Dat ben ik al in 1 maand kwijt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Qua medicatie ben ik elke 3 maanden rond 400 euro kwijt, dus mij boeit het niet of ik zorg mijd. Ik ben er toch in de eerste 3 maanden er door heen.
Kinderachtig gedrag idd.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:25 schreef Breekfast het volgende:
Het ironische is wel: eerst wordt er in de media en in de samenleving een angstbeeld gecreëerd dat de PvdA/GL in de coalitie komt (want te links en woke), en nu gaan we allemaal klagen over de VVD-bezuinigingen in het coalitieakkoord.
Oja, Markuszower wel eens in het gat kunnen springenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
SGP, de puinhoop van de BBB en wellicht de PVV-afvalligen
Wel een goeie dit.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:29 schreef Starhopper het volgende:
Succes met het vinden van een meerderheid![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Prachtig akkoord. Nederland weer in beweging.
#TrotsOpOnzeDemocratischeRechtstaat
Dan zijn ze kansloos bij eerstvolgende verkiezimgen denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, Markuszower wel eens in het gat kunnen springen
Die levert 0 echt relevante zetels, het gaat namelijk met name om de eerste kamer. Je hebt BBB of GLPvdA nodig, anders is het het eerste jaar in elk geval kansloos.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, Markuszower wel eens in het gat kunnen springen
In de EK BBB dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die levert 0 echt relevante zetels, het gaat namelijk met name om de eerste kamer. Je hebt BBB of GLPvdA nodig, anders is het het eerste jaar in elk geval kansloos.
Tuurlijk blijft het afwachten, maar ik had op zijn minst een mix verwacht van bezuinigingen, staatsschuld klein beetje laten oplopen en wat belastingverhogingen voor de sterkste schouders.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met het antwoord op de laatste vraag van Jetten geeft daarop een duidelijk antwoord.
Ik wil zien hoe het gaat en niet nu al alles de grond in boren. Er moeten dingen gebeuren. Dat moet toch voor iedereen duidelijk zijn.
quote:Gemeenten krijgen minder vrijheid om te eisen dat wie er een huis koopt daar ook zelf gaat wonen.
Klopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:44 schreef TheVulture het volgende:
Even voor mijn brein, als je je eigen risico moet aanspreken dan betaal je dus max 150 EUR per behandeling tot het maximum van 460 EUR is bereikt toch?
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:44 schreef TheVulture het volgende:
Even voor mijn brein, als je je eigen risico moet aanspreken dan betaal je dus max 150 EUR per behandeling tot het maximum van 460 EUR is bereikt toch?
En terecht, als ze dat doen. Wat een gedrocht van een akkoordquote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van GLPvdA hoeven we weinig te verwachten, die kunnen lekker oppositie voeren
quote:
Lijkt me een prima oplossingquote:
Leuk, maar ten koste van wat? Diederik-Jan in zijn rooie broek moet wel zijn kistjes wijn kunnen blijven betalen, dus halen we het geld maar weer bij Annie in het verzorgingshuis op.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb je het gelezen? Meer geld naar onderwijs, meer geld naar wetenschappelijk onderzoek, het Groeifonds komt terug, veel meer focus op innovatie en onze toekomstige economie, etc. Allemaal zaken waar D’66 voor staat.
Dit krijgen ze er nooit door. Niet in de Kamers, maar ook niet bij de gemeenten. Gemeenten die echt op hun achterste benen zullen staan, als je de budgettaire doorrekening ziet krijgen ze er geen cent bij:quote:
Schandelijk idd.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Leuk, maar ten koste van wat? Diederik-Jan in zijn rooie broek moet wel zijn kistjes wijn kunnen blijven betalen, dus halen we het geld maar weer bij Annie in het verzorgingshuis op.
Yep, dus iedere chronisch zieke is weer de sjaak.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:44 schreef TheVulture het volgende:
Kijken of er toch nog wat bij kale kippen te plukken valt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Leuk, maar ten koste van wat? Diederik-Jan in zijn rooie broek moet wel zijn kistjes wijn kunnen blijven betalen, dus halen we het geld maar weer bij Annie in het verzorgingshuis op.
Het stikstoffonds, inclusief geld voor natuurherstel. Dat is dan nog wel wat.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:50 schreef Starhopper het volgende:
Staat er eigenlijk wel iets positiefs in het akkoord?
Ligt eraan waar je in de maatschappij staat.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:50 schreef Starhopper het volgende:
Staat er eigenlijk wel iets positiefs in het akkoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |