abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220065885
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Pijnlijk…

Als vrouw MAG je je niet zo gedragen blijkbaar.

De mannen staan in de rij om het gedrag af te keuren.
Als Johan Derksen weer eens iemand brallend is aan het beledigen lachen ze zich de ballen uit hun broek.
Juist.
Ik kijk graag VI maar ben het vaker oneens dan wel eens met zijn teksten dan wel gedrag. Of is die nuance te moeilijk?

Derksen gaf Soundos gelijk overigens.
pi_220065888
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Regilio_ op 11-02-2026 17:01:14 ]
pi_220065958
quote:
Pijnlijk…

Als Johan Derksen weer eens iemand brallend is aan het beledigen lachen ze zich de ballen uit hun broek.
Wat een flauwekul. Ze krijgt ontiegelijk veel bijval.
  woensdag 11 februari 2026 @ 17:10:11 #204
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220065973
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 17:08 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wat een flauwekul. Ze krijgt ontiegelijk veel bijval.
Van vrouwen ja. Ik lees en hoor maar weinig mannen die haar bijvallen. Te weinig.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220065976
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 17:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Van vrouwen ja. Ik lees en hoor maar weinig mannen die haar bijvallen. Te weinig.
Goh wat gek, hoe zou dat nou komen? :')
pi_220065996
quote:

[..]
Ik kan aan de username op andere platforms (Reddit, YouTube) het geslacht niet afleiden. Maar desondanks zie ik op die platforms genoeg mannen die het met haar eens zijn. Het is meer de vorm dan de inhoud waar ze op bekritiseert wordt. Al had de inhoud wat mij betreft wel een stuk scherper gekund.
pi_220066166
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 17:00 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Derksen gaf Soundos gelijk overigens.
wat een rat
pi_220066174
quote:

Jammer dat je hier een mannen-versus-vrouwen-discussie van probeert te maken.
Voor zover ik uit de berichtgeving begrijp (ik kijk dat programma nooit) gedraagt Johan Derksen zich ook regelmatig onbeschoft. Daar is ook vaak genoeg kritiek op gekomen en echt niet alleen van vrouwen maar ook van mannen.

Maar waarom moeten vrouwen zo nodig slechte gedragingen van mannen overnemen? Is dat emancipatie?
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:32:36 #209
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220066556
quote:
Pijnlijk…

vrouwen hebben geen man meer nodig om door het leven te gaan , andersom idem dito

ik had hier een juffie op kamers en kennelijk begonnen haar eierstokken te ronkelen en opeens had ze een vriend en ging samen wonen , ze stelde hem aan me voor , ik heb nog nooit zo een minkukel gezien , er was duidelijk niets tussen die twee

ze was zwanger en ze ging samen wonen in zijn huurhuis, tot na een maand of 4 ging ze uit elkaar en werd ze moeder van een jongetje

Zij mocht in het huis blijven wonen en hij moest alimentatie gaan betalen voor het jongetje
Zij had een redelijke baan

Maar ik zag het aankomen van 10 mijl afstand
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:32:38 #210
438527 MissButterflyy
pi_220066557
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 17:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Jammer dat je hier een mannen-versus-vrouwen-discussie van probeert te maken.
Voor zover ik uit de berichtgeving begrijp (ik kijk dat programma nooit) gedraagt Johan Derksen zich ook regelmatig onbeschoft. Daar is ook vaak genoeg kritiek op gekomen en echt niet alleen van vrouwen maar ook van mannen.

Maar waarom moeten vrouwen zo nodig slechte gedragingen van mannen overnemen? Is dat emancipatie?
Oh wat leuk, laten we het vooral daar over hebben!
Weer een punt wat wordt bevestigd.
pi_220066582
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 16:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, want een vrouw die vurig is, hard praat en ruimte inneemt, dat kan natuurlijk niet he.
Van een man zou dit soort gedrag wel geaccepteerd worden, zulke figuren zie je constant voorbij komen op tv en in talkshows.

Maar o wee als een vrouw zich eens zo gedraagt.
Wat een onzin weer. Ik kan mij eerlijk gezegd niet heugen dat ik iemand zo extreem onbeschoft uit de hoek zag komen en de gespreksleider de mond probeerde te snoeren.

Maar er zijn meer dan genoeg mannen die de wind van voren krijgen als ze zich misdragen. En soms ook als ze gewoon hun werk proberen te doen en een vraag te stellen... Ik neem aan dat je begrijpt wie ik daarmee bedoel.
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:35:19 #212
438527 MissButterflyy
pi_220066588
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
vrouwen hebben geen man meer nodig om door het leven te gaan , andersom idem dito

ik had hier een juffie op kamers en kennelijk begonnen haar eierstokken te ronkelen en opeens had ze een vriend en ging samen wonen , ze stelde hem aan me voor , ik heb nog nooit zo een minkukel gezien , er was duidelijk niets tussen die twee

ze was zwanger en ze ging samen wonen in zijn huurhuis, tot na een maand of 4 ging ze uit elkaar en werd ze moeder van een jongetje

Zij mocht in het huis blijven wonen en hij moest alimentatie gaan betalen voor het jongetje

Ja, nou en?
Ik heb een goed betaalde baan, twee kinderen, en ontvang 0 alimentatie. Hoef ik niet van m’n ex, ik hou m’n eigen broek wel op.
pi_220066591
quote:
Pijnlijk…

Ja, want Johan Derksen krijgt nooit commentaar op zijn bijdragen...

Echt, hou het even bij de realiteit.
pi_220066604
quote:

[..]
Misschien omdat mannen niet seksistisch oordelen in de zin van 'vrouw, dus ok wat ze doet'?
pi_220066612
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 17:13 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik kan aan de username op andere platforms (Reddit, YouTube) het geslacht niet afleiden. Maar desondanks zie ik op die platforms genoeg mannen die het met haar eens zijn. Het is meer de vorm dan de inhoud waar ze op bekritiseert wordt. Al had de inhoud wat mij betreft wel een stuk scherper gekund.
Ik heb heel veel mannen het zowel met de vorm als de inhoud eens zien te zijn.

Maar ik vermoed dat @MissButterflyy vooral het gevoel heeft dat het zo is, in plaats van dat ze echt heeft gekeken.
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:38:38 #216
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220066619
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, nou en?
Ik heb een goed betaalde baan, twee kinderen, en ontvang 0 alimentatie. Hoef ik niet van m’n ex, ik hou m’n eigen broek wel op.
ik zou ook geen dame in mijn huis willen , die mij gaat vertellen wat te doen

ga es stofzuige 8)7 8)7 8)7
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220066624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ok...
pi_220066634
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:38 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik zou ook geen dame in mijn huis willen , die mij gaat vertellen wat te doen

ga es stofzuige 8)7 8)7 8)7
Succes met stofzuigen.
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:57:28 #219
438527 MissButterflyy
pi_220066862
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb heel veel mannen het zowel met de vorm als de inhoud eens zien te zijn.

Maar ik vermoed dat @:MissButterflyy vooral het gevoel heeft dat het zo is, in plaats van dat ze echt heeft gekeken.
Nou ja, ik niet. Maar even goede vrienden.
Laten we vooral de mannen veroordelen die zich slecht gedragen en niet alle mannen. Dat is logisch.

Toch zie en lees ik weinig begrip vanuit mannen, en voelen velen zich als groep als fout weggezet. Dat is niet zo.
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:59:01 #220
438527 MissButterflyy
pi_220066887
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, want Johan Derksen krijgt nooit commentaar op zijn bijdragen...

Echt, hou het even bij de realiteit.
Dat zeg ik toch niet?
Maar een vrouw die eens wat meer ruimte inneemt en lawaai produceert en er wordt over elkaar heen gebuiteld dat ‘gedrag’ te veroordelen.
pi_220066904
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 16:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, want een vrouw die vurig is, hard praat en ruimte inneemt, dat kan natuurlijk niet he.
Van een man zou dit soort gedrag wel geaccepteerd worden, zulke figuren zie je constant voorbij komen op tv en in talkshows.

Maar o wee als een vrouw zich eens zo gedraagt.
Eigenlijk doe je hier exact hetzelfde als Soundos: er komt kritiek en die pareer je met beschuldigingen van seksisme, wat feitelijk een poging is om degenen die het niet met jouw eens zijn monddood te maken.

Kortom: er is maar 1 waarheid en dat is die van jou.

Maar zo is het dus niet en het leidt dan ook allemaal maar tot meer polarisatie.
  Moderator / Redactie FP woensdag 11 februari 2026 @ 19:00:46 #222
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220066910
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Laten we vooral de mannen veroordelen die zich slecht gedragen en niet alle mannen. Dat is logisch.

Toch zie en lees ik weinig begrip vanuit mannen, en voelen velen zich als groep als fout weggezet. Dat is niet zo.
Een beetje het Greta-effect.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220066930
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

De reacties die ik gelezen heb gingen primair over de manier waarop, niet de inhoud. Die, maar dat is mijn mening, ook enorm ondersneeuwde.

Want ik heb werkelijk waar geen idee wat ze nu echt probeerde over te brengen.
pi_220066961
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch niet?
Maar een vrouw die eens wat meer ruimte inneemt en lawaai produceert en er wordt over elkaar heen gebuiteld dat ‘gedrag’ te veroordelen.
Ik ben ervan overtuigd dat ditzelfde gedrag door een man volledig afgekeurd zou zijn en helemaal geen bijval zou krijgen.

Maar goed, dat weten we niet zeker. Als jij voorbeelden hebt waaruit anders blijkt dan zie ik ze graag… maar tot dat moment ben je nu (bewust of onbewust) mensen die kritiek op haar hebben aan het beschuldigen van seksisme.

En dat draagt niet bij aan een inhoudelijke discussie.
  woensdag 11 februari 2026 @ 19:10:24 #225
438527 MissButterflyy
pi_220067027
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De reacties die ik gelezen heb gingen primair over de manier waarop, niet de inhoud. Die, maar dat is mijn mening, ook enorm ondersneeuwde.

Want ik heb werkelijk waar geen idee wat ze nu echt probeerde over te brengen.
Ik wel, en dat heb ik eerder al uitgelegd hier. Wordt een herhaling van hetzelfde op deze manier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')