abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220069080
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom zou zij naïef zijn, ze waren jaren getrouwd.
Als zij door zijn vreemdgaan een soa opliep lag dat 100 procent aan hem.

Natuurlijk heb je nooit een garantie, en kan vertrouwen altijd worden geschaad, maar dit heeft ze natuurlijk niet verdiend.

Is dat verhaal trouwens waar? Zijn ze daarom ook gescheiden?
Geen zekerheid, maar daarnaar gevraagd was er geen ontkenning van haar uit.

En natuurlijk, binnen een relatie mag je meer vertrouwen in de ander hebben. Maar ook gewoon als je elkaar net hebt leren kennen vind ik eerlijk zijn de norm. Zeker over zoiets.
pi_220069095
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:33 schreef Elan het volgende:

[..]
Begin jij jou ook al??
Iemand een kut noemen gaat volgens mij louter over de persoon in kwestie. Zoals je ook een lul van een vent hebt. Of een klootzak van een agent.

Als dat al seksistisch is kunnen we beter kappen.
Het had een tandje minder gemogen, zeker hier.

Mijn mening.
pi_220069136
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ja, dat zou logisch zijn. Maar heel veel mensen zijn niet eerlijk. Er zijn ook mannen die beginnen met een condoom om die er stiekem af te halen als ze de kans krijgen zodat ze toch lekker zonder kunnen.
Mensen m/v die zeggen geen relatie te hebben, terwijl ze dat wel hebben. Die liegen over hun leeftijd. Wees niet naïef.
Als ik seks met iemand heb, dan vertrouw ik die persoon. Dat is niet naïef, maar gewoon een grondhouding.

En ja, mijn vertrouwen kan geschaad worden. Maar ik stoot liever een paar keer mijn hoofd dan dat ik een muur optrek.
pi_220069221
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als ik seks met iemand heb, dan vertrouw ik die persoon. Dat is niet naïef, maar gewoon een grondhouding.

En ja, mijn vertrouwen kan geschaad worden. Maar ik stoot liever een paar keer mijn hoofd dan dat ik een muur optrek.
Prima, doe dat vooral. Maar nogmaals: dan loop je risico’s.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220069304
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Prima, doe dat vooral. Maar nogmaals: dan loop je risico’s.
Dat weet ik. Maar ik ben overall allesbehalve risico avers. Als het mis gaat zien we het dan wel weer.

Maar er zijn maar heel weinig vrouwen die daarover liegen. Laten we ook eerlijk zijn.

Wel heb ik gemerkt dat er meer vrouwen zijn die het prima vinden om zonder voorbehoedsmiddelen seks te hebben dan ik voor mogelijk had gehouden. Maar misschien trek ik ze gewoon aan…

Ik had altijd zoiets van: als zij geen condoom nodig vindt, dan zal ze wel andere voorbehoedsmiddelen gebruiken. Nou… dat valt in de praktijk tegen.

Maar daar kan ik niet boos om worden: that’s on me.
  woensdag 11 februari 2026 @ 21:15:19 #281
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220069389
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat begint dus ook met niet zeuren dat een vrouw gemakkelijk haar benen spreidt als je maar wat graag op de eerste date ermee naar bed ging.

Dan ben je zelf toch geen haar beter?

En ik ben geen haar beter. Maar daar ben ik dan ook heel eerlijk in. Dus ik zal die eerste steen niet gooien. Hell, thank god for women that are free!
Leuk maar als 80% van de jonge mannen niet eens een date kan krijgen dan ligt het ergens anders ondanks dat de uiteindelijke verantwoordelijkheid bij beide ligt.

Geen enkel probleem mee, helemaal al ik er zelf weldegelijk anders heb ingestaan en mee omga.
pi_220069495
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat weet ik. Maar ik ben overall allesbehalve risico avers. Als het mis gaat zien we het dan wel weer.

Maar er zijn maar heel weinig vrouwen die daarover liegen. Laten we ook eerlijk zijn.

Wel heb ik gemerkt dat er meer vrouwen zijn die het prima vinden om zonder voorbehoedsmiddelen seks te hebben dan ik voor mogelijk had gehouden. Maar misschien trek ik ze gewoon aan…

Ik had altijd zoiets van: als zij geen condoom nodig vindt, dan zal ze wel andere voorbehoedsmiddelen gebruiken. Nou… dat valt in de praktijk tegen.

Maar daar kan ik niet boos om worden: that’s on me.
Ik denk dat het probleem ook niet ligt bij een man als jij die dat risico weloverwogen neemt en aardig weet wat er in de weeeld te koop is.

Het probleem ligt bij de mannen die wel van alles willen, maar ook neerkijken op de vrouwen die dat ook willen. Wel zonder condoom willen neuken, maar helemaal niet uitgaan van iets als vertrouwen en eerlijkheid. Misschien wel omdat ze dat zelf ook niet zo zijn. En als er dan een zwangerschap volgt is het de schuld van die bitch die hem erin geluisd heeft.
pi_220069753
quote:
Er schijnt een bepaald slag vrouwen te bestaan die abortus als nabehoedsmiddel zien.
pi_220069763
quote:
6s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:15 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Leuk maar als 80% van de jonge mannen niet eens een date kan krijgen dan ligt het ergens anders ondanks dat de uiteindelijke verantwoordelijkheid bij beide ligt.

Geen enkel probleem mee, helemaal al ik er zelf weldegelijk anders heb ingestaan en mee omga.
80% van de jonge mannen kan geen date vinden? Dat is nogal een stevige bewering. Bron?
blablablabla
  woensdag 11 februari 2026 @ 22:13:47 #285
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220069809
quote:

[..]
ik denk dat bij 80 procent van de wijven die ik heb geneukt zij ook geen condoom wilde, gewoon omdat het anders de geilheid onderbrak oid. Ik ben zo makkelijk dat ik denk: "het zal wel goed zitten dan"

Lekker opportunistisch want de vrouw draagt de grootste last, letterlijk, als er een kind uit voortkomt
Le Diable
  woensdag 11 februari 2026 @ 23:01:59 #286
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220070164
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:13 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Lekker opportunistisch want de vrouw draagt de grootste last, letterlijk, als er een kind uit voortkomt
mijn dochters hebben alle drie een aardige zeer slimme vent getroffen en hebben leuke kinderen dus het kan wel

maar er lopen heel veel oudere dames rond die je niet over de vloer wilt hebben
en hoe ouder je wordt des te minder is er de noodzaak of morele externe dwang om een relatie te beginnen

Ook omdat er tijdens reizen meer dan genoeg leuke connecties beschikbaar zijn en voor een dagelijkse maaltijd zijn tegenwoordig allerlei mogelijkheden als restaurants , afhaal en thuisbezorgd

[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 12-02-2026 23:19:29 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220072116
quote:

[..]
ik denk dat bij 80 procent van de wijven die ik heb geneukt zij ook geen condoom wilde, gewoon omdat het anders de geilheid onderbrak oid. Ik ben zo makkelijk dat ik denk: "het zal wel goed zitten dan"

Wat een verhaal weer :)
pi_220072350
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 10:28 schreef Questular het volgende:

[..]
Wat een verhaal weer :)
Stoer he?
  donderdag 12 februari 2026 @ 10:52:36 #289
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220072378
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2026 10:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Stoer he?
Beetje sneu idd, maar dat weten we inmiddels wel van deze user.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220072466
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2026 10:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Stoer he?
Ik snap wel dat hij overstapt op buitenlandse vrouwen, heel vrouwelijk Nederland heeft hij al gehad zo te lezen.
pi_220073279
De discussie hier neemt geregeld wat bijzondere afslagen...
pi_220073345
quote:

[..]

Zolang ze niet met andermans zaad bij mij aankloppen neuken ze de sterren maar van de hemel.
  donderdag 12 februari 2026 @ 12:54:11 #293
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220073618
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2026 10:52 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Beetje sneu idd, maar dat weten we inmiddels wel van deze user.
:')
Le Diable
  donderdag 12 februari 2026 @ 13:06:47 #294
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220073763
Haha
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220081428
Overigens mogen mannen tegenwoordig wel oppassen om zich niet te laten hinderen door algemeenheden. Er lopen nog genoeg leuke vrouwen rond. Zoek er één uit die bij je past en laat de rest links liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')