abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220068334
quote:
6s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Leuk en aardig maar uiteindelijk hebben vrouwen gewoon het laatste woord en als je daar als man geen zin in hebt heb je gewoon pech. Waarna hij vervolgens ook nog eens even maandelijks mag gaan aftikken.

Zelfde als de vrouw het niet wil houden en de man wel.

Maargoed al deze problemen zouden helemaal niet spelen als men niet voor jan en alleman hun benen zou spreiden.
Men spreidt de benen, dat zijn dan dus de vrouwen?

Je hebt als man genoeg te vertellen. Bijvoorbeeld “ik doe het met condoom of ik doe het niet”.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220068345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:57 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nou, vaak heeft die man dan verder niks in te brengen en wordt hij bedankt, als het hem überhaupt al verteld wordt.
Waarbij heeft hij niets in te brengen?
  woensdag 11 februari 2026 @ 20:06:00 #253
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220068368
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Waarbij heeft hij niets in te brengen?
Geen zeggenschap over het kind. Hij wordt gewoon gebruikt voor zijn zaad
The End Times are wild
pi_220068389
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:06 schreef LXIV het volgende:

[..]
Geen zeggenschap over het kind. Hij wordt gewoon gebruikt voor zijn zaad
Als hij een condoom gebruikt, loopt hij dat risico niet. Gaat ze op zoek naar een ander slachtoffer.
  woensdag 11 februari 2026 @ 20:09:33 #255
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220068428
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ook met condooms moet je uitkijken. Sperma kan in een condoom bij kamertemperatuur nog een aantal uren overleven. Sommige vrouwen halen na de daad het condoom uit de vuilnisbak om zichzelf met het sperma uit het condoom te insemineren.
Ja hoor, natuurlijk komen deze verhalen ook weer voorbij. :')
Dan zorg je dat je je condoom zelf meeneemt en ergens loost na de daad, als je zo wantrouwig bent.
Alsnog dus eigen verantwoording.

Die smoezen weer allemaal om geen verantwoording te nemen. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 11 februari 2026 @ 20:11:09 #256
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220068451
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Men spreidt de benen, dat zijn dan dus de vrouwen?

Je hebt als man genoeg te vertellen. Bijvoorbeeld “ik doe het met condoom of ik doe het niet”.
Het hoort gelijk te zijn alleen dat is het in de basis al niet, dat is dus ook direct het probleem. Er is een reden dat ik erbij zette dat men minder moet rondneuken en betere partners moet kiezen. Dan zouden scheidingen en gefaalde 1-ouder gezinnen ook minder aan de orde zijn met alle gevolgen van dien.
pi_220068452
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Misschien moet je over zoiets belangrijks als een voor jou als man ongewenste zwangerschap gewoon geen risico nemen en een vrouw niet op haar blauwe ogen geloven.
Dat vind ik een beetje een rare gedachtenkronkel. Als je iemand met wie je seks hebt vraagt of ze voorbehoedsmiddelen gebruikt lijkt het mij logisch om daar een eerlijk antwoord op te verwachten.
pi_220068461
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ook met condooms moet je uitkijken. Sperma kan in een condoom bij kamertemperatuur nog een aantal uren overleven.
Sperma heeft vocht en warmte nodig om te overleven, dus als het zaad eenmaal aan de lucht wordt blootgesteld en begint uit te drogen, sterven de zaadcellen snel. Aldus de fabrikant van zwangerschapstesten. Dat is doorgaans enkele minuten tot maximaal twee uur.
  woensdag 11 februari 2026 @ 20:12:05 #259
438527 MissButterflyy
pi_220068466
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat vind ik een beetje een rare gedachtenkronkel. Als je iemand met wie je seks hebt vraagt of ze voorbehoedsmiddelen gebruikt lijkt het mij logisch om daar een eerlijk antwoord op te verwachten.
My god. Wat ben jij naïef.
  woensdag 11 februari 2026 @ 20:14:10 #260
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220068508
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als hij een condoom gebruikt, loopt hij dat risico niet. Gaat ze op zoek naar een ander slachtoffer.
Ja. Maar toch vind ik het allesbehalve netjes.
The End Times are wild
pi_220068517
quote:
6s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Leuk en aardig maar uiteindelijk hebben vrouwen gewoon het laatste woord en als je daar als man geen zin in hebt heb je gewoon pech. Waarna hij vervolgens ook nog eens even maandelijks mag gaan aftikken.

Zelfde als de vrouw het niet wil houden en de man wel.

Maargoed al deze problemen zouden helemaal niet spelen als men niet voor jan en alleman hun benen zou spreiden.
Ik heb nou eerlijk gezegd nooit gedacht: wat kut dat deze vrouw die ik net heb volgespoten haar benen voor mij heeft gespreid…

Anyway: als je een vrouw zwanger maakt moet je gewoon je verantwoordelijkheid nemen. En ja, als het geen abortus wordt, dan moet je de kosten deels op je nemen.
  woensdag 11 februari 2026 @ 20:14:47 #262
438527 MissButterflyy
pi_220068519
Weet je hoe vaak tegen mij al is gelogen over: ‘nee hoor, ik heb geen vriendin’
‘Ik ben niet getrouwd hoor’

Natuurlijk moet je iemand niet zomaar op haar mooie ogen geloven dat ze wel de pil slikt.
En er bestaan geen soa’s meer ofzo, dat iets meer toch even nodig is, zeker als je iemand helemaal niet kent?
pi_220068546
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:57 schreef LXIV het volgende:
Nou, vaak heeft die man dan verder niks in te brengen en wordt hij bedankt, als het hem überhaupt al verteld wordt.
Ik moest even lachen om de woordspeling, want we hebben het hier over situaties waarin de man in ieder geval één ding in te brengen heeft gehad.
pi_220068582
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
My god. Wat ben jij naïef.
Rly?

Stel dat het verhaal van Gates klopt, dat hij zijn vrouw een soa heeft gegeven. Is dat zijn schuld, of was zij naïef?
pi_220068583
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:11 schreef Groepfunder het volgende:
Sperma heeft vocht en warmte nodig om te overleven, dus als het zaad eenmaal aan de lucht wordt blootgesteld en begint uit te drogen, sterven de zaadcellen snel. Aldus de fabrikant van zwangerschapstesten. Dat is doorgaans enkele minuten tot maximaal twee uur.
Als het sperma nog in het condoom zit, dan droogt het niet zo snel uit. Het vocht kan dan immers nergens heen.
  woensdag 11 februari 2026 @ 20:18:58 #266
438527 MissButterflyy
pi_220068603
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Rly?

Stel dat het verhaal van Gates klopt, dat hij zijn vrouw een soa heeft gegeven. Is dat zijn schuld, of was zij naïef?
Welk verhaal?
pi_220068614
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Weet je hoe vaak tegen mij al is gelogen over: ‘nee hoor, ik heb geen vriendin’
‘Ik ben niet getrouwd hoor’

Natuurlijk moet je iemand niet zomaar op haar mooie ogen geloven dat ze wel de pil slikt.
En er bestaan geen soa’s meer ofzo, dat iets meer toch even nodig is, zeker als je iemand helemaal niet kent?
Mannen die daarover liegen zijn ook geen knip voor de neus waard.

En verdomme zeg, als ik iemand wantrouw, dan duik ik er het bed niet mee in. Al is ze nog zo mooi.

Have standards.
pi_220068646
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Welk verhaal?
Epstein files: Gates zou Epstein gevraagd hebben om antibiotica te regelen omdat hij besmet zou zijn geraakt met gonorroe dan wel chlamydia na seks met een Russische dame, teneinde die heimelijk toe te dienen aan zijn vrouw.
  woensdag 11 februari 2026 @ 20:23:40 #269
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220068680
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb nou eerlijk gezegd nooit gedacht: wat kut dat deze vrouw die ik net heb volgespoten haar benen voor mij heeft gespreid…

Anyway: als je een vrouw zwanger maakt moet je gewoon je verantwoordelijkheid nemen. En ja, als het geen abortus wordt, dan moet je de kosten deels op je nemen.
Leuk maar dat werkt alleen als beide kanten verantwoordelijkheid nemen.
  woensdag 11 februari 2026 @ 20:25:26 #270
438527 MissButterflyy
pi_220068715
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Epstein files: Gates zou Epstein gevraagd hebben om antibiotica te regelen omdat hij besmet zou zijn geraakt met gonorroe dan wel chlamydia na seks met een Russische dame, teneinde die heimelijk toe te dienen aan zijn vrouw.
Waarom zou zij naïef zijn, ze waren jaren getrouwd.
Als zij door zijn vreemdgaan een soa opliep lag dat 100 procent aan hem.

Natuurlijk heb je nooit een garantie, en kan vertrouwen altijd worden geschaad, maar dit heeft ze natuurlijk niet verdiend.

Is dat verhaal trouwens waar? Zijn ze daarom ook gescheiden?
pi_220068898
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou, nou, nou… Ga nou niet het gelijk van @:Missbutterflyy bewijzen dat er sprake is van misogynie…
Begin jij jou ook al??
Iemand een kut noemen gaat volgens mij louter over de persoon in kwestie. Zoals je ook een lul van een vent hebt. Of een klootzak van een agent.

Als dat al seksistisch is kunnen we beter kappen.
blablablabla
pi_220068964
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja hoor, natuurlijk komen deze verhalen ook weer voorbij. :')
Dan zorg je dat je je condoom zelf meeneemt en ergens loost na de daad, als je zo wantrouwig bent.
Alsnog dus eigen verantwoording.

Die smoezen weer allemaal om geen verantwoording te nemen. :')
Er is ziek veel wederzijds wantrouwen. Gelukkig is dit internet en niet de echte wereld.
blablablabla
pi_220069010
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:14 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja. Maar toch vind ik het allesbehalve netjes.
Natuurlijk is dat niet netjes. Maar het is ook wel een tikje naïef om een jou onbekende vrouw zomaar te geloven. En als je dus besluit geen condoom te gebruiken, neem je het risico dat je 18 jaar alimentatie moet betalen. Daar ben je zelf bij.
pi_220069032
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, dat zou logisch zijn. Maar heel veel mensen zijn niet eerlijk. Er zijn ook mannen die beginnen met een condoom om die er stiekem af te halen als ze de kans krijgen zodat ze toch lekker zonder kunnen.
Mensen m/v die zeggen geen relatie te hebben, terwijl ze dat wel hebben. Die liegen over hun leeftijd. Wees niet naïef.
pi_220069054
quote:
6s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:23 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Leuk maar dat werkt alleen als beide kanten verantwoordelijkheid nemen.
Dat begint dus ook met niet zeuren dat een vrouw gemakkelijk haar benen spreidt als je maar wat graag op de eerste date ermee naar bed ging.

Dan ben je zelf toch geen haar beter?

En ik ben geen haar beter. Maar daar ben ik dan ook heel eerlijk in. Dus ik zal die eerste steen niet gooien. Hell, thank god for women that are free!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')