Dan gaat het de laatste tijd al een heel stuk beter.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, ik heb denk ik bij 10% een orgasme gehad
Nou precies dat is wat ik dus bizar/hilarisch vond.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Prima.
Het is ook wat raar om alleen maar te zoenen, maar dan wel een onderbroek in je wasmand aan te treffen. Dan zijn er toch spaaklopende verwachtingen lijkt mij.
Ik heb hier al meerdere keren een topic over geopend, maar om het even samen te vatten: ik had twee langdurige dates met een man die allebei meer dan acht uur duurden. Voor mij was dat altijd het begin van een relatie, zeker als het zo goed klikte en er innig werd gezoend.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Want mannen die zoiets doen zijn daar vaak niet echt vocaal over en het zijn ook mannen die in een relatie geen probleem hebben om achter jouw rug om nog wat rond te neuken.
Wederom: die mannen zijn er, maar er zijn ook genoeg mannen die niet bereid zijn voor een keertje neuken het risico te nemen dat ze jou ongelofelijk veel pijn doen.
Echt, er zijn ook mannen die geen klootzak zijn.
Ik heb al 1,5 jaar geen seks gehad.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan gaat het de laatste tijd al een heel stuk beter.
Maar goed: jouw orgasme is niet uitsluitend zijn verantwoordelijkheid.
Misschien zoen je niet goed.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb hier al meerdere keren een topic over geopend, maar om het even samen te vatten: ik had twee langdurige dates met een man die allebei meer dan acht uur duurden. Voor mij was dat altijd het begin van een relatie, zeker als het zo goed klikte en er innig werd gezoend.
Toch zei deze man vervolgens dat hij zich niet wilde focussen op de eerste de beste. Dat ik alleen maar goed was op papier. Dat hij niet echt overtuigd van mij was. En dat hij nog met andere mensen wilde blijven daten.
Het ging hier bovendien om een man die een magere schim van zichzelf was. Zijn carrière zat letterlijk in het slop en hij had zelfs oude foto’s gebruikt. Dan denk ik bij mezelf: als dit soort mannen dit al doen, hoe zit het dan met de knappe, succesvolle mannen?
Dat vraag je je af na deel 13?quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Waar gaat dit in vredesnaam nog over joh
dan laat je je gebruikenquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb hier al meerdere keren een topic over geopend, maar om het even samen te vatten: ik had twee langdurige dates met een man die allebei meer dan acht uur duurden. Voor mij was dat altijd het begin van een relatie, zeker als het zo goed klikte en er innig werd gezoend.
Toch zei deze man vervolgens dat hij zich niet wilde focussen op de eerste de beste. Dat ik alleen maar goed was op papier. Dat hij niet echt overtuigd van mij was. En dat hij nog met andere mensen wilde blijven daten.
Het ging hier bovendien om een man die een magere schim van zichzelf was. Zijn carrière zat letterlijk in het slop en hij had zelfs oude foto’s gebruikt. Dan denk ik bij mezelf: als dit soort mannen dit al doen, hoe zit het dan met de knappe, succesvolle mannen?
Ik denk dat het merendeel van de mannen prima bereid is tot exclusiviteit omdat er maar weinig mannen zijn die het kunnen verdragen dat hun partner met een ander seks heeft.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:36 schreef Ansa het volgende:
[..]
Op het moment dat een man al op de tweede of derde date zegt dat ik de enige ben met wie hij datet, is seks ook gewoon een mogelijkheid. Het hangt voor mij volledig af van de vraag of hij commitment geeft voordat ik seks heb. Zo simpel is het.
Er zijn bovendien mannen die meerdere dates met je hebben, urenlang met je zoenen en vervolgens alsnog zeggen dat het op Bumble te goed gaat en dat ze met meerdere mensen willen afspreken. Terwijl ze aan het begin expliciet hebben gezegd dat ze serieus daten. Ik weet niet of dit een of andere zielige wrektruc is om een vrouw onzeker te maken zodat ze minder uitstelt, of dat ze werkelijk zoveel succes hebben. In dat laatste geval kan ik me nauwelijks voorstellen dat iemand met zoveel vrouwen tegelijkertijd date, maar goed, het zou kunnen. Ik weet het niet.
Wat ik wel weet, is dat seks voor mij alleen mogelijk is op het moment dat ik de enige vrouw ben met wie hij op dat moment date. Ik ga geen seks hebben op de eerste date, want ik weet dan niet eens wie hij is. Maar het is absoluut mogelijk om binnen één of twee weken seks met mij te hebben, zolang ik de enige ben met wie hij date.
Ik snap dus werkelijk niet waarom hier zo moeilijk over wordt gedaan. Het is niet alsof ik een man een jaar laat wachten. Ik wil zelf ook weten of iemand wat voorstelt in bed.
Het feit dat ik nooit een orgasme heb kunnen krijgen tijdens seks, had te maken met mijn complexe PTSD en met het feit dat ik me bij mannen zelden echt veilig voel. Ik ben voortdurend bezig met de gedachte wanneer ze me weer zullen verlaten. Dat is een probleem van mezelf. Tegelijkertijd zijn er ook veel mannen die wel moeite doen, maar die bijvoorbeeld met hun tong net naast de clitoris blijven zitten. Of die denken dat een beetje eromheen lebberen voldoende is. En als ik aangeef waar ze wel moeten zijn, zitten ze binnen een seconde weer verkeerd.
Op een gegeven moment heeft het dan weinig nut meer om iets aan te geven. En na een tijdje ben ik het ook zat en heb ik gewoon zin om iets anders te gaan doen.
Ik heb eerlijk gezegd niet meegelezenquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat vraag je je af na deel 13?
Ik date geen mannen, maar mijn ervaring met vrouwen is dat hele knappe vrouwen zeker niet onderdoen kwa persoonlijkheid voor minder knappe vrouwen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb wel een samenvatting: Ansa is gefrustreerdquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet meegelezen
Wow!quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb al 1,5 jaar geen seks gehad.
ja dat snap ikquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:53 schreef Funeste het volgende:
[..]
Ik heb wel een samenvatting: Ansa is gefrustreerd
It shows.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb al 1,5 jaar geen seks gehad.
Ik snap dit nog steeds niet. Als je dat ook meteen zo uitdraagt naar de man in kwestie, kan ik me goed voorstellen dat het mega afschrikt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja?quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:51 schreef Interloper het volgende:
Of gewoon helemaal stoppen met remsporen?
Ja, als je bij date 1 gaat zeggen "ik eis exclusiviteit" schrikt dat af. Als een man dat bij mij had gedaan, had ik op zulk dwingend gedrag zijn afgehaakt. Niet omdat ik per se ook met anderen zou willen daten, maar omdat iemand me al bij de eerste date wil controleren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik snap dit nog steeds niet. Als je dat ook meteen zo uitdraagt naar de man in kwestie, kan ik me goed voorstellen dat het mega afschrikt.
een wip , taxi, een etentje , een gesprek met een glas wijn en de mazzelquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
ik had twee langdurige dates met een man die allebei meer dan acht uur duurden.
die gaan na de wip gelijk wegquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:38 schreef Ansa het volgende:
. Dan denk ik bij mezelf: als dit soort mannen dit al doen, hoe zit het dan met de knappe, succesvolle mannen?
Eerlijk?quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
Maar ik heb wel moeite met geloven dat het zo lastig is om een kerel te treffen die ook na een duidelijke aanwijzing dat jij het fijn vindt dat ze direct jouw clit stimuleren met hun tong ze al snel weer ernaast zitten.
Natuurlijk is het een enorme egoboost om te denken dat ik een zeldzaamheid ben omdat ik met speels gemak dit kan, maar ik vermoed toch vooral dat dit zo basic is dat de meeste mannen dit kunstje beheersen.
Dit!quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eerlijk?
Het is bedroevend hoeveel mannen er echt naast zitten.. zelfs na aanwijzingen.
En ja, dan geef je het op.
Er was geen seks.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een wip , taxi, een etentje , een gesprek met een glas wijn en de mazzel
daar is een naam voor
[..]
die gaan na de wip gelijk weg
Waarom? 8 uur is heel lang.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik snap dit nog steeds niet. Als je dat ook meteen zo uitdraagt naar de man in kwestie, kan ik me goed voorstellen dat het mega afschrikt.
Er was geen seks en koffie is geen date. Ik ga niet 40 min in de trein zitten voor een koffie.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan laat je je gebruiken
normaal moeten ze 300 euro lappen voor een wip van een uurtje
ik zou er dan ook heel goed ziek van zijn ja
een gigantische belediging is dat
voortaan eerst maar een paar keer koffiedrinken, hij zal gedacht hebben , zo die is makkelijk
Maar kennelijk haakten ze wel af. Het is meestal niet zo dat mensen een officieel klachtenformulier inleveren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:17 schreef Ansa het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb nooit klachten gehad.
Omdat je (beide) toch helemaal geen tijd hebt gehad om te processen wat je voelt enzo?quote:
hoeveel juist?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eerlijk?
Er is hoop hoor. Er zijn ook heel veel mannen die er niet naast zitten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eerlijk?
Daarom zei ik het begin van. Bovendien app je toch al een tijd voor je zoent?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Omdat je (beide) toch helemaal geen tijd hebt gehad om te processen wat je voelt enzo?
Ik heb vorige week ook een lange date gehad en hij bleef slapen, zonder seks. Maar zou het echt raar gevonden hebben als hij dan ineens zei; zo, nu hebben we eigenlijk wel een relatie toch?
Nee. Ik 'ken' je pas 8 uren en het was leuk, ik wil je wel vaker zien en kijken hoe het loopt, maar het is dan nog geen relatie.
Noem het maar zoals je zelf wil. Ik zal er niet meer over zeuren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:07 schreef VEM2012 het volgende:
Goh, welk woord voldoet voldoet voor jou wel in dezen?
Ik heb buiten die date om nooit gehad dat ze snel afhaaktenquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:18 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Maar kennelijk haakten ze wel af. Het is meestal niet zo dat mensen een officieel klachtenformulier inleveren.
Of lag het aan je dwingende persoonlijkheid?
Het begin van ontdekken. Niet het begin van een relatie.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
Daarom zei ik het begin van. Bovendien app je toch al een tijd voor je zoent?
Ok, dat laatste snap ik.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eerlijk?
Maar wie gaat dan ook zeggen: nou meid, zoenen kan je niet?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:17 schreef Ansa het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb nooit klachten gehad.
Je kan elkaar toch ontdekken in een relatie? Ik heb er tig gehad en soms ging het na 3 maanden uitquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Het begin van ontdekken. Niet het begin van een relatie.
Hoeveel uren moet je appen voor het zoenen?
Mannen zullen niet weer af willen spreken dan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar wie gaat dan ook zeggen: nou meid, zoenen kan je niet?
Je kan elkaar toch ontdekken zonder er een label aan te hangen? Iemand uit de juiste vijver houdt het wel bij 1, uit zichzelf. Als je leuk genoeg bent.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:27 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je kan elkaar toch ontdekken in een relatie? Ik heb er tig gehad en soms ging het na 3 maanden uit
Gewoon wat langer wachten voordat je gaat zoenen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:21 schreef Ansa het volgende:
Ik heb er geen enkel probleem mee om één of twee dates te hebben waarin niet gezoend wordt en waarin hij eventueel nog andere eerste dates heeft. Maar op het moment dat er gezoend wordt, wil ik dat ik de enige ben met wie hij op dat moment aan het daten is. Waarom zou ik met iemand afspreken, daar gevoelens voor krijgen, terwijl het voor hem slechts een verzetje is?
Dan is de hechting volledig asymmetrisch en dat eindigt voor mij onvermijdelijk in verdriet
Om iemand te leren kennen toch niet? Hoogstens zit je dan op ‘die is leuk en wil ik nog eens zien’. En dan kan het ‘leuk’ nog een momentopname zijn.quote:
Heb jij geen auto?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:18 schreef Ansa het volgende:
[..]
Er was geen seks en koffie is geen date. Ik ga niet 40 min in de trein zitten voor een koffie.
Nou voel ik mij meteen weer een stuk minder bijzonder.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Er is hoop hoor. Er zijn ook heel veel mannen die er niet naast zitten.
Ja ho even, N=1, maar minstens de helft, als het niet richting 2/3e gaat.quote:
Haha. Ik moet wel zeggen, als ik in gesprekken merk dat de mannen echt zelf plezier hebben in orale seks geven, dat het dan meestal wel goed zit.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou voel ik mij meteen weer een stuk minder bijzonder.
En bedankt!
Hangt er vanaf. Een man die zoenen niet zo bijzonder vindt (en die zijn er natuurlijk ook) zal het weinig uitmaken lijkt mij.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:27 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen zullen niet weer af willen spreken dan.
Exactemundo!quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Je kan elkaar toch ontdekken zonder er een label aan te hangen? Iemand uit de juiste vijver houdt het wel bij 1, uit zichzelf. Als je leuk genoeg bent.
Mja helaas... Er heeft ooit ééntje met zijn hand letterlijk op mijn lies gezeten (dus eigenlijk been). Dan gaat het niet meer over millimeters maar ettelijke centimeters.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok, dat laatste snap ik.
Maar niet in staat zijn om je te concentreren op directe stimulatie van de clit met je tong (voor zover gewenst, dat is dus afhankelijk van de persoon en ook het moment), terwijl je a heel duidelijk kan voelen waar die zit, ook als het een mini clitje is, en b je aan de reactie van de ander kan merken of je goed zit of niet… ja, daar heb ik dan moeite mee om te denken dat het om een grote groep mannen kan gaan.
Handen is wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ander verhaal. De mannen die weten hoe ze hun handen/vingers moeten gebruiken kan ik ook wel op 1 hand tellen ben ik bang.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja helaas... Er heeft ooit ééntje met zijn hand letterlijk in mijn lies gezeten (dus eigenlijk been). Dan gaat het niet meer over millimeters maar ettelijke centimeters.
Toen ik aangaf dat hij wat meer naar het midden moest was het antwoord: 'ik weet wel wat ik doe'
Ja maar op een been of wat verkeerd tussen lippen zitten moet toch ergens haalbaar en voelbaar zijn?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Handen is wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ander verhaal. De mannen die weten hoe ze hun handen/vingers moeten gebruiken kan ik ook wel op 1 hand tellen ben ik bang.
Je hebt een keer verteld dat je ooit een gewelddadige verkrachting hebt meegemaakt. Zou dat ook een oorzaak kunnen zijn dat je geen orgasme krijgt tijdens de sex?quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:36 schreef Ansa het volgende:
Het feit dat ik nooit een orgasme heb kunnen krijgen tijdens seks, had te maken met mijn complexe PTSD en met het feit dat ik me bij mannen zelden echt veilig voel. Ik ben voortdurend bezig met de gedachte wanneer ze me weer zullen verlaten. Dat is een probleem van mezelf.
Precies.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Ik moet wel zeggen, als ik in gesprekken merk dat de mannen echt zelf plezier hebben in orale seks geven, dat het dan meestal wel goed zit.
Neeeee wat naar. Heb ook wel eens eentje gehad die dacht dat het tempo van zo'n duracel konijn fijn was bij vingeren.. Ellende. Maar goed, er zijn er gelukkig ook een hoop die wel reageren op (non verbale) feedback en weten wat ze doen