Trump, of degenen die het account runnen. Uiteindelijk maakt het weinig uit, want zijn naam staat er bij en hij is verantwoordelijk.quote:
Lol, 'we zijn tegen kinderen helpen en je bekijkt het maar met je zorg, maar laten we enorm veel geld bieden om nóg meer land en mensen toe te eigenen, het is immers een succes allemaal'quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:26 schreef ExTec het volgende:
Mss moeten de groenlanders dat maar als verhuispremie zien. Kassa.
[ x ]
Daarna wel onmiddelijk die dollars dumpen, voor ze niks meer waard zijn.
De meest bizarre acties, terwijl er verder niets gedaan wordt aan 'hoe komt het toch allemaal zo'.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:03 schreef Perrin het volgende:
Ja daar kun je het alleen maar mee eens zijn.
[ x ]
Kleine prijs om te betalen toch, voor de ego van die kleuter?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lol, 'we zijn tegen kinderen helpen en je bekijkt het maar met je zorg, maar laten we enorm veel geld bieden om nóg meer land en mensen toe te eigenen, het is immers een succes allemaal'
Cash? Doe maar gewoon in goud, dat deden ze vorige keer ook. Die dollar is geen ruk waard in dit tempoquote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:26 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
De VS kunnen dat makkeljk doen natuurlijk, die zijn nagenoeg schuldenvrij.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:26 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
Trump weet dat dat spul binnenkort minder waard is dan pleepapier, dus hij strooit er nog even mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Cash? Doe maar gewoon in goud, dat deden ze vorige keer ook. Die dollar is geen ruk waard in dit tempo
Nee, ik zie mogelijkheden voor 2 voor de prijs van 1.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Cash? Doe maar gewoon in goud, dat deden ze vorige keer ook. Die dollar is geen ruk waard in dit tempo
Precies, arme mensen hebben zelfs vaak een koelkast, verder bekijken ze het maar. De donateurs kunnen dat gat overigens aardig vullen. Die hadden toch zo het beste voor met de VS, omdat ze toch al zoveel geld hadden verdiend?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De VS kunnen dat makkeljk doen natuurlijk, die zijn nagenoeg schuldenvrij.
quote:Op maandag 19 januari 2026 21:02 schreef Perrin het volgende:
In een poging fair and balanced te zijn: bij deze een complimentje voor de Oranje clown.
Als hij zo doorgaat, roeit hij eigenhandig het rechtspopulisme op Europese schaal uit.
En Orban en co. En misschien wat andere meer extreemrechtse figuren in Oost-Europaquote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
[ x ]
Zal wel uitgezonderd de kneusjes van de FvD zijn. Die spreiden hun billetjes nog wat wijder voor putin.
In Minneapolis, I Glimpsed a Civil Warquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:17 schreef beefkeek het volgende:
Deze politieagenten hebben er ook ongetwijfeld om gevraagd. Maar ICE is echt goed bezig hoor.
[..]
Ja idd... een plan dat vooral dat woord niet eens bij benadering verdiend.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:53 schreef Arcee het volgende:
Vernietigend en uitstekend artikel:
Trump's long-awaited healthcare "plan" is a joke
Het kan niet genoeg benadrukt worden wat een prutspresident Trump is.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Federal immigration agents have detained a U.S. citizen in Minnesota at gunpoint without a warrant. That's according to ChongLy "Scott" Thao, who says agents forced open his door, entered with guns drawn and led him outside in his underwear in freezing conditions.
Krijg toch wel de indruk dat de algemene consensus in de VS is dat Trump z'n keutel binnenkort weer intrekt en Groenland dus niet binnen zal vallen. Ook hebben veel mensen het over de reputatieschade voor de VS en ook dat de band met Europa ws nooit meer helemaal hersteld gaat worden. Militairen die ik bij de diverse talkshows voorbij zie komen zijn vooral bang om de militaire bases in Europa te verliezen, precies wat ik al vanaf het begin zeg, daar had dan ook veel eerder op gezinspeeld moeten worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:34 schreef Kijkertje het volgende:
Conservative Military Archbishop Says Catholic Troops Can Defy Trump Orders on Greenland
The archbishop responsible for pastoral care of U.S. service members says an unjust attack on a friendly nation justifies troops’ conscientious refusal under Catholic moral teaching.
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd kan ik me daar ook niks bij voorstellen. Ze hebben er trouwens al een basis.quote:Op woensdag 21 januari 2026 03:06 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Krijg toch wel de indruk dat de algemene consensus in de VS is dat Trump z'n keutel binnenkort weer intrekt en Groenland dus niet binnen zal vallen. Ook hebben veel mensen het over de reputatieschade voor de VS en ook dat de band met Europa ws nooit meer helemaal hersteld gaat worden. Militairen die ik bij de diverse talkshows voorbij zie komen zijn vooral bang om de militaire bases in Europa te verliezen, precies wat ik al vanaf het begin zeg, daar had dan ook veel eerder op gezinspeeld moeten worden.
Ze hadden er op zeker moment zelfs een stuk of 14 las ik ergens, hebben ze na de val van de Sovjet unie zélf allemaal weggehaald. Ook ligt er ergens nog een ondergronds complex, maar dat hebben ze zo verwaarloost dat ze er nu niet eens meer in kunnen komen want de ingang ligt inmiddels onder meters dik ijs.quote:Op woensdag 21 januari 2026 03:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik me daar ook niks bij voorstellen. Ze hebben er trouwens al een basis.
Op het verliezen van militaire bases in Europa wordt al sinds Trump1 gezinspeeld door zijn dreigementen uit de NAVO te stappen.
Precies. Het is ook niet te rijmen met zijn reactie op het sturen van troepen naar Groenland door Europese landen die daar voor straf vervolgens tarieven voor opgelegd krijgen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 04:53 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ze hadden er op zeker moment zelfs een stuk of 14 las ik ergens, hebben ze na de val van de Sovjet unie zélf allemaal weggehaald. Ook ligt er ergens nog een ondergronds complex, maar dat hebben ze zo verwaarloost dat ze er nu niet eens meer in kunnen komen want de ingang ligt inmiddels onder meters dik ijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |