Ik heb weinig strijd gezien. Maar je verliest t niet hier, dat doe je thuis tegen USGquote:Op woensdag 28 januari 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
PSV heeft gestreden. Goed gespeeld maar net niet gered.
Je dacht dat de pot al gespeeld was he matyquote:Op woensdag 28 januari 2026 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Almaty scoort nog even in de extra tijd.
Zondag Excelsior-uit wordt ook weer anti-genot.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:52 schreef Meister1984 het volgende:
Thuis van een paar Griekse amateurs verliezen is erger
Simons ook niet.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veerman kijkt niet vrolijk.
(Deed die al nooit (lol))
Geluk dat Kane niet de hele wedstrijd speelde…quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
PSV heeft gestreden. Goed gespeeld maar net niet gered.
In de NL competitie niet nodig.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat je Perisic nu kwijt gaat raken aan Inter ook
Hij kreeg geel.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Kopmany wel sympathiek (makkelijk als je wint maar toch)
Nou ik wel, en enkele zeer goede CL potten. Maar idd laten liggen tegen USG.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb weinig strijd gezien. Maar je verliest t niet hier, dat doe je thuis tegen USG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |