Mijn grasmaaier is ook een auto, want beiden hebben 4 wielen.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:10 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De gelijkenissen zijn er nu eenmaal. Je merkt hier al bij sommige users dat de rechtvaardiging voor het neerschieten van een demonstrant al bijna voldoende ligt in de veronderstelling dat het slachtoffer een "radical leftist" (politiek tegenstander) was.
Ook de Gestapo stond natuurlijk bekend om de opsporing van (en het geweld tegen) politieke tegenstanders. We kunnen er wel krampachtig bij wegblijven, maar op een gegeven moment mag het benoemt worden.
Ah, duidelijk. Vond het al tamelijk out of character voor jou. Schrok er een beetje van zelfsquote:Op zondag 25 januari 2026 10:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zal maar alvast biechten: dit heb ik niet geschreven. Dit heb ik woord voor woord gekopieerd en geplakt van de eigenaar van dit hele zooitje op de FP.
Jij zegt hier met je juridische achtergrond al dat trump onwettig bezig is met zijn tarieven, als jij dit al kan zeggen waarom heeft scotus dan 1 jaar nodig en nog meer uitstel?quote:Op zondag 25 januari 2026 11:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Juist bij belangrijke zaken nemen ze meer tijd. Dat lijkt mij logisch. Dobbs v Jackson is ook meermaals uitgesteld.
Het ging over 'Trump die rechtbanken negeert' en jij maakte daar 'Trump die scotus negeert' van. Is wat anders, en dat weet je best.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe ben ik doelpalen aan het verschuiven en wat heeft Epstein hier in godsnaam mee te maken?
Lagere rechtspraak bestrijdt men met hoger beroep. Dat past gewoon in een rechtsstaat.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Rechtspraak is meer dan scotus.
Maar ik ga lekker sporten. Veel leuker dan in dit topic met dergelijk goedpraten van Trump cs te zitten.
Op een gegeven moment verliezen dat soort scheldwoorden wel hun waarde.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Het doet jou inmiddels niets meer wanneer je voor de zoveelste keer een nazi genoemd wordt?
quote:Op zondag 25 januari 2026 11:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Vond het al tamelijk out of character voor jou. Schrok er een beetje van zelfs
Misschien denkt hij dat er wat grijpstuivers te halen zijnquote:Op zondag 25 januari 2026 10:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zal maar alvast biechten: dit heb ik niet geschreven. Dit heb ik woord voor woord gekopieerd en geplakt van de eigenaar van dit hele zooitje op de FP.
Klinkt niet onmogelijk.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:34 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is waarom hij is neergeschoten:
Wapen wat afgepakt was van die man was een Sig P320, wapen wat bekend staat om spontaan afgaan.
- Agenten wreken die man naar de grond om op te pakken.
- Agent (a) pakt het wapen af en loopt ermee weg, tijdens het weglopen schiet de P320 in het asfalt waardoor het lijk alsof degene die ze oppakken op ze schiet.
- Agent (b) grijpt z'n wapen en schiet man neer. zijn magazijn leeg op de op de grond liggende man
Bekijk deze YouTube-video
Prima als je het daarmee wil vergelijken. Want natuurlijk is wat er nu in de VS gebeurd geen 1-op-1 kopie van de opkomst van Nazi-Duitsland. En natuurlijk was het Nazi-regime vele malen kwaadaardiger dan Trump.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn grasmaaier is ook een auto, want beiden hebben 4 wielen.
Dit is het niveau van best velen hier.
Omdat SCOTUS wel meer op hun bordje heeft. In Nederland ben je ook zo 2 jaar aan het wachten.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jij zegt hier met je juridische achtergrond al dat trump onwettig bezig is met zijn tarieven, als jij dit al kan zeggen waarom heeft scotus dan 1 jaar nodig en nog meer uitstel?
Lees nog even terug over het punt waarop dit relevant was. Het antwoord is: niet meer.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik neem in Nederland doorgaans al geen wapens mee naar een demonstratie, laat staan in de VS waar agenten schieten op elk verdacht musje.
Het is geen moordcommando, het is een met onduidelijke kaders ingezet intimidatiemiddel.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:22 schreef quo_ het volgende:
[..]
Klinkt niet onmogelijk.
Wel even wat aangepast in de tekst.
Maar ook dan past het verhaal nog niet in de wereld van degenen die ICE willen zien als een rondreizend moordcommando.
De laatste zaken die gepubliceerd zijn gaan er juist om of de Epstein wet die door Trump is ondertekend uitgevoerd mag worden.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Het ging over 'Trump die rechtbanken negeert' en jij maakte daar 'Trump die scotus negeert' van. Is wat anders, en dat weet je best.
Het niet correct vrijgeven van die documenten is een van de zaken waarin de Trump administratie de rechtspraak negeert.
Jij denkt dat die ook neergeknald was als die geen wapen op zak had?quote:Op zondag 25 januari 2026 11:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Lees nog even terug over het punt waarop dit relevant was. Het antwoord is: niet meer.
Moet gewoon kunnen. Vooral in dat bananenland.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Misschien ook gewoon niet gewapend naar een demonstratie gaan, maar goed dat ben ik.
Peobleem is alleen dat deze man al lang en breed ontwapenend was en daarna toch geëxecuteerd is.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij denkt dat die ook neergeknald was als die geen wapen op zak had?
wet uitgevoerd MAG worden? Sinds wanneer mag je zelf kiezen of je wetten wel of niet uitvoertquote:Op zondag 25 januari 2026 11:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De laatste zaken die gepubliceerd zijn gaan er juist om of de Epstein wet die door Trump is ondertekend uitgevoerd mag worden.
Dus wees even concreet: welke uitspraak wordt niet nageleefd en hoe?
Dat zou zo maar kunnen. De kwaliteiten en stressbestendigheid van de ICE agenten maken nou niet bepaald een verpletterende indruk.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij denkt dat die ook neergeknald was als die geen wapen op zak had?
Ik kan die patronen ook plakken op wat er in de EU gebeurt. Net zo goed idioot en daarom doe ik dat ook niet.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:23 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Prima als je het daarmee wil vergelijken. Want natuurlijk is wat er nu in de VS gebeurd geen 1-op-1 kopie van de opkomst van Nazi-Duitsland. En natuurlijk was het Nazi-regime vele malen kwaadaardiger dan Trump.
Dat neemt niet weg dat er daarnaast wel degelijk vele overeenkomsten zijn met de opkomst van het fascisme voorafgaand aan de 2e wereldoorlog. Beter nu die patronen herkennen dan pas wanneer het te laat is.
achterlijk land, dat sowieso.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen. Vooral in dat bananenland.
63% van de Amerikanen is extreemlinks. Wie had dat gedachtquote:Op zondag 25 januari 2026 09:47 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal ik dan maar een recente poll plaatsen om een aantal zwart/wit social media fuik clichés te doorbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |