Straks gaan we nog terugverlangen naar kabinet Wilders 1quote:
NL in een notendopquote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:25 schreef Breekfast het volgende:
Het ironische is wel: eerst wordt er in de media en in de samenleving een angstbeeld gecreëerd dat de PvdA/GL in de coalitie komt (want te links en woke), en nu gaan we allemaal klagen over de VVD-bezuinigingen in het coalitieakkoord.
Ja en wie nog meer? SGP? 50plus?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:34 schreef TheVulture het volgende:
JA21 zal in veel gevallen wel de helpende hand bieden op basis van dit pakket
Wordt dat dan een percentage of wordt dat gewoon x-20? Dat laatste is een waardeloos lomp gedrochtquote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:35 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
AOW leeftijf 1 op 1 koppelen aan de levensverwachting, wtf? Mag toch hopen dat zoiets idioots geen meerderheid krijgt?
Bedankt, VVD stemmers.
Zie de stralende grijns van Yesilgöz op al die beelden van verleden week.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Deze vind ik echt schandalig trouwens:
Wie arbeidsongeschikt wordt, heeft straks recht op een lagere uitkering. De maximale uitkering die iemand kan krijgen, wordt 20 procent lager dan nu het geval is. Ook komt de speciale, hogere uitkering voor mensen die helemaal arbeidsongeschikt raken (IVA) te vervallen voor nieuwe gevallen. Besparing: 2,3 miljard euro.
Heb je het gelezen? Meer geld naar onderwijs, meer geld naar wetenschappelijk onderzoek, het Groeifonds komt terug, veel meer focus op innovatie en onze toekomstige economie, etc. Allemaal zaken waar D’66 voor staat.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb serieus een m.i. van Yesilgöz met een enorme voorbinddildo en Jetten op zijn knieën ervoor.
Ik kan op geen enkele manier snappen dat D66 hiermee akkoord is.
Volgens mijn planning mocht / kon ik ergens in 2049 met pensioen geloof ik. Maar dat zal wel 2051 worden dan....quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:35 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
AOW leeftijf 1 op 1 koppelen aan de levensverwachting, wtf? Mag toch hopen dat zoiets idioots geen meerderheid krijgt?
Bedankt, VVD stemmers.
Kijk eens naar de huidige wachtlijsten...quote:We gaan ongewijzigd door met bijna gratis kinderopvang voor werkende ouders.
SGP, de puinhoop van de BBB en wellicht de PVV-afvalligenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en wie nog meer? SGP? 50plus?
Dat stemt mij ook wel positief jaquote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb je het gelezen? Meer geld naar onderwijs, meer geld naar wetenschappelijk onderzoek, het Groeifonds komt terug, veel meer focus op innovatie en onze toekomstige economie, etc. Allemaal zaken waar D’66 voor staat.
Dat ben ik al in 1 maand kwijt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Qua medicatie ben ik elke 3 maanden rond 400 euro kwijt, dus mij boeit het niet of ik zorg mijd. Ik ben er toch in de eerste 3 maanden er door heen.
Kinderachtig gedrag idd.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:25 schreef Breekfast het volgende:
Het ironische is wel: eerst wordt er in de media en in de samenleving een angstbeeld gecreëerd dat de PvdA/GL in de coalitie komt (want te links en woke), en nu gaan we allemaal klagen over de VVD-bezuinigingen in het coalitieakkoord.
Oja, Markuszower wel eens in het gat kunnen springenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
SGP, de puinhoop van de BBB en wellicht de PVV-afvalligen
Wel een goeie dit.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:29 schreef Starhopper het volgende:
Succes met het vinden van een meerderheid![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Prachtig akkoord. Nederland weer in beweging.
#TrotsOpOnzeDemocratischeRechtstaat
Dan zijn ze kansloos bij eerstvolgende verkiezimgen denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, Markuszower wel eens in het gat kunnen springen
Die levert 0 echt relevante zetels, het gaat namelijk met name om de eerste kamer. Je hebt BBB of GLPvdA nodig, anders is het het eerste jaar in elk geval kansloos.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, Markuszower wel eens in het gat kunnen springen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |