Ik ben al ziek en oud bouw ik mijn eigen voorziening wel voor op.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet ziek of oud wordt.
@Kowloonquote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Deze vind ik echt schandalig trouwens:
Wie arbeidsongeschikt wordt, heeft straks recht op een lagere uitkering. De maximale uitkering die iemand kan krijgen, wordt 20 procent lager dan nu het geval is. Ook komt de speciale, hogere uitkering voor mensen die helemaal arbeidsongeschikt raken (IVA) te vervallen voor nieuwe gevallen. Besparing: 2,3 miljard euro.
Ja, als je geld genoeg hebt is het niet zo moeilijk allemaal.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik ben al ziek en oud bouw ik mijn eigen voorziening wel voor op.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat de AOW leeftijd sneller gaat stijgen. Nu is het nog dat de AOW leeftijd 8 maanden stijgt per jaar toegenomen levensverwachting van de bevolking, en dat wordt 1 jaar stijging per toegenomen jaar levensverwachting van de bevolking.
Dank!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Eerder steeg de aow leeftijd met 2/3de van de gestelde levensverwachting. Nu wordt dit 1 op 1. Dus het stijgt sneller.
Ik heb serieus een m.i. van Yesilgöz met een enorme voorbinddildo en Jetten op zijn knieën ervoor.quote:
Dit zegt meer over jou dan over wat er gebeurd is 🫢quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb serieus een m.i. van Yesilgöz met een enorme voorbinddildo en Jetten op zijn knieën ervoor.
Ik kan op geen enkele manier snappen dat D66 hiermee akkoord is.
Dat gelukkig nog wel. Zoals ik ook al opmerkte.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:27 schreef PzKpfw het volgende:
Alleen nog even een meerderheid zien te vinden voor deze plannen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb serieus een m.i. van Yesilgöz met een enorme voorbinddildo en Jetten op zijn knieën ervoor.
Economisch is D66 toch gewoon al sinds het begin van Paars een rechtse partij?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met het antwoord op de laatste vraag van Jetten geeft daarop een duidelijk antwoord.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is toch vrij normaal dat de 2e en 3e partij minder in hoeft te leveren dan de winnaar. Was bij Rutte-4 ook zo dat dat met name een dikke D66-saus had. Wellicht dat Rutte en Yesilgoz het daarom zo graag wilden laten klappenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
VVD is wel de grote winnaar. Wat hebben zij nu ingeleverd?
Roep al tijden dat ze rechts progressief zijn. Maar dat stuitte op veel weerstandquote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Economisch is D66 toch gewoon al sinds het begin van Paars een rechtse partij?
Dat is wel genoemd, dat daarin gesnoeid gaat worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik had eerlijk gezegd ook nog wel een bezuinigingsslag bij de Rijksoverheid verwacht. Een opdracht tot 10% reductie bijvoorbeeld.
Maar daar heb ik nog niks over teruggevonden.
Sluit vooral Heinen niet uit in dat perspectiefquote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ze blijft waardeloos, maar giga credits naar Yesilgoz. Had deze onderhandelaar niet achter haar gezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |