Dit bedoel ik dus.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:14 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Moet die laffe tante dat maar eens in mijn gezicht zeggen dat ik het probleem ben.
Maar als je geen discussie daarover wil met een man, waarom doe je het dan daar? Want het is een journalistiek programma en de journalist aan tafel is nu eenmaal een man.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Prima ja. Ze wilde bevestiging van wat veel vrouwen voelen aan onveiligheid, en niet een discussie over dat gevoel met een man.
Ze begon net te praten en hij probeerde haar al de hele tijd te onderbreken met ‘maar’…
Wel afschuwelijke nagels die ze heeft.
Nu bewijs je onbedoeld haar 'gelijk' (al is het in de praktijk vaak slechts woorden).quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:14 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Moet die laffe tante dat maar eens in mijn gezicht zeggen dat ik het probleem ben.
Dat ook inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dezelfde uitzending hebt gezien als ik, maar volgens mij was zij degene die hem voortdurend onderbrak terwijl hij haar gewoon liet praten.
Ah nee. Ze wil juist dat we plooienquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nu bewijs je onbedoeld haar 'gelijk' (al is het in de praktijk vaak slechts woorden).
Ik denk dat die presentator nog nooit eerder heeft meegemaakt dat een gast zich op een dergelijke wijze gedraagt, en dat hij er daarom ook totaal niet op voorbereid was en niet tegen opgewassen was.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:32 schreef Regilio_ het volgende:
Vreselijk idd. Dat die presentator zich zo laat uitkafferen ook.
Ga je lekker? Wat een frustratie.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:36 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Duidelijk een vrouwenprobleem
Dat ook idd. Als ie haar had gekend had ie zich kunnen voorbereiden. Als ik hem was had ik haar -met die kennis- met haar geschreeuw überhaupt niet uitgenodigd, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat die presentator nog nooit eerder heeft meegemaakt dat een gast zich op een dergelijke wijze gedraagt, en dat hij er daarom ook totaal niet op voorbereid was en niet tegen opgewassen was.
Hou je smoel zou Soundos zeggenquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ga je lekker? Wat een frustratie.
Dat is wat ik altijd denk als ik de gemiddelde moderne feminist aan het woord hoorquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ga je lekker? Wat een frustratie.
Treurig maar waar idd. Die echokamer die de reacties onder dat fragment van Soundos waar alle vrouwen over elkaar heen buitelen om elkaars gelijk te bevestigen is nog wel één van de beste recente voorbeelden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:47 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat is wat ik altijd denk als ik de gemiddelde moderne feminist aan het woord hoor
Het is goed voor de kijkcijfers, zo'n schreeuwlelijk...quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:39 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat ook idd. Als ie haar had gekend had ie zich kunnen voorbereiden. Als ik hem was had ik haar -met die kennis- met haar geschreeuw überhaupt niet uitgenodigd, maar dat terzijde.
I know. Prikten maar wat meer mensen hier doorheen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is goed voor de kijkcijfers, zo'n schreeuwlelijk...
Ja, want een vrouw die vurig is, hard praat en ruimte inneemt, dat kan natuurlijk niet he.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:51 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Treurig maar waar idd. Die echokamer die de reacties onder dat fragment van Soundos waar alle vrouwen over elkaar heen buitelen om elkaars gelijk te bevestigen is nog wel één van de beste recente voorbeelden.
Waar zie je dat voorbij komen dan?quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, want een vrouw die vurig is, hard praat en ruimte inneemt, dat kan natuurlijk niet he.
Van een man zou dit soort gedrag wel geaccepteerd worden, zulke figuren zie je constant voorbij komen op tv en in talkshows.
Maar o wee als een vrouw zich eens zo gedraagt.
Juist.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Pijnlijk…
Als vrouw MAG je je niet zo gedragen blijkbaar.
De mannen staan in de rij om het gedrag af te keuren.
Als Johan Derksen weer eens iemand brallend is aan het beledigen lachen ze zich de ballen uit hun broek.
Wat een flauwekul. Ze krijgt ontiegelijk veel bijval.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Pijnlijk…
Als Johan Derksen weer eens iemand brallend is aan het beledigen lachen ze zich de ballen uit hun broek.
Van vrouwen ja. Ik lees en hoor maar weinig mannen die haar bijvallen. Te weinig.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Ze krijgt ontiegelijk veel bijval.
Goh wat gek, hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Van vrouwen ja. Ik lees en hoor maar weinig mannen die haar bijvallen. Te weinig.
Ik kan aan de username op andere platforms (Reddit, YouTube) het geslacht niet afleiden. Maar desondanks zie ik op die platforms genoeg mannen die het met haar eens zijn. Het is meer de vorm dan de inhoud waar ze op bekritiseert wordt. Al had de inhoud wat mij betreft wel een stuk scherper gekund.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Van vrouwen ja. Ik lees en hoor maar weinig mannen die haar bijvallen. Te weinig.
wat een ratquote:Op woensdag 11 februari 2026 17:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Derksen gaf Soundos gelijk overigens.
Jammer dat je hier een mannen-versus-vrouwen-discussie van probeert te maken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
vrouwen hebben geen man meer nodig om door het leven te gaan , andersom idem ditoquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Pijnlijk…
Oh wat leuk, laten we het vooral daar over hebben!quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Jammer dat je hier een mannen-versus-vrouwen-discussie van probeert te maken.
Voor zover ik uit de berichtgeving begrijp (ik kijk dat programma nooit) gedraagt Johan Derksen zich ook regelmatig onbeschoft. Daar is ook vaak genoeg kritiek op gekomen en echt niet alleen van vrouwen maar ook van mannen.
Maar waarom moeten vrouwen zo nodig slechte gedragingen van mannen overnemen? Is dat emancipatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |