Ik denk dat het clubje deze foto’s morgen weer door AI gaat halen…quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah, zijn ze weer vrij gelaten in Portland?
[ afbeelding ]
hahaha, ja, dat slaat nergens op, hoor. Maar goed, andersom kan ook, he, zie de post boven jou..quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:59 schreef ootjekatootje het volgende:
En wat ik vooral walgelijk vind is dat de originele Alex te lelijk was voor op de posters…
Wie heeft dat gedaan? Wtf was dat? Die aanpassing op de foto’s.
Wie bedacht bij de dode en blijkbaar te lelijke Alex, laten we er een knappe dokter van maken?
@Starhopper zombieleger.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah, zijn ze weer vrij gelaten in Portland?
[ afbeelding ]
Nee dame. Betreffende man deed NIETS verkeerd en werd alsnog doodgeschoten. Van achteren. Dáár vallen we over.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ff theetje gezet.
Jullie vinden Alex zielig omdat die lelijk was ofzo, hij had ook andere keuzes kunnen maken. Iets minder dodelijk.
Ik heb niet eens oorbellen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Beetje op de man/vrouw, he? Draag jij piercings?
We gaan het zien. Ik denk een SBC.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dame. Betreffende man deed NIETS verkeerd en werd alsnog doodgeschoten. Van achteren. Dáár vallen we over.
Wat is een SBC?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik denk een SBC.
Is GEEN SBC. Hij deed niks verkeerd.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik denk een SBC.
Nee joh, starhopper vroeg me drie keer naar de zombies de afgelopen dagen, nou heb ik een goed voorbeeld van wat ik bedoel, gaan jullie weer raar doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat @:starhopper erbuiten. Die is er nu niet en verder ben je gewoon vals ah doen en op de persoon ah spelen. Naar trekje wel, vind ik.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is GEEN SBC. Hij deed niks verkeerd.
Alex Pretti deed niks verkeerd toen hij doodgeschoten werd. Niks, 0 nada.quote:
Oh nu snap ik het, al die AI fotootjes van demonstranten vindt jij zombies. Die leftards toch? Karin's met paars kort haar.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee joh, starhopper vroeg me drie keer naar de zombies de afgelopen dagen, nou heb ik een goed voorbeeld van wat ik bedoel, gaan jullie weer raar doen.
Starhopper lees dit morgen toch? Dan kan die er zelf op reageren?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:Starhopper is er nu niet, dus JIJ doet raar. Ook niet voor het eerst vandaag trouwens, maar ok.
Libtarts bedoel je.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh nu snap ik het, al die AI fotootjes van demonstranten vindt jij zombies. Die leftards toch? Karin's met paars kort haar.
Ah oke. En ik maar denken dat slechts de bovenste plank bij de slijterij nog verrassingen voor je kende.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Water.
EDIT En koffie vanochtend (gisterenochtend), bijna vergeten![]()
Zo zie je maar weer: niet invullen voor een anderquote:Op vrijdag 30 januari 2026 03:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah oke. En ik maar denken dat slechts de bovenste plank bij de slijterij nog verrassingen voor je kende.
Fair enough.
Als nu nog iemand beweert dat het Alex zijn eigen schuld was dat hij daar doodgeschoten werd dan is het niet best met de mens.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:39 schreef 3rr0r het volgende:
Net op CNN bij Anderson Cooper, interview met Kayla Schultz, die zat in de auto waarvoor Alex werd doodgeschoten en die heeft ook eea gefilmd vanuit een andere hoek. Vertelt over hoe de agenten zich gedroegen etc.
Video:
https://edition.cnn.com/2(...)on-cooper-vrt-digvid
Dat was het al niet. En dikke kans dat dat later vandaag wél gewoon weer wordt beweerd...quote:Op vrijdag 30 januari 2026 03:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als nu nog iemand beweert dat het Alex zijn eigen schuld was dat hij daar doodgeschoten werd dan is het niet best met de mens.
Waarom blijf je dan doorzagen over wat hij gedaan heeft.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom blijf je dit maar oplepelen, er is echt niemand die vind dat hij had moeten sterven.
[..]
Ik beweer nergens dat hij een vreedzame demonstrant was, maar ga door...quote:Jij beschrijft Pretti consequent als een vreedzame demonstrant die het niet verdiende om doodgeschoten te worden.
En daarom verdiende hij wel om te worden doodgeschoten?quote:Je negeert gemakshalve het feit dat Pretti agenten belemmerde, lid was van die signal groep die dus alle posities van ICE doorspeelde zodat ze daar herrie konden schoppen.
Legitiem of niet: je geeft het slachtoffer de schuld dat hij door zijn eigen toedoen is doodgeschoten tijdens demonstraties tegen ICE en co.quote:Ik heb echt helemaal niets tegen legitiem protest maar vandalisme, agenten belemmeren etc etc vallen niet onder legitiem protest.
[..]
Inderdaad het is geen Iran, dat maakt de larp van al die “vrijheidsstrijders” dan ook zo belachelijk.
Deze mensen zijn aan het “protesteren” om illegalen in het land te houden. Zelfs als ze criminele illegalen oppakken dan staan ze nog te brullen dat het allemaal verschrikkelijk is wat ICE doet.
Die vraag is eerder gesteld en toen door mij beantwoord.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geen kleur bekennen, ik durf rustig toe te geven dat die agenten fouten hebben gemaakt in deze chaos wat tot dit tragische incident heeft geleid.
Het zou ook een beetje raar zijn om dat te ontkennen omdat een ieder de beelden heeft gezien. De grootste fout is het gebrek aan communicatie en daarna de domme pech dat het wapen zomaar afging, dat schijnt een kwaaltje te zijn bij dat type pistool.
Het zou je ieder geval wel sieren om met een antwoord te komen op mijn vraag die ook daadwerkelijk ingaat op de vraag.
Hij kan niet achteraf janken he.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Euh, dit was zijn manier en hij kende de gevaren van provoceren. Zijn ouders waarschuwden hem al, hij had al klappen gehad en koos bewust voor deze manieren van demonstreren.
Die hondenfluitjes worden massaal uitgedeeld daar, omdat ze gigantisch irritant zijn en agressie opwekken.
Das een bewuste keuze, je “tegenstander” gek willen maken door die hoge tonen.
Zelf worden ze na een uur ingewisseld voor de volgende groep demonstranten. Dat zijn bewuste keuzes,
Niet achteraf janken dan. Eigen keuze, Alex is nu een mooi glitterplaatje met vleugels. Ze gebruiken niet eens zijn eigen kop, die was te lelijk, dus hebben ze ff aangepast… walgelijk maar alles voor het grote doel.
quote:Everyone keeps repeating the same two claims about the Pretti shooting:
“He had a right to carry.”
“He had a right to film.”
Both statements are true.
And both are meaningless without context.
In this episode, I explain why focusing on abstract rights while ignoring real-world behavior leads to bad conclusions — and dangerous lessons.
Carrying a firearm doesn’t make you more entitled to confrontation.
It makes you more responsible for avoiding it.
Filming law enforcement doesn’t mean you can interfere with an active operation.
And slogans about “rights” don’t override duty-to-retreat laws, lawful orders, or basic survival reality.
This isn’t about excusing anyone.
It’s about refusing to lie to ourselves about how rights actually work when things get tense and people are armed.
If we want accountability, we also need honesty — about responsibility, context, and consequences.
.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 04:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo zijn dit zombies? Omdat ze gekleurd haar hebben?
Misschien moet ik jou maar alcoholist gaan noemen.
Ja?quote:
Dergelijke argumenten gelden net zo hard voor ICE "agenten":quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:12 schreef Montagui het volgende:
Vooropgesteld, nee Pretti hoefde niet doodgeschoten te worden. Klip en klaar.
Hier wordt o.a. duidelijk uitgelegd (door een inwoner van Minnesota) wat de verantwoordelijkheden zijn van het dragen van een wapen naar een demonstratie en wat daarvan de gevolgen kunnen zijn, in Minnesota.
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Ja, misschien ophouden met de meest incompetente debielen tot federale agenten verheven terwijl ze nauwelijks competent genoeg zijn om bij een mcdonalds te werken?quote:If we want accountability, we also need honesty — about responsibility, context, and consequences.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:37 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Dergelijke argumenten gelden net zo hard voor ICE "agenten":
Ja, je mag geïrriteerd zijn jegens demonstranten.
Ja, je mag pepperspray gebruiken.
Ja, je mag mensen naar de grond worstelen.
Je mag op mensen timmeren als ze eenmaal op de grond zijn (en ze zijn al gepeppersprayed)...???
Je mag met +5 man op mensen timmeren als ze eenmaal op de grond zijn (en ze zijn al gepeppersprayed)...??
Je mag zodanig slecht communiceren dat niemand weet wat er met "GUN" geschreeuw bedoeld wordt terwijl de man waar je met +5 man op zit te timmeren niet daadwerkelijk een pistool in zijn handen heeft of überhaupt heeft aangeraakt...?
Je mag op mensen +10 schieten nadat ze gepeppersprayed zijn, +5 man erop los hebben zitten timmeren toen hij hopeloos op de grond lag en vervolgens helemaal doodschieten...???
[..]
Ja, misschien ophouden met de meest incompetente debielen tot federale agenten verheven terwijl ze nauwelijks competent genoeg zijn om bij een mcdonalds te werken?
En ik nog steeds geen argument gezien hier dat valideert waarom Pretti überhaupt gepeppersprayed werd, naar de grond werd getackled en met ze +5 man erop in zaten te slaan.
k man. Denk aan je bloeddruk.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:37 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Dergelijke argumenten gelden net zo hard voor ICE "agenten":
Ja, je mag geïrriteerd zijn jegens demonstranten.
Ja, je mag pepperspray gebruiken.
Ja, je mag mensen naar de grond worstelen.
Je mag op mensen timmeren als ze eenmaal op de grond zijn (en ze zijn al gepeppersprayed)...???
Je mag met +5 man op mensen timmeren als ze eenmaal op de grond zijn (en ze zijn al gepeppersprayed)...??
Je mag zodanig slecht communiceren dat niemand weet wat er met "GUN" geschreeuw bedoeld wordt terwijl de man waar je met +5 man op zit te timmeren niet daadwerkelijk een pistool in zijn handen heeft of überhaupt heeft aangeraakt...?
Je mag op mensen +10 schieten nadat ze gepeppersprayed zijn, +5 man erop los hebben zitten timmeren toen hij hopeloos op de grond lag en vervolgens helemaal doodschieten...???
[..]
Ja, misschien ophouden met de meest incompetente debielen tot federale agenten verheven terwijl ze nauwelijks competent genoeg zijn om bij een mcdonalds te werken?
En ik nog steeds geen argument gezien hier dat valideert waarom Pretti überhaupt gepeppersprayed werd, naar de grond werd getackled en met ze +5 man erop in zaten te slaan.
Hahahaha. Nog zo iemand die overal in trapt en zelfs excuses er bij moeten trekken van veel eerder.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:51 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Geeft niks. Herhaling is de kracht van de reclame![]()
De zoveelste antireclame voor de democraten in dit geval.
Even los van het feit of je nu links/rechts/midden bent, en je vindt dat ICE wel/niet in zijn recht stond...quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:45 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Trump gooit nog even olie op het vuur.
Ze negeren gewoon je link en houden zich even koest.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 03:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als nu nog iemand beweert dat het Alex zijn eigen schuld was dat hij daar doodgeschoten werd dan is het niet best met de mens.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:58 schreef bianconeri het volgende:
Het is toch wel grappig dat het ook altijd dezelfde users zijn die de meest belachelijke standpunten blijven verdedigen.
De groep die Trump de kont kust en bij elke onzin toch blijft verdedigen is dezelfde groep die altijd maar komt janken over elke buitenlander ook. En het is ook dezelfde gekke groep die pro-Israel gebleven is.
Als je een user in 1 van die groepen ziet dan weet je ook dat ze in het andere kamp zitten.
Het is toch ziek hoe dit soort rare gedachten nog in de wereld blijven.
Dat die rednecks in de VS nog trappen in de onzin vanuit kamp Trump ok, maar hier in Europa zou iedereen toch beter moeten inzien.
Zijn gedrag een week er voor is een mooi excuus momenteel, het punt dat het een vreedzame volstrekt onschuldige burger valt nogal weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 03:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Point madequote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:28 schreef theguyver het volgende:
[..]ik zit niet in een gropeje!
Ben wel pro Israel
Als je denkt dat dat een punt is, heb je het niet helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zijn gedrag een week er voor is een mooi excuus momenteel, het punt dat het een vreedzame volstrekt onschuldige burger valt nogal weg.
Ik ben absoluut geen fan van Trump, ik vind hem een oranje Pannenkoek!quote:
Zijn gedrag de week er voor word nu door de republikeinen gebruikt dat het niet zo'n nette protester was zoals de Democratische partij hem neer zette.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat een punt is, heb je het niet helemaal begrepen.
Het punt is dat je een man tegen de grond werkt, ontwapent, vasthoudt en afschiet.
Het maakt niet uit of het een vreedzame, volstrekt onschuldige burger is of iemand die net met een machine geweer 100 agenten neergemaaid heeft. Die bevoegdheid heb je als wetshandhaver nooit.
Bedankt hans, ben jij van de stichting Oud Nieuws?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zijn gedrag de week er voor word nu door de republikeinen gebruikt dat het niet zo'n nette protester was zoals de Democratische partij hem neer zette.
neequote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bedankt hans, ben jij van de stichting Oud Nieuws?
Ik geef alleen aan dat CNN en MSNBC en andere media hem neer hebben gezet als een soort van onschuldige voorbijganger.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat een punt is, heb je het niet helemaal begrepen.
Het punt is dat je een man tegen de grond werkt, ontwapent, vasthoudt en afschiet.
Het maakt niet uit of het een vreedzame, volstrekt onschuldige burger is of iemand die net met een machine geweer 100 agenten neergemaaid heeft. Die bevoegdheid heb je als wetshandhaver nooit.
Eigenlijk niet meer dan normaal, maar zal wel weer geframed worden als een Trumpiaanse machtsgreep.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:59 schreef theguyver het volgende:
Ondertussen zijn ze eindelijk bezig in de VS om de voter ID er door heen te krijgen.
Laten we dan ook hopen dat men in Republikeinse staten het verkrijgen van een ID dan ook voor iedereen even makkelijk maakt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:10 schreef Montagui het volgende:
[..]
Eigenlijk niet meer dan normaal, maar zal wel weer geframed worden als een Trumpiaanse machtsgreep.
Wat maakt het moeilijk voor legale inwoners?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Laten we dan ook hopen dat men in Republikeinse staten het verkrijgen van een ID dan ook voor iedereen even makkelijk maakt.
Als je naam niet hetzelfde is als de naam op je geboortebewijs dan is het al lastig.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:35 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Wat maakt het moeilijk voor legale inwoners?
Ga je nu ronduit beweren dat als je trouwt het verkrijgen van een ID onmogelijk gemaakt word?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je naam niet hetzelfde is als de naam op je geboortebewijs dan is het al lastig.
En daar waar wij in NL geciviliseerd genoeg zijn om een vrouw gewoon haar eigen naam te laten houden als ze trouwt, ook als ze de naam van haar man aanneemt, is het in de VS zo dat je letterlijk een andere naam krijgt als je de naam van je man aanneemt, en die komt dan dus niet overeen met de naam op je geboortebewijs.
Wat begrijp je niet aan het woord geboortebewijs?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ga je nu ronduit beweren dat als je trouwt het verkrijgen van een ID onmogelijk gemaakt word?
De republikeinen willen dit er door hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:10 schreef Montagui het volgende:
[..]
Eigenlijk niet meer dan normaal, maar zal wel weer geframed worden als een Trumpiaanse machtsgreep.
Landelijk!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Laten we dan ook hopen dat men in Republikeinse staten het verkrijgen van een ID dan ook voor iedereen even makkelijk maakt.
Trump en normaal in 1 zinquote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:10 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het ging over moeilijk maken, dan moet je niet beweren dat ik de term "onmogelijk" heb gebruikt, terwijl ik de term "lastig" gebruikte.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ga je nu ronduit beweren dat als je trouwt het verkrijgen van een ID onmogelijk gemaakt word?
Aanvullend want dit is voor ons Nederlanders ingewikkeld om te begrijpenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je naam niet hetzelfde is als de naam op je geboortebewijs dan is het al lastig.
En daar waar wij in NL geciviliseerd genoeg zijn om een vrouw gewoon haar eigen naam te laten houden als ze trouwt, ook als ze de naam van haar man aanneemt, is het in de VS zo dat je letterlijk een andere naam krijgt als je de naam van je man aanneemt, en die komt dan dus niet overeen met de naam op je geboortebewijs.
En vrouwen die eerder getrouwd waren en gescheiden of weduwe zijn geworden moeten ook de de bewijzen van die naamsveranderingen aanleveren.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aanvullend want dit is voor ons Nederlanders ingewikkeld om te begrijpen
Straks als SAVE actief is, moeten mensen die ooit hun naam hebben gewijzigd extra documeten aanleveren om zich of haar te registreren om te kunnen stemmen. Het gaat hier om naar schatting 60 - 90 miljoen Amerikanen. Deze Amerikanen moeten dan een uittreksel van de geboorteakte, een uittreksel van de huwelijksakte én een geldig ID of paspoort aanleveren. De kosten kunnen al snel oplopen tussen 200 tot 400 dollar. Plus daarnaast zijn de republikeinen in republikeinse staten bezig om democratische kiezers het stemmen zo moeilijk mogelijk te maken. In democratische wijken of dorpen worden de stembureau's weggehaald zodat de mensen die daar moeten stemmen uren in de rij moeten staan. Voor registratie én stemmen, terwijl in de andere wijken/dorpen het wel goed geregeld is.
Het is echt een schade, onbegrijpelijk dat zelfs Nederlanders dit niet willen zien. Deze week is weer een nieuwe wet ingediend om die SAVE act nog een paar tandjes zwaarder te maken.
Dan neem je je trouwcertificaat mee als je ID gaat halen. Dit was allemaal niet nodig geweest als men illegalen geen rijbewijzen had gegeven. Dan had je deze extra controle niet nodig gehad.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging over moeilijk maken, dan moet je niet beweren dat ik de term "onmogelijk" heb gebruikt, terwijl ik de term "lastig" gebruikte.
De SAVE Act is daar verantwoordelijk voor.
https://www.npr.org/2025/(...)ote-rights-explained
https://campaignlegal.org(...)-know-about-save-act
Wat een nonsens weer, dat "illegalen" rijbewijzen hebben zal in veel gevallen zijn omdat ze na hun legale verblijf gebleven zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan neem je je trouwcertificaat mee als je ID gaat halen. Dit was allemaal niet nodig geweest als men illegalen geen rijbewijzen had gegeven. Dan had je deze extra controle niet nodig gehad.
Doet er niet toe. Niemand kan zich registreren met alleen een rijbewijs....quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan neem je je trouwcertificaat mee als je ID gaat halen. Dit was allemaal niet nodig geweest als men illegalen geen rijbewijzen had gegeven. Dan had je deze extra controle niet nodig gehad.
Boeeeequote:
Ja gelukkig dat op zes januari 2021 alleen stabiele hoog opgeleiden van zich lieten horen bij het Capitool.quote:
Ik begrijp niet waarom je stelt dat ze een Trumpfobie hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
uhu, wat vind je van deze mensen die Trumpofobie hebben?
Het is heel gemakkelijk om illegalen overal de schuld van te geven.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan moet er toch geen enkel probleem zijn om een ID te eisen om te stemmen. Die randzaken waar mensen elk jaar mee op de proppen komen, zwarten kunnen geen ID regelen en nu getrouwde vrouwen word het moeilijk gemaakt zijn slechts randzaken. Toon gewoon een ID en als het te moeilijk voor je is om een ID te regelen dan verdien je het niet om te stemmen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Niemand kan zich registreren met alleen een rijbewijs....
Dat bij het stemmen een ID getoond moet worden daar kan niemand echt mee oneens zijn. Alleen er wordt in de VS nauwelijks gefraudeerd. Er valt met frauderen niks te winnen en de straffen zijn flink (minimaal 2 jaar gevangenisstraf)
In de VS wordt regelmatig onderzoek gedaan naar stemfraude. In 36 verkiezingen
- Arizona en 42 miljeon uitgebrachte stemmen. 36 fraudegevallen.
- Pennsylvania meer dan 100 miljoen uitgebrachte stemmen. 39 fraudegevallen.
Het gaat nergens over. Trump heeft dit fraude argument bij de 2020 verkiezingen nog voor de rechter gebracht en heeft net zoals bij de 61 andere rechtzaken rond de verkiezingen van 2020 alles afgewezen zien worden.
https://www.newsweek.com/(...)ata-research-1978342
Dat hij geen vreedzame demonstrant was is een feit en dat mag prima uitgelicht worden zodat er geen verkeerd beeld ontstaat dat ICE zomaar burgers af knalt die toevallig net op de verkeerde tijd op de verkeerde plek zijn. Want dat is het beeld dat graag geschetst wordt door deze geradicaliseerde figuren. Als je dat 20 minuten durende filmpje bekijkt dan zie je dat er 16 minuten lang helemaal niks gebeurt behalve een paar mensen die fluiten en van gepaste afstand hun ongenoegen uiten, niets mis mee, tot Pretti in beeld komt, die komt als een idioot aanrennen, begint te schreeuwen in het gezicht van agenten, te spugen en te schoppen naar agenten en hun materiaal, waardoor de situatie gelijk escaleert. Als je steeds maar olie op het vuur blijft gooien loop je het risico je te verbranden. Sommige mensen zijn zo ver heen dat zo ver heen dat ze geloven dat die foute beelden van Pretti AI gegenereerd zijn. Goede zaak om te benadrukken dat die beelden echt zijn en tonen hoe Pretti zich gedragen heeft daar.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 07:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan doorzagen over wat hij gedaan heeft.
[..]
Ik beweer nergens dat hij een vreedzame demonstrant was, maar ga door...
[..]
En daarom verdiende hij wel om te worden doodgeschoten?
Want waarom snders probeer je aan te tonen dat hij geen vreedzame demonstrant was die het niet verdiende om te worden doodgeschoten.
[..]
Legitiem of niet: je geeft het slachtoffer de schuld dat hij door zijn eigen toedoen is doodgeschoten tijdens demonstraties tegen ICE en co.
Het is opmerkelijk in hoeverre de aanwezigheid van illegalen de samenleving heeft ontregeld. Heel deze ellende met ICE, verplichte ID om te stemmen, talloze verkrachte vrouwen aan de grens, criminele latino bendes, talloze moorden etc etc waren er niet geweest als de grens fatsoenlijk bewaakt werd.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is heel gemakkelijk om illegalen overal de schuld van te geven.
Wat je hier zegt is dat ICE dus niet zomaar mensen "afknalt", maar het met voorbedachte rade doet, want iemand was al eerder vervelend. Dat maakt de zaak van deze "agenten" allemaal niet veel beter hè.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat hij geen vreedzame demonstrant was is een feit en dat mag prima uitgelicht worden zodat er geen verkeerd beeld ontstaat dat ICE zomaar burgers af knalt die toevallig net op de verkeerde tijd op de verkeerde plek zijn.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat je hier zegt is dat ICE dus niet zomaar mensen "afknalt", maar het met voorbedachte rade doet, want iemand was al eerder vervelend. Dat maakt de zaak van deze "agenten" allemaal niet veel beter hè.
fobie is angst..en haat en zo..quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je stelt dat ze een Trumpfobie hebben.
Kennelijk gaat het in de video om mensen met genderdysforie die dankzij Trump zijn beleid hebben gezien hoe hun rechten zijn ingeperkt en er meer geweld tegen personen met genderdysforie plaatsvindt in de VS.
Zie hier de radicalisatie in effect.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat je hier zegt is dat ICE dus niet zomaar mensen "afknalt", maar het met voorbedachte rade doet, want iemand was al eerder vervelend. Dat maakt de zaak van deze "agenten" allemaal niet veel beter hè.
Que?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zie hier de radicalisatie in effect.
Dit soort gekke hersenspinsels en verdraaiing van de feiten maken de mensen gek.
Iedereen kan de video zien waarbij Pretti tussenbeide springt op het moment dat een vrouw door ICE wordt belaagd, met als gevolg dat ze bovenop hem duiken en hij geen tegenstand biedt...quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat hij geen vreedzame demonstrant was is een feit en dat mag prima uitgelicht worden zodat er geen verkeerd beeld ontstaat dat ICE zomaar burgers af knalt die toevallig net op de verkeerde tijd op de verkeerde plek zijn.
Hou maar op, niemand trapt daar in.quote:Want dat is het beeld dat graag geschetst wordt door deze geradicaliseerde figuren.
