ik zag het aankomen van 10 mijl afstand
Succes met stofzuigen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik zou ook geen dame in mijn huis willen , die mij gaat vertellen wat te doen
ga es stofzuige![]()
![]()
Nou ja, ik niet. Maar even goede vrienden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel mannen het zowel met de vorm als de inhoud eens zien te zijn.
Maar ik vermoed dat @:MissButterflyy vooral het gevoel heeft dat het zo is, in plaats van dat ze echt heeft gekeken.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, want Johan Derksen krijgt nooit commentaar op zijn bijdragen...
Echt, hou het even bij de realiteit.
Eigenlijk doe je hier exact hetzelfde als Soundos: er komt kritiek en die pareer je met beschuldigingen van seksisme, wat feitelijk een poging is om degenen die het niet met jouw eens zijn monddood te maken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, want een vrouw die vurig is, hard praat en ruimte inneemt, dat kan natuurlijk niet he.
Van een man zou dit soort gedrag wel geaccepteerd worden, zulke figuren zie je constant voorbij komen op tv en in talkshows.
Maar o wee als een vrouw zich eens zo gedraagt.
Een beetje het Greta-effect.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou ja, ik niet. Maar even goede vrienden.
Laten we vooral de mannen veroordelen die zich slecht gedragen en niet alle mannen. Dat is logisch.
Toch zie en lees ik weinig begrip vanuit mannen, en voelen velen zich als groep als fout weggezet. Dat is niet zo.
De reacties die ik gelezen heb gingen primair over de manier waarop, niet de inhoud. Die, maar dat is mijn mening, ook enorm ondersneeuwde.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou ja, ik niet. Maar even goede vrienden.
Laten we vooral de mannen veroordelen die zich slecht gedragen en niet alle mannen. Dat is logisch.
Toch zie en lees ik weinig begrip vanuit mannen, en voelen velen zich als groep als fout weggezet. Dat is niet zo.
Ik ben ervan overtuigd dat ditzelfde gedrag door een man volledig afgekeurd zou zijn en helemaal geen bijval zou krijgen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Maar een vrouw die eens wat meer ruimte inneemt en lawaai produceert en er wordt over elkaar heen gebuiteld dat ‘gedrag’ te veroordelen.
Ik wel, en dat heb ik eerder al uitgelegd hier. Wordt een herhaling van hetzelfde op deze manier.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De reacties die ik gelezen heb gingen primair over de manier waarop, niet de inhoud. Die, maar dat is mijn mening, ook enorm ondersneeuwde.
Want ik heb werkelijk waar geen idee wat ze nu echt probeerde over te brengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |