Augsburg en Mainz voor de mensen die geintresseerd zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:25 schreef User98182 het volgende:
Bayern had het hartstikke lastig 2 keer tegen 2 clubs die in de degradatiezone zitten in de Bundesliga. Tsja.. zo een sterke defensie heeft Bayern helemaal niet.
Leuk om te weten. Dank voor deze interessante informatie!quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:28 schreef User98182 het volgende:
[..]
Augsburg en Mainz voor de mensen die geintresseerd zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]GekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar speelt AZ alquote:Op woensdag 28 januari 2026 22:30 schreef Faraday01 het volgende:
Ondertussen wordt in België wel geleverd. We gaan snel richting de keukenkampioen divisie van Europa
Niemand neemt België serieusquote:Op woensdag 28 januari 2026 22:30 schreef Faraday01 het volgende:
Ondertussen wordt in België wel geleverd. We gaan snel richting de keukenkampioen divisie van Europa
VBLquote:Op woensdag 28 januari 2026 22:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]Geschoren anus heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Urbanus?quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfs Trump gaf hen geen heffing ondanks het sturen van 1 militair naar Groenland
Die dacht geheel terecht dat het een provincie van Frankrijk wasquote:Op woensdag 28 januari 2026 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfs Trump gaf hen geen heffing ondanks het sturen van 1 militair naar Groenland
Nee alleen in Amsterdamquote:
[..]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat Vlaams, doorstorenquote:Op woensdag 28 januari 2026 22:35 schreef Belgosome het volgende:
Lekker spannend wel voor die top 24, kan echt nog veel schuiven, Union kan zelfs nog doorstoren.
Wil je dit nooit meer doen?quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:37 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ga zo beide wedstrijden winnen qua voorspelling
quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:40 schreef leolinedance het volgende:
Wordt billenknijpen met Driousch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou Harry ook niet op prijs stellen denk ik.quote:
Wytse, ben jij het?quote:
Laat dat bier nou maar staan verder.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nou, Driehoek dan maar met zo'n magisch CL-moment.
quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:42 schreef Adames het volgende:
Gelukkig kan Feyenoord een niveautje lager nog de meubelen redden morgen
Een slof voor Ot en Sien?quote:
Schwalbekoning Kanequote:Op woensdag 28 januari 2026 22:43 schreef Caland het volgende:
Redelijke kool van Kane (niet die kutband)
quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
POLLquote:Op woensdag 28 januari 2026 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Finale Arsenal-Bayern zou genot zijn.
Lek boven, dit dat.quote:
Beneligaquote:Op woensdag 28 januari 2026 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe moet het Nederlandse voetbal dit omdraaien?
Ik heb weinig strijd gezien. Maar je verliest t niet hier, dat doe je thuis tegen USGquote:Op woensdag 28 januari 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
PSV heeft gestreden. Goed gespeeld maar net niet gered.
Je dacht dat de pot al gespeeld was he matyquote:Op woensdag 28 januari 2026 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Almaty scoort nog even in de extra tijd.
Zondag Excelsior-uit wordt ook weer anti-genot.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:52 schreef Meister1984 het volgende:
Thuis van een paar Griekse amateurs verliezen is erger
Simons ook niet.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veerman kijkt niet vrolijk.
(Deed die al nooit (lol))
Geluk dat Kane niet de hele wedstrijd speelde…quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
PSV heeft gestreden. Goed gespeeld maar net niet gered.
In de NL competitie niet nodig.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat je Perisic nu kwijt gaat raken aan Inter ook
Hij kreeg geel.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Kopmany wel sympathiek (makkelijk als je wint maar toch)
Nou ik wel, en enkele zeer goede CL potten. Maar idd laten liggen tegen USG.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb weinig strijd gezien. Maar je verliest t niet hier, dat doe je thuis tegen USG
Kompany is een winnaar.quote:
Die krijgen zondag een pak slag in Eindhovenquote:Op woensdag 28 januari 2026 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord legde dit Bayern er vorig jaar gewoon nog op met 3-0.
Laten we die maar weer sturen naar de CL volgend jaar.
Oh.quote:
Dat is jammer, maar je merkt toch ook wel dat de jaartjes gaan tellen. Vaak pijntjes en dat zal komend seizoen alleen maar erger worden. Laat voor hem maar een jonger talent komen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat je Perisic nu kwijt gaat raken aan Inter ook
Ja, hij is dan ook de uitzondering.quote:
Ach ach achquote:Op donderdag 11 december 2025 14:45 schreef PSVCL het volgende: [..] Dit PSV tikt een hoger niveau aan dat overschatte ajax van 18-19. Het ajax van 18-19 wat trouwens 3-0 klopt kreeg van PSV in Ehv
PSV had met dezelfde loting en vorm van de tegenstanders destijds ook de halve finale gehaald.quote:
28e, een van de slechtste ploegen in de CL dus, Ajax was de eennabeste toen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV had met dezelfde loting en vorm van de tegenstanders destijds ook de halve finale gehaald.
Ajax is sowieso verleden tijd, daar moet je jezelf als PSV zijnde niet eens meer mee willen vergelijken
Typisch wel weerquote:
Nee, 25e.quote:
Mourinho het toch weer voor elkaar.quote:
Altijd hetzelfde met die K-Portugese ploegenquote:Op woensdag 28 januari 2026 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mourinho het toch weer voor elkaar.
Mourinho en zijn gouden pikquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Sytze denkt dat 1-4 winnen bij Liverpool 'logisch' is
Sytze heb een pet op. Hij wil ons beflikkeren door zijn kaalheid te verbergenquote:Op woensdag 28 januari 2026 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Sytze denkt dat 1-4 winnen bij Liverpool 'logisch' is
Komt ervan om te onderschatten. Atalanta trapte ook in dezelfde val.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou ik wel, en enkele zeer goede CL potten. Maar idd laten liggen tegen USG.
Ik denk dat dat wel meevalt, PSV zat toen in een hele matige fase met thuisnederlaag tegen Telstar en thuis gelijk tegen een zwalkend Ajax. Als je laatste thuiswedstrijd tegen Telstar verloren ging lijkt onderschatting mij niet meer aan de orde. Het was wel een wedstrijd met veel druk want op papier waren de 7 andere potjes moeilijkerquote:Op woensdag 28 januari 2026 23:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Komt ervan om te onderschatten. Atalanta trapte ook in dezelfde val.
Niets tegen Benfica, mooi man.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die K-Portugese ploegen
Ajax verloor van de verliezend finalist, hoe kan dat dan?quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
28e, een van de slechtste ploegen in de CL dus, Ajax was de eennabeste toen.
Ajax had pech, maar was in principe gewoon beter dan Spurs.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax verloor van de verliezend finalist, hoe kan dat dan?
Alles tegen Mourinhoquote:Op donderdag 29 januari 2026 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets tegen Benfica, mooi man.
Ze hadden die 6e plaats toch wel gepakt
Jullie hadden achteraf ook zo'n beetje de zwaarste loting. Ja met Kairat een makkelijke tegenstander erbij maar Bayern, Arsenal, Barcelona en Sporting die dit seizoen echt sterk bleken. En dan nog Atalanta, Marseille en Monaco.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wij Brugge goden hebben even Marseille van de mat getikt![]()
Enkel Benfica heeft een vogel in hun logo.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:47 schreef manny het volgende:
Benfica - Real. Kun je er beiden uit vliegen? Ja graag
Bis.quote:
Provoceren publiek?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:14 schreef Regilio_ het volgende:
Waarom heeft Vini nou geel gekregen!?
Cornervlag geneuktquote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:14 schreef Regilio_ het volgende:
Waarom heeft Vini nou geel gekregen!?
Ja dat is ook het enige wat ik kan bedenken icm die cornervlag neuken.quote:
Zeker wel, dat is niet toegestaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook het enige wat ik kan bedenken icm die cornervlag neuken. Maar geef je toch geen geel voor!?
Dat ook iddquote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:15 schreef Zorro het volgende:
Die Vinicius lijkt me iemand die een ander de huid volscheldt in de meest vreselijke bewoordingen, en als die ander dan wat terugzegt gaat ie klagen over racisme
Ok, weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeker wel, dat is niet toegestaan.
Daarom blijven we nog even kijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit heeft enorme potentie om gierend uit de klauw te lopen zo.
Jammer idd.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik ben lichtelijk teleurgesteld, de potentie was er.
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:19 schreef chufi het volgende:
Loopt die Argentijn Prestianini dingen te roepen van onder sn shirt?
Vorig jaar lukte het ook al niet tegen PSV en die schat ik niet per se veel slechter in dan Galatasaray.quote:Op woensdag 18 februari 2026 08:09 schreef bianconeri het volgende:
Wat een afgang van Juventus zeg.
Galatasaraymoet je als Juventus zijnde echt makkelijk van winnen.
Uitlokkertje.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:15 schreef Zorro het volgende:
Die Vinicius lijkt me iemand die een ander de huid volscheldt in de meest vreselijke bewoordingen, en als die ander dan wat terugzegt gaat ie klagen over racisme
Baal nog van die finale van 2017. Ach, Buffon.quote:Op woensdag 18 februari 2026 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar lukte het ook al niet tegen PSV en die schat ik niet per se veel slechter in dan Galatasaray.
Misschien is dit gewoon het niveau van Juventus.
Ik snap heel goed dat spelers en fans van de tegenstander zich dood ergeren aan Vini, maar dat is totaal geen excuus om hem racistisch te bejegenen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:59 schreef Fok-it het volgende:
Vini wordt voor de zoveelste keer racistisch bejegend. Nu nota bene door een speler (die zelf ook donkere teamgenoten heeft)
En hier gaat het over het feit dat Vini een zuiger is die het aan zichzelf te danken heeft.
Classic FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |