abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219899843
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:31 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee, ik heb denk ik bij 10% een orgasme gehad
Dan gaat het de laatste tijd al een heel stuk beter. ;)

Maar goed: jouw orgasme is niet uitsluitend zijn verantwoordelijkheid.
  donderdag 22 januari 2026 @ 16:37:48 #102
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219899850
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Prima.

Het is ook wat raar om alleen maar te zoenen, maar dan wel een onderbroek in je wasmand aan te treffen. Dan zijn er toch spaaklopende verwachtingen lijkt mij. ;)
Nou precies dat is wat ik dus bizar/hilarisch vond.

Witte broodsweken zijn snel voorbij _O-
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219899853
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe weet je dat? Want mannen die zoiets doen zijn daar vaak niet echt vocaal over en het zijn ook mannen die in een relatie geen probleem hebben om achter jouw rug om nog wat rond te neuken.

Wederom: die mannen zijn er, maar er zijn ook genoeg mannen die niet bereid zijn voor een keertje neuken het risico te nemen dat ze jou ongelofelijk veel pijn doen.

Echt, er zijn ook mannen die geen klootzak zijn.
Ik heb hier al meerdere keren een topic over geopend, maar om het even samen te vatten: ik had twee langdurige dates met een man die allebei meer dan acht uur duurden. Voor mij was dat altijd het begin van een relatie, zeker als het zo goed klikte en er innig werd gezoend.
Toch zei deze man vervolgens dat hij zich niet wilde focussen op de eerste de beste. Dat ik alleen maar goed was op papier. Dat hij niet echt overtuigd van mij was. En dat hij nog met andere mensen wilde blijven daten.
Het ging hier bovendien om een man die een magere schim van zichzelf was. Zijn carrière zat letterlijk in het slop en hij had zelfs oude foto’s gebruikt. Dan denk ik bij mezelf: als dit soort mannen dit al doen, hoe zit het dan met de knappe, succesvolle mannen?
pi_219899860
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan gaat het de laatste tijd al een heel stuk beter. ;)

Maar goed: jouw orgasme is niet uitsluitend zijn verantwoordelijkheid.
Ik heb al 1,5 jaar geen seks gehad.
pi_219899873
@Ansa Zolang jij het leven blijft zien als een aaneenschakeling van transacties, zolang zul je blijven leven in een gevaarlijke en teleurstellende wereld.
Als je sex geeft en orgasmes faket zal verdriet je deel zijn.

Triest, maar je creëert het (ongewild) zelf.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_219899878
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:38 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik heb hier al meerdere keren een topic over geopend, maar om het even samen te vatten: ik had twee langdurige dates met een man die allebei meer dan acht uur duurden. Voor mij was dat altijd het begin van een relatie, zeker als het zo goed klikte en er innig werd gezoend.
Toch zei deze man vervolgens dat hij zich niet wilde focussen op de eerste de beste. Dat ik alleen maar goed was op papier. Dat hij niet echt overtuigd van mij was. En dat hij nog met andere mensen wilde blijven daten.
Het ging hier bovendien om een man die een magere schim van zichzelf was. Zijn carrière zat letterlijk in het slop en hij had zelfs oude foto’s gebruikt. Dan denk ik bij mezelf: als dit soort mannen dit al doen, hoe zit het dan met de knappe, succesvolle mannen?
Misschien zoen je niet goed. 8-)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Forum Admin donderdag 22 januari 2026 @ 16:40:25 #107
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219899884
Waar gaat dit in vredesnaam nog over joh
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 januari 2026 @ 16:40:58 #108
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219899889
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Waar gaat dit in vredesnaam nog over joh
Dat vraag je je af na deel 13? _O-
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 22 januari 2026 @ 16:41:26 #109
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219899894
quote:

[..]
dan laat je je gebruiken

normaal moeten ze 300 euro lappen voor een wip van een uurtje

ik zou er dan ook heel goed ziek van zijn ja
een gigantische belediging is dat
voortaan eerst maar een paar keer koffiedrinken, hij zal gedacht hebben , zo die is makkelijk

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 22-01-2026 16:53:41 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219899933
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:36 schreef Ansa het volgende:

[..]
Op het moment dat een man al op de tweede of derde date zegt dat ik de enige ben met wie hij datet, is seks ook gewoon een mogelijkheid. Het hangt voor mij volledig af van de vraag of hij commitment geeft voordat ik seks heb. Zo simpel is het.

Er zijn bovendien mannen die meerdere dates met je hebben, urenlang met je zoenen en vervolgens alsnog zeggen dat het op Bumble te goed gaat en dat ze met meerdere mensen willen afspreken. Terwijl ze aan het begin expliciet hebben gezegd dat ze serieus daten. Ik weet niet of dit een of andere zielige wrektruc is om een vrouw onzeker te maken zodat ze minder uitstelt, of dat ze werkelijk zoveel succes hebben. In dat laatste geval kan ik me nauwelijks voorstellen dat iemand met zoveel vrouwen tegelijkertijd date, maar goed, het zou kunnen. Ik weet het niet.

Wat ik wel weet, is dat seks voor mij alleen mogelijk is op het moment dat ik de enige vrouw ben met wie hij op dat moment date. Ik ga geen seks hebben op de eerste date, want ik weet dan niet eens wie hij is. Maar het is absoluut mogelijk om binnen één of twee weken seks met mij te hebben, zolang ik de enige ben met wie hij date.

Ik snap dus werkelijk niet waarom hier zo moeilijk over wordt gedaan. Het is niet alsof ik een man een jaar laat wachten. Ik wil zelf ook weten of iemand wat voorstelt in bed.
Het feit dat ik nooit een orgasme heb kunnen krijgen tijdens seks, had te maken met mijn complexe PTSD en met het feit dat ik me bij mannen zelden echt veilig voel. Ik ben voortdurend bezig met de gedachte wanneer ze me weer zullen verlaten. Dat is een probleem van mezelf. Tegelijkertijd zijn er ook veel mannen die wel moeite doen, maar die bijvoorbeeld met hun tong net naast de clitoris blijven zitten. Of die denken dat een beetje eromheen lebberen voldoende is. En als ik aangeef waar ze wel moeten zijn, zitten ze binnen een seconde weer verkeerd.

Op een gegeven moment heeft het dan weinig nut meer om iets aan te geven. En na een tijdje ben ik het ook zat en heb ik gewoon zin om iets anders te gaan doen.
Ik denk dat het merendeel van de mannen prima bereid is tot exclusiviteit omdat er maar weinig mannen zijn die het kunnen verdragen dat hun partner met een ander seks heeft.

Dus dat lijkt mij simpel.

En mannen die geen interesse hebben in monogamie laat je gewoon links liggen.

Vwb orgasme bereiken de eerste keren… dat kan ik mij nog wel voorstellen. Dat je meer wil opbouwen voordat je echt helemaal je kan geven aan de ander.

Maar ik heb wel moeite met geloven dat het zo lastig is om een kerel te treffen die ook na een duidelijke aanwijzing dat jij het fijn vindt dat ze direct jouw clit stimuleren met hun tong ze al snel weer ernaast zitten.

Natuurlijk is het een enorme egoboost om te denken dat ik een zeldzaamheid ben omdat ik met speels gemak dit kan, maar ik vermoed toch vooral dat dit zo basic is dat de meeste mannen dit kunstje beheersen.

Ik snap dat je bij dat soort mannen snel de moed opgeeft verder, maar het lijkt mij niet zo extreem lastig om een kerel te vinden die de meest basic skills onder de knie heeft gekregen voordat die tiener af is. En jij bent 35 ofzo, dus ik neem aan dat je mannen van mid 30 en ouder date… ja, kom op… dan is het wel heel triest als dit mis gaat.
  Forum Admin donderdag 22 januari 2026 @ 16:51:29 #111
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219899965
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:40 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Dat vraag je je af na deel 13? _O-
Ik heb eerlijk gezegd niet meegelezen :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219899974
quote:

[..]
Ik date geen mannen, maar mijn ervaring met vrouwen is dat hele knappe vrouwen zeker niet onderdoen kwa persoonlijkheid voor minder knappe vrouwen.

Dat zal bij mannen toch niet anders zijn lijkt mij.

Je karakter verandert niet echt. Veel keuze hebben maakt alleen wel dat je kritischer zal zijn. Maar dat is gewoon eerlijk. Het heeft ook niet zoveel zin om te kijken of de aantrekkingskracht groter gaat worden. Die is er in het begin wel of niet. En is het onvoldoende, dan moet je elkaar niet aan het lijntje houden.

Dan is het ook niet gek om te zeggen dat je niet exclusief wil zijn. En dan is het aan de ander om casual door te gaan of af te kappen.
  donderdag 22 januari 2026 @ 16:53:18 #113
511688 Funeste
Une clarté cruelle
pi_219899977
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet meegelezen :')
Ik heb wel een samenvatting: Ansa is gefrustreerd
pi_219899981
quote:

[..]
Wow!
  donderdag 22 januari 2026 @ 16:54:43 #115
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219899989
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:53 schreef Funeste het volgende:

[..]
Ik heb wel een samenvatting: Ansa is gefrustreerd
ja dat snap ik
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 januari 2026 @ 16:56:25 #116
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219899998
quote:

[..]
It shows.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 16:56:55 #117
382129 crew  Donna
pi_219900006
quote:

[..]
Ik snap dit nog steeds niet. Als je dat ook meteen zo uitdraagt naar de man in kwestie, kan ik me goed voorstellen dat het mega afschrikt.
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 17:06:36 #118
441859 crew  Lenny77
pi_219900070
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 15:51 schreef Interloper het volgende:

Of gewoon helemaal stoppen met remsporen?
Ja? :X
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219900078
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:56 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik snap dit nog steeds niet. Als je dat ook meteen zo uitdraagt naar de man in kwestie, kan ik me goed voorstellen dat het mega afschrikt.
Ja, als je bij date 1 gaat zeggen "ik eis exclusiviteit" schrikt dat af. Als een man dat bij mij had gedaan, had ik op zulk dwingend gedrag zijn afgehaakt. Niet omdat ik per se ook met anderen zou willen daten, maar omdat iemand me al bij de eerste date wil controleren.
  donderdag 22 januari 2026 @ 17:09:54 #120
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219900101
quote:

[..]
ik had twee langdurige dates met een man die allebei meer dan acht uur duurden.
een wip , taxi, een etentje , een gesprek met een glas wijn en de mazzel

daar is een naam voor

quote:

. Dan denk ik bij mezelf: als dit soort mannen dit al doen, hoe zit het dan met de knappe, succesvolle mannen?
die gaan na de wip gelijk weg
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 januari 2026 @ 17:13:04 #121
Brabo Bastard
pi_219900117
Het is weer een Ansa-topic geworden. Bravo.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 17:16:18 #122
441859 crew  Lenny77
pi_219900140
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:47 schreef VEM2012 het volgende:

Maar ik heb wel moeite met geloven dat het zo lastig is om een kerel te treffen die ook na een duidelijke aanwijzing dat jij het fijn vindt dat ze direct jouw clit stimuleren met hun tong ze al snel weer ernaast zitten.

Natuurlijk is het een enorme egoboost om te denken dat ik een zeldzaamheid ben omdat ik met speels gemak dit kan, maar ik vermoed toch vooral dat dit zo basic is dat de meeste mannen dit kunstje beheersen.

Eerlijk?
Het is bedroevend hoeveel mannen er echt naast zitten.. zelfs na aanwijzingen.

En ja, dan geef je het op.
pi_219900147
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:40 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Misschien zoen je niet goed. 8-)
Geloof me, ik heb nooit klachten gehad.
pi_219900148
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eerlijk?

Dit!
pi_219900150
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
een wip , taxi, een etentje , een gesprek met een glas wijn en de mazzel

daar is een naam voor
[..]
die gaan na de wip gelijk weg
Er was geen seks.
pi_219900151
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:56 schreef Donna het volgende:

[..]
Waarom? 8 uur is heel lang.
pi_219900158
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dan laat je je gebruiken

normaal moeten ze 300 euro lappen voor een wip van een uurtje

ik zou er dan ook heel goed ziek van zijn ja
een gigantische belediging is dat
voortaan eerst maar een paar keer koffiedrinken, hij zal gedacht hebben , zo die is makkelijk
Er was geen seks en koffie is geen date. Ik ga niet 40 min in de trein zitten voor een koffie.
pi_219900159
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:17 schreef Ansa het volgende:

[..]
Maar kennelijk haakten ze wel af. Het is meestal niet zo dat mensen een officieel klachtenformulier inleveren.

Of lag het aan je dwingende persoonlijkheid?
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 17:23:31 #129
382129 crew  Donna
pi_219900176
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:18 schreef Ansa het volgende:

[..]
Omdat je (beide) toch helemaal geen tijd hebt gehad om te processen wat je voelt enzo?

Ik heb vorige week ook een lange date gehad en hij bleef slapen, zonder seks. Maar zou het echt raar gevonden hebben als hij dan ineens zei; zo, nu hebben we eigenlijk wel een relatie toch?
Nee. Ik 'ken' je pas 8 uren en het was leuk, ik wil je wel vaker zien en kijken hoe het loopt, maar het is dan nog geen relatie.
pi_219900181
quote:

[..]
Eerlijk?

hoeveel juist?
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 17:24:24 #131
382129 crew  Donna
pi_219900182
quote:

[..]
Eerlijk?

Er is hoop hoor. Er zijn ook heel veel mannen die er niet naast zitten. ^O^
pi_219900183
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:23 schreef Donna het volgende:

[..]
Omdat je (beide) toch helemaal geen tijd hebt gehad om te processen wat je voelt enzo?

Ik heb vorige week ook een lange date gehad en hij bleef slapen, zonder seks. Maar zou het echt raar gevonden hebben als hij dan ineens zei; zo, nu hebben we eigenlijk wel een relatie toch?
Nee. Ik 'ken' je pas 8 uren en het was leuk, ik wil je wel vaker zien en kijken hoe het loopt, maar het is dan nog geen relatie.
Daarom zei ik het begin van. Bovendien app je toch al een tijd voor je zoent?
pi_219900184
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:07 schreef VEM2012 het volgende:
Goh, welk woord voldoet voldoet voor jou wel in dezen?
Noem het maar zoals je zelf wil. Ik zal er niet meer over zeuren.
pi_219900186
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:18 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Maar kennelijk haakten ze wel af. Het is meestal niet zo dat mensen een officieel klachtenformulier inleveren.

Of lag het aan je dwingende persoonlijkheid?
Ik heb buiten die date om nooit gehad dat ze snel afhaakten
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 17:25:35 #135
382129 crew  Donna
pi_219900189
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:24 schreef Ansa het volgende:

[..]
Daarom zei ik het begin van. Bovendien app je toch al een tijd voor je zoent?
Het begin van ontdekken. Niet het begin van een relatie.

Hoeveel uren moet je appen voor het zoenen?
pi_219900191
quote:

[..]
Eerlijk?

Ok, dat laatste snap ik.

Maar niet in staat zijn om je te concentreren op directe stimulatie van de clit met je tong (voor zover gewenst, dat is dus afhankelijk van de persoon en ook het moment), terwijl je a heel duidelijk kan voelen waar die zit, ook als het een mini clitje is, en b je aan de reactie van de ander kan merken of je goed zit of niet… ja, daar heb ik dan moeite mee om te denken dat het om een grote groep mannen kan gaan.

Dat een 16 jarige die denkt dat hij moet likken als Lassie wat oefening nodig heeft voordat het lekker gaat, ok. Maar volwassen mannen?

Wat heeft mijn vrouw dan mazzel met mij!

(Hopelijk is ze het daarmee eens ;))

(En ja: ik heb ongelofelijk veel mazzel met haar, om het maar weer serieus af te sluiten)
pi_219900194
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:17 schreef Ansa het volgende:

[..]
Maar wie gaat dan ook zeggen: nou meid, zoenen kan je niet?
pi_219900195
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:25 schreef Donna het volgende:

[..]
Het begin van ontdekken. Niet het begin van een relatie.

Hoeveel uren moet je appen voor het zoenen?
Je kan elkaar toch ontdekken in een relatie? Ik heb er tig gehad en soms ging het na 3 maanden uit
pi_219900197
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar wie gaat dan ook zeggen: nou meid, zoenen kan je niet?
Mannen zullen niet weer af willen spreken dan.
pi_219900198
Ik zou wel eens een Ansa topic willen zien dat niet gaat over wat anderen allemaal fout doen en dat gaat over je eigen ontwikkeling en wat jij kunt verbeteren.
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 17:28:00 #141
382129 crew  Donna
pi_219900200
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:27 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je kan elkaar toch ontdekken in een relatie? Ik heb er tig gehad en soms ging het na 3 maanden uit
Je kan elkaar toch ontdekken zonder er een label aan te hangen? Iemand uit de juiste vijver houdt het wel bij 1, uit zichzelf. Als je leuk genoeg bent.
pi_219900202
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:21 schreef Ansa het volgende:
Ik heb er geen enkel probleem mee om één of twee dates te hebben waarin niet gezoend wordt en waarin hij eventueel nog andere eerste dates heeft. Maar op het moment dat er gezoend wordt, wil ik dat ik de enige ben met wie hij op dat moment aan het daten is. Waarom zou ik met iemand afspreken, daar gevoelens voor krijgen, terwijl het voor hem slechts een verzetje is?
Dan is de hechting volledig asymmetrisch en dat eindigt voor mij onvermijdelijk in verdriet
Gewoon wat langer wachten voordat je gaat zoenen.
pi_219900203
quote:

[..]
Om iemand te leren kennen toch niet? Hoogstens zit je dan op ‘die is leuk en wil ik nog eens zien’. En dan kan het ‘leuk’ nog een momentopname zijn.
pi_219900204
quote:

[..]
Er was geen seks en koffie is geen date. Ik ga niet 40 min in de trein zitten voor een koffie.
Heb jij geen auto?
pi_219900210
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:24 schreef Donna het volgende:

[..]
Er is hoop hoor. Er zijn ook heel veel mannen die er niet naast zitten. ^O^
Nou voel ik mij meteen weer een stuk minder bijzonder.

En bedankt!

;)
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 17:30:51 #146
441859 crew  Lenny77
pi_219900212
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:24 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
hoeveel juist?
Ja ho even, N=1, maar minstens de helft, als het niet richting 2/3e gaat.
Degenen die het kunnen, kunnen het dan ook wel echt goed :9
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 17:32:26 #147
382129 crew  Donna
pi_219900218
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou voel ik mij meteen weer een stuk minder bijzonder.

En bedankt!

;)
Haha. Ik moet wel zeggen, als ik in gesprekken merk dat de mannen echt zelf plezier hebben in orale seks geven, dat het dan meestal wel goed zit. :Y
pi_219900221
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:27 schreef Ansa het volgende:

[..]
Mannen zullen niet weer af willen spreken dan.
Hangt er vanaf. Een man die zoenen niet zo bijzonder vindt (en die zijn er natuurlijk ook) zal het weinig uitmaken lijkt mij.
pi_219900224
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:28 schreef Donna het volgende:

[..]
Je kan elkaar toch ontdekken zonder er een label aan te hangen? Iemand uit de juiste vijver houdt het wel bij 1, uit zichzelf. Als je leuk genoeg bent.
Exactemundo!
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 17:33:26 #150
441859 crew  Lenny77
pi_219900225
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ok, dat laatste snap ik.

Maar niet in staat zijn om je te concentreren op directe stimulatie van de clit met je tong (voor zover gewenst, dat is dus afhankelijk van de persoon en ook het moment), terwijl je a heel duidelijk kan voelen waar die zit, ook als het een mini clitje is, en b je aan de reactie van de ander kan merken of je goed zit of niet… ja, daar heb ik dan moeite mee om te denken dat het om een grote groep mannen kan gaan.

Mja helaas... Er heeft ooit ééntje met zijn hand letterlijk op mijn lies gezeten (dus eigenlijk been). Dan gaat het niet meer over millimeters maar ettelijke centimeters.
Toen ik aangaf dat hij wat meer naar het midden moest was het antwoord: 'ik weet wel wat ik doe'
:')
Ja kijk, dan stopt het wel een beetje...
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 17:34:27 #151
382129 crew  Donna
pi_219900230
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mja helaas... Er heeft ooit ééntje met zijn hand letterlijk in mijn lies gezeten (dus eigenlijk been). Dan gaat het niet meer over millimeters maar ettelijke centimeters.
Toen ik aangaf dat hij wat meer naar het midden moest was het antwoord: 'ik weet wel wat ik doe'
Handen is wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ander verhaal. De mannen die weten hoe ze hun handen/vingers moeten gebruiken kan ik ook wel op 1 hand tellen ben ik bang. _O-
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 17:36:21 #152
441859 crew  Lenny77
pi_219900238
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:34 schreef Donna het volgende:

[..]
Handen is wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ander verhaal. De mannen die weten hoe ze hun handen/vingers moeten gebruiken kan ik ook wel op 1 hand tellen ben ik bang. _O-
Ja maar op een been of wat verkeerd tussen lippen zitten moet toch ergens haalbaar en voelbaar zijn? :X
pi_219900239
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:36 schreef Ansa het volgende:
Het feit dat ik nooit een orgasme heb kunnen krijgen tijdens seks, had te maken met mijn complexe PTSD en met het feit dat ik me bij mannen zelden echt veilig voel. Ik ben voortdurend bezig met de gedachte wanneer ze me weer zullen verlaten. Dat is een probleem van mezelf.
Je hebt een keer verteld dat je ooit een gewelddadige verkrachting hebt meegemaakt. Zou dat ook een oorzaak kunnen zijn dat je geen orgasme krijgt tijdens de sex?
pi_219900241
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:32 schreef Donna het volgende:

[..]
Haha. Ik moet wel zeggen, als ik in gesprekken merk dat de mannen echt zelf plezier hebben in orale seks geven, dat het dan meestal wel goed zit. :Y
Precies.

Dat is ook meteen waarom ik nooit zal begrijpen dat mannen betalen voor seks. Het idee dat de ander er geen plezier in heeft, of dat nou is omdat ze het voor het geld doet, of je partner gewoon op dat moment niet zoveel zin doet bij mij de vlam direct doven.
pi_219900242
quote:

[..]
Mja helaas... Er heeft ooit ééntje met zijn hand letterlijk op mijn lies gezeten (dus eigenlijk been). Dan gaat het niet meer over millimeters maar ettelijke centimeters.
Neeeee wat naar. Heb ook wel eens eentje gehad die dacht dat het tempo van zo'n duracel konijn fijn was bij vingeren.. Ellende. Maar goed, er zijn er gelukkig ook een hoop die wel reageren op (non verbale) feedback en weten wat ze doen. :p
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 17:37:46 #156
382129 crew  Donna
pi_219900247
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja maar op een been of wat verkeerd tussen lippen zitten moet toch ergens haalbaar en voelbaar zijn? :X
Ja geen idee, ik durf het niet te zeggen. Er zijn ook mannen die 'm er tegenaan leggen en dan denken dat ze er al in zitten, dus ik verbaas me helemaal nergens meer over.
pi_219900250
quote:

[..]
Hier zit een Belgenmop in, maar ik vermoed dat het dan hetzelfde is met Nederlandse mannen.

Bizar. Ik kan het niet anders zeggen.
pi_219900252
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Je hebt een keer verteld dat je ooit een gewelddadige verkrachting hebt meegemaakt. Zou dat ook een oorzaak kunnen zijn dat je geen orgasme krijgt tijdens de sex?
Nee want dat was daarvoor al zo. En de verkrachting was meer in een huiselijk geweld setting waar een ex weigerde seks te hebben, ik boos werd op hem en hij toen zei ' dan krijg je seks" en me verkrachtte. Het was geen beroving op straat oid. Ik was vooral opgelucht dat we weer seks hadden tot een therapeut zei dat ik verkracht was.
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 17:40:06 #159
441859 crew  Lenny77
pi_219900259
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:37 schreef Koettie het volgende:

[..]
Neeeee wat naar. Heb ook wel eens eentje gehad die dacht dat het tempo van zo'n duracel konijn fijn was bij vingeren.. Ellende. Maar goed, er zijn er gelukkig ook een hoop die wel reageren op (non verbale) feedback en weten wat ze doen. :p
Oja die zijn er ook. Of die op de venusheuvel zitten te frotten.
Of als je zelf een beetje mee stuurt met je bekken omdat ze er maar een klein beetje naast zitten, dat ze mee opschuiven. Zelfs na 4 keer bijsturen naar een kant blijven zij mee weg schuiven _O-
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 17:40:53 #160
441859 crew  Lenny77
pi_219900264
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:37 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja geen idee, ik durf het niet te zeggen. Er zijn ook mannen die 'm er tegenaan leggen en dan denken dat ze er al in zitten, dus ik verbaas me helemaal nergens meer over.
:D
Ook al gehad ja _O-
pi_219900265
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Heb jij geen auto?
Nee. Ik woon in de Randstad en er gaan continu bussen en treinen. Ik slikte ook jarenlang lorazepam voor onbehandelde trauma en mocht niet rijden. Nu daar vanaf maar geen zin om geld uit te geven aan rijbewijs en auto.
pi_219900270
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Oja die zijn er ook. Of die op de venusheuvel zitten te frotten.
Of als je zelf een beetje mee stuurt met je bekken omdat ze er maar een klein beetje naast zitten, dat ze mee opschuiven. Zelfs na 4 keer bijsturen naar een kant blijven zij mee weg schuiven _O-
Ik pak hun hand em zeg " hier" maar ze verpestem het nog
pi_219900273
quote:

[..]
Dat is maar goed ook, want dan heb je die andere hand nodig om zijn hand te begeleiden… ;)
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 17:42:37 #164
441859 crew  Lenny77
pi_219900282
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:41 schreef Ansa het volgende:

[..]
Mja nee dat doe ik niet. Vind ik te onbeleefd.
pi_219900287
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:37 schreef Donna het volgende:

[..]
Huh?
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 17:43:39 #166
382129 crew  Donna
pi_219900290
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:41 schreef Ansa het volgende:

[..]
Jep..

Ik heb ook maar ooit 1x meegemaakt dat de man in kwestie zei; wil je mijn hand begeleiden, dan weet ik vanaf dan precies waar ik zijn moet.
En dat was ook zo. _O_

Communicatie in bed. _O_
pi_219900293
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:38 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee want dat was daarvoor al zo. En de verkrachting was meer in een huiselijk geweld setting waar een ex weigerde seks te hebben, ik boos werd op hem en hij toen zei ' dan krijg je seks" en me verkrachtte. Het was geen beroving op straat oid. Ik was vooral opgelucht dat we weer seks hadden tot een therapeut zei dat ik verkracht was.
Vreselijk voor je dat je verkracht bent.

Ik snap het stukje dat je boos werd dat hij geen seks wilde hebben niet, los van dit nare trauma (en ik meen dat echt, geen enkele vrouw of man zou zoiets moeten meemaken). Iemand kan toch geen zin hebben, waarom zou je daar boos om worden?
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 17:44:56 #168
441859 crew  Lenny77
pi_219900300
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Huh?
Yep. Die denken dat ze al aan het penetreren zijn :X

Dan denk ik echt: hoe kan je dit niet voelen :|W
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 17:45:43 #169
382129 crew  Donna
pi_219900311
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ohnee dat doe ik wel hoor. In de juiste setting kan dat best.
Ik weet niet of het bij elke vrouw hetzelfde voelt, maar ik kan me zo voorstellen dat zenuwen een hoop met je doen. Dan kan een handje helpen best handig zijn. Als het kwartje dan maar wel valt. :P
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 17:46:10 #170
382129 crew  Donna
pi_219900318
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Huh?
Ja. True story.
pi_219900320
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Doen!

Zelf wel plezier hebben en je partner onbevredigd achterlaten is veel onbeleefder.

En mannen met een broos egootje moeten maar wat eelt op hun ziel kweken. :)
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 17:46:32 #172
441859 crew  Lenny77
pi_219900321
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:44 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ik snap het stukje dat je boos werd dat hij geen seks wilde hebben niet, los van dit nare trauma (en ik meen dat echt, geen enkele vrouw of man zou zoiets moeten meemaken). Iemand kan toch geen zin hebben, waarom zou je daar boos om worden?
Als ze niet genoeg met haar seksen dan is ze bang dat ze het elders gaan zoeken. Ze moeten uitgeput zijn.
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 17:47:45 #173
441859 crew  Lenny77
pi_219900333
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Doen!

Zelf wel plezier hebben en je partner onbevredigd achterlaten is veel onbeleefder.

En mannen met een broos egootje moeten maar wat eelt op hun ziel kweken. :)
Ik zou wel bijsturen maar niet 'hier' zeggen. Is zo dwingend
pi_219900344
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:44 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Omdat hij het deed als straf omdat ik een andere politieke mening had en ik daarvoor moest "boeten".
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 17:48:57 #175
382129 crew  Donna
pi_219900347
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja eens.
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 17:49:16 #176
382129 crew  Donna
pi_219900349
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:48 schreef Ansa het volgende:

[..]
Omdat hij het deed als straf omdat ik een andere politieke mening had en ik daarvoor moest "boeten".
Verkeerde vijver.
pi_219900354
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Als ze niet genoeg met haar seksen dan is ze bang dat ze het elders gaan zoeken. Ze moeten uitgeput zijn.
Helaas ook war. Ik heb enorme inruil-angst em verlatingsangstm
pi_219900358
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Verkeerde vijver.
We waren al 4 jaar samen toen en hij werd ineens heel woke
pi_219900379
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Yep. Die denken dat ze al aan het penetreren zijn :X

Dan denk ik echt: hoe kan je dit niet voelen :|W
Bijzonder wel.

Maar daarom ook: gewoon de hand of pik pakken en begeleiden als ze het niet snappen. Als er namelijk niet gecommuniceerd wordt dat ze fout zitten en ze zitten consequent fout, dan snap ik wel dat het aanvoelt als altijd.

Doet mij denken aan het verhaal van een dokter (al dan niet verzonnen) dat een stel niet zwanger kon worden en bleek dat ze het alleen maar anaal deden…

Al heb je dan ook een slecht ontwikkeld reukorgaan trouwens… om over de rest maar te zwijgen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 januari 2026 @ 17:52:09 #180
Brabo Bastard
pi_219900383
Kan het weer over het onderwerp gaan? Dank u.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 17:52:52 #181
382129 crew  Donna
pi_219900392
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oké.

Ik wil nog wel een man. Bij voorkeur dan die van vorige week. :9
pi_219900396
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat kan ook leuk zijn hoor. ;)
pi_219900463
quote:

[..]
Hoe dan? Ik krijg daar juist complimenten over. Terwijl oraal ik geen enkel benul heb wat ik nou precies doe (en ook zelden een verzoek tot herhaling krijg).
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:38 schreef Ansa het volgende:

[..]
Lekkere therapeut...
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 18:01:07 #184
382129 crew  Donna
pi_219900476
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:00 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]
Hoe dan? Ik krijg daar juist complimenten over. Terwijl oraal ik zelf geen enkel benul heb wat ik nou precies uitspook.
[..]
Lekkere therapeut...
Ja nouja best veel mannen zijn veel te ruw.
pi_219900509
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:00 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]
Hoe dan? Ik krijg daar juist complimenten over. Terwijl oraal ik geen enkel benul heb wat ik nou precies doe (en ook zelden een verzoek tot herhaling krijg).
[..]
Lekkere therapeut...
De therapeut noemde seks onder geweld terecht verkrachting. Ík had het niet door.
  donderdag 22 januari 2026 @ 18:08:28 #186
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_219900552
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe weet je dat? Want mannen die zoiets doen zijn daar vaak niet echt vocaal over en het zijn ook mannen die in een relatie geen probleem hebben om achter jouw rug om nog wat rond te neuken.

Wederom: die mannen zijn er, maar er zijn ook genoeg mannen die niet bereid zijn voor een keertje neuken het risico te nemen dat ze jou ongelofelijk veel pijn doen.

Echt, er zijn ook mannen die geen klootzak zijn.
Het is tegenwoordig heel normaal om met meerdere mensen te daten (inclusief sex) voor je een keuze maakt. Ik ken genoeg vrouwen die dat zo doen.

Het is netjes om daar eerlijk en duidelijk over te zijn, maar ik vind het heel naïef op op je eerste date er vanuit te gaan dat je de enige bent en dat je de ander kan laten "wachten" om zichzelf of haarzelf te laten "bewijzen"
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_219900563
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:04 schreef Ansa het volgende:

[..]
De therapeut noemde seks onder geweld terecht verkrachting. Ík had het niet door.
Onder geweld haalde ik niet uit het bericht. Excuses.
pi_219900578
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:09 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]
Onder geweld haalde ik niet uit het bericht. Excuses.
Ja hij sloeg me met het metalen gedeelte van een slang. Maargoed, het droeg niet bij aan mijn beeld van seks nee.
pi_219900610
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Het is tegenwoordig heel normaal om met meerdere mensen te daten (inclusief sex) voor je een keuze maakt. Ik ken genoeg vrouwen die dat zo doen.

Het is netjes om daar eerlijk en duidelijk over te zijn, maar ik vind het heel naïef op op je eerste date er vanuit te gaan dat je de enige bent en dat je de ander kan laten "wachten" om zichzelf of haarzelf te laten "bewijzen"
Het is ook normaal om aan plasseks te doen of gay seks te hebben, maar niet iedereen doet dat en als je dat wel wil doen moet je consent vragen.

Als ik aangeef dat ik alleen met een man wil zoenen als ik de enige ben en hij liegt en neukt vervolgens nog rond dan id het false consent.
pi_219900672
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:48 schreef Ansa het volgende:

[..]
:o wtf
pi_219900756
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:17 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
:o wtf
Ja, ik zei dat ik het niet ok vond als iemand met een mannelijke puberteit in de vrouwensport meedeed. Ik was een nazi, een slecht persoon en hij wilde geen seks meer.
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 18:29:02 #192
441859 crew  Lenny77
pi_219900764
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Buiten de bekende klaagzang is het best OT, het type man wat de plekjes niet kan vinden of zijn piet in het universum laat zweven is ook niet echt een bonus in je leven :X
pi_219900790
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:27 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ja, ik zei dat ik het niet ok vond als iemand met een mannelijke puberteit in de vrouwensport meedeed. Ik was een nazi, een slecht persoon en hij wilde geen seks meer.
hij had macht over je omdat je verslaafd bent aan seks zeker?
pi_219900798
Dingen die ik heb meegemaakt met mannen.
De eerste keer dat ik bij een man bleef slapen, was ik niet toe aan seks. Hij accepteerde dat niet. Om drie uur ’s nachts heeft hij me letterlijk het huis uitgezet, omdat ik hem niet wilde pijpen. Ik heb daarna anderhalf uur terug naar het ouderlijk huis van mijn ouders moeten lopen.
De relaties die daarop volgden waren over het algemeen redelijk gezond en respectvol, totdat ik de man tegenkwam die mij heeft verkracht. Deze man deed meerdere dingen. Hij beloofde herhaaldelijk dat we uiteindelijk zouden gaan samenwonen, op voorwaarde dat ik vaak genoeg zijn huis schoonmaakte en voor hem kookte om te bewijzen dat ik een goede huisvrouw was. Hij ging voor een periode naar Japan en ik moest in die tijd op zijn kat passen. Als ik dat goed zou doen, zouden we gaan samenwonen. Dat samenwonen kon echter niet doorgaan. Ik woonde op dat moment bij mijn ouders, en zij wilden niet dat ik het huis uit ging en een baan ging zoeken, omdat zij anders mijn studie niet meer zouden betalen. Samenwonen was voor mij op dat moment de enige manier om niet meer thuis te hoeven wonen. Daarnaast schopte hij eindeloos ruzie in het openbaar, onder andere in een hotel, en dreigde hij uit het raam te springen als ik bleef zeuren over samenwonen. Op een gegeven moment gingen we samen naar concerten en daar flirtte hij voortdurend met meisjes van rond de twintig. Hij was zelf tien jaar ouder dan ik. Ik was 25 en hij was 35. Hij zei steeds dat hij hoopte dat hij weer 18 was. Ook had hij gelogen over zijn leeftijd.
Daarna waren er andere mannen. Met een man uit Zuid-Afrika heb ik ongeveer drie maanden gedatet. Hij was katholiek en ik ben agnostisch, maar ik stond ervoor open om me meer te verdiepen in zijn religie. Hij sprak over samen een huis kopen en de relatie was eigenlijk heel goed. Op een gegeven moment ging hij zijn familie bezoeken in Zuid-Afrika. Toen hij terugkwam, maakte hij het abrupt uit. Hij zei dat hij met zijn priester had gesproken, maar verder gaf hij geen duidelijke uitleg. Hij zei ook dat hij naar Australië zou verhuizen. Dat is nooit gebeurd.
Ik had ook een relatie met een man die over het algemeen respectvol en goed was. We waren van plan om vrij snel samen te gaan wonen. Dat was opnieuw belangrijk voor mij, omdat ik geen woning kon vinden en niet meer op kamers wilde. We waren ongeveer drie maanden samen toen hij het ineens uitmaakte. Achteraf bleek dat dit was nadat ik had ontdekt dat hij cocaïne gebruikte en had aangegeven dat ik niet wilde daten met een man die coke gebruikte. Later kwam ik er ook achter dat de schilderijen in zijn woonkamer waren gemaakt door seriemoordenaars en dat hij daar een morbide fascinatie voor had.
Meerdere mannen hebben mij gestraft door seks te onthouden. Zij wisten dat seks voor mij bijna existentieel was en dat ik erg angstig werd wanneer een man geen seks meer met mij wilde, waardoor ik mij zeer onzeker ging voelen. Ik heb het hierbij niet over af en toe nee zeggen omdat iemand moe, ziek of druk is, maar over het stelselmatig onthouden van seks. Seks werd voor mij zo een straf of een beloning, en ik hecht er nog steeds veel existentiële waarde aan.
Daarnaast zijn er meerdere mannen geweest die hebben gelogen over hun intenties. Ze zeiden dat ze een serieuze relatie wilden en dat ik de enige was, terwijl ze achteraf toch stiekem naar seksfeesten gingen en vergelijkbare dingen deden. Dat gebeurde terwijl ik hen meer dan genoeg seks bood en zij nooit zonder hoefden te zitten.
pi_219900801
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:32 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
hij had macht over je omdat je verslaafd bent aan seks zeker?
Nee. Ik heb verlatingsangst en als hij seks weigert voel ik me minderwaardig en afstotelijk.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 januari 2026 @ 18:37:26 #196
Brabo Bastard
pi_219900821
Kan dit niet in R&P of zo?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219900837
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:34 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee. Ik heb verlatingsangst en als hij seks weigert voel ik me minderwaardig en afstotelijk.
welja, ik hoop dat je uit die cirkel kan doorbreken, dit is geen leven zo
pi_219900844
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat het gebeurt ja. Maar het is niet zo algemeen als Ansa zegt. Echt niet iedereen doet het.
pi_219900850
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat het gebeurt ja. Maar het is niet zo algemeen als Ansa zegt. Echt niet iedereen doet het.
Ik merk het ook vooral op Bumble.
pi_219900855
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan dit niet in R&P of zo?
Nee. En als dit je enige reactie is op mijn verhaal..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')