Je negeert volkomen dat ICE een vrouw belaagde, en dat Pretti daar tussen stapte...quote:Als je dat 20 minuten durende filmpje bekijkt dan zie je dat er 16 minuten lang helemaal niks gebeurt behalve een paar mensen die fluiten en van gepaste afstand hun ongenoegen uiten, niets mis mee, tot Pretti in beeld komt, die komt als een idioot aanrennen, begint te schreeuwen in het gezicht van agenten, te spugen en te schoppen naar agenten en hun materiaal, waardoor de situatie gelijk escaleert. Als je steeds maar olie op het vuur blijft gooien loop je het risico je te verbranden. Sommige mensen zijn zo ver heen dat zo ver heen dat ze geloven dat die foute beelden van Pretti AI gegenereerd zijn. Goede zaak om te benadrukken dat die beelden echt zijn en tonen hoe Pretti zich gedragen heeft daar.
Goed dat je dat zelf nu ook in ziet.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zie hier de radicalisatie in effect.
Dit soort gekke hersenspinsels en verdraaiing van de feiten maken de mensen gek.
Waarom is hij toen niet neergeschoten dan? Had dat moeten gebeuren?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat hij geen vreedzame demonstrant was is een feit en dat mag prima uitgelicht worden zodat er geen verkeerd beeld ontstaat dat ICE zomaar burgers af knalt die toevallig net op de verkeerde tijd op de verkeerde plek zijn. Want dat is het beeld dat graag geschetst wordt door deze geradicaliseerde figuren. Als je dat 20 minuten durende filmpje bekijkt dan zie je dat er 16 minuten lang helemaal niks gebeurt behalve een paar mensen die fluiten en van gepaste afstand hun ongenoegen uiten, niets mis mee, tot Pretti in beeld komt, die komt als een idioot aanrennen, begint te schreeuwen in het gezicht van agenten, te spugen en te schoppen naar agenten en hun materiaal, waardoor de situatie gelijk escaleert. Als je steeds maar olie op het vuur blijft gooien loop je het risico je te verbranden.
Klopt, maar hier gaat het om personen wiens rechten zijn ingeperkt en minder veilig zijn dankzij het beleid van Trump.quote:
Dat is teveel om hier off topic te behandelen.quote:Welke rechten zijn er ingeperkt??
Ik denk dat Trump dat eerst per decreet moest verordonneren.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waarom is hij toen niet neergeschoten dan? Had dat moeten gebeuren?
60 tot 90 miljoen (!) mannen en voornamelijk vrouwen moeten meerdere uittreksels aanschaffen en dat noemt meneer Chavez randzakenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan moet er toch geen enkel probleem zijn om een ID te eisen om te stemmen. Die randzaken waar mensen elk jaar mee op de proppen komen, zwarten kunnen geen ID regelen en nu getrouwde vrouwen word het moeilijk gemaakt zijn slechts randzaken. Toon gewoon een ID en als het te moeilijk voor je is om een ID te regelen dan verdien je het niet om te stemmen.
Wat je vervolgens niet aantoont.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is opmerkelijk in hoeverre de aanwezigheid van illegalen de samenleving heeft ontregeld.
ICE wordt niet aangestuurd door illegalen.quote:Heel deze ellende met ICE
Epstein files...quote:, verplichte ID om te stemmen, talloze verkrachte vrouwen aan de grensquote:Is heel normaal.
Bovendien is al aangetoond dat stemfraude marginaal is.
Kortom, je schreeuwt maar wat.quote:, criminele latino bendes, talloze moorden etc etc waren er niet geweest als de grens fatsoenlijk bewaakt werd.
Niemand trapt hier in.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:06 schreef Sjemmert het volgende:
Het is toch triest dat het enige verweer op het uitlichten van deze feiten het herhalen van de ad hominem dat hij dan maar dood zou moeten. Iets wat helemaal niemand ooit beweerd heeft, tot in den treure herhalen om in te spelen op emoties van mensen zodat feiten genegeerd kunnen blijven worden.
Beweer anders nog een keer dat ik vind dat hij zijn dood verdiende. Blijkbaar geloof je wel dat mensen daar in trappen.quote:
Randzaken inderdaad, de eerste talking point toen men sprak over voter ID was dat zwarte mensen geen ID konden regelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
60 tot 90 miljoen (!) mannen en voornamelijk vrouwen moeten meerdere uittreksels aanschaffen en dat noemt meneer Chavez randzaken![]()
Daarnaast ben jij misschien wel de eerste ter wereld die komt met de onzin als “zwarten geen ID kunnen regelen”. Waarom zou hier überhaupt nog iemand zijn die jouw posts enigszins serieus neemt?
Epstein files...quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat je vervolgens niet aantoont.
[..]
ICE wordt niet aangestuurd door illegalen.
[..]
, talloze verkrachte vrouwen aan de grens
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:04 schreef Chivaz het volgende:
echt fuck Walz en Frey, wat een gigantische clowns zijn het en wat mij betreft direct verantwoordelijk voor de dood van Good en Pretti.
De dood van Good en Pretti heeft ervoor gezorgd dat het Trump regime aan het inbinden is, Bovino aan de kant geschoven is en ICE wordt ingeperkt...quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:04 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Kijk eens aan, een beetje medewerking en een ieder is tevreden. Nu kan ICE op een manier werken zoals het bedoeld was. Criminele illegalen zoveel mogelijk ophalen bij de gevangenis zodat ze niet de wijken in hoeven te gaan.
Dit had al zolang geleden geregeld kunnen zijn maar goed het verzet was belangrijker dan het resultaat echt fuck Walz en Frey, wat een gigantische clowns zijn het en wat mij betreft direct verantwoordelijk voor de dood van Good en Pretti.
BNW is verderop hè.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:10 schreef Chivaz het volgende:
Ik kan er weinig aan doen dat je totaal niet op de hoogte bent wat voor een ellende illegale immigratie met zich meebrengt.quote:[..]
Epstein files...
[..]
Kortom, je schreeuwt maar wat.
Ik zou zeggen Google is je vriend, doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Wie gaan die wetswijziging invoeren?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Randzaken inderdaad, de eerste talking point toen men sprak over voter ID was dat zwarte mensen geen ID konden regelen.
Daar gingen een hoop mensen nog in mee niet wetende dat je een ID nodig hebt om een bankrekening te openen of om een huis te huren/kopen.
Deze talking point was zo belachelijk dat je er zelf nu om zit te lachen wat dus ook precies laat zien wat voor een clownshow het is in de VS.
Nu dit weer omtrent de SAVE act, ik geloof er domweg niet in dat het voor getrouwde vrouwen vreselijk moeilijk word. En mocht dat wel het geval zijn dan voeren ze maar een wetswijziging in nadat deze wet is goedgekeurd.
Martelaren voor de goede zaak dus. Ze hadden ook meteen toegang kunnen geven tot de gevangenissen maar ja die peilingen hè, we hebben wel een tragedie nodig om de mensen te mobiliseren.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
De dood van Good en Pretti heeft ervoor gezorgd dat het Trump regime aan het inbinden is, Bovino aan de kant geschoven is en ICE wordt ingeperkt...
Een overwinning voor Minnesota.
Geen probleem stuur maar een DMquote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar hier gaat het om personen wiens rechten zijn ingeperkt en minder veilig zijn dankzij het beleid van Trump.
Had Biden dat beleid gevoerd, dan hadden ze tegen Biden geageerd
[..]
Dat is teveel om hier off topic te behandelen.
Ik vind het wel grappig dat je opeens denkt dat ICE alleen criminele migranten oppakt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Martelaren voor de goede zaak dus. Ze hadden ook meteen toegang kunnen geven tot de gevangenissen maar ja die peilingen hè, we hebben wel een tragedie nodig om de mensen te mobiliseren.
Als Trump verantwoordelijk gehouden kan worden voor 6 januari dan mogen Walz en Frey zeker verantwoordelijk gehouden worden voor de tegenstand tegen ICE met de constante nazi verwijzingen jegens ICE en de oproepen tot verzet en protest.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niemand heeft verantwoordelijkheid of agentschap. Behalve de personen die Chivaz als vijand aanwijst. Uh huh.
Jij hebt nooit standaarden en daar ben je trots op dus wat lul je nuquote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als Trump verantwoordelijk gehouden kan worden voor 6 januari dan mogen Walz en Frey zeker verantwoordelijk gehouden worden voor de tegenstand tegen ICE met de constante nazi verwijzingen jegens ICE en de oproepen tot verzet en protest.
Of we hebben een standaard of er is geen enkele standaard, zo simpel is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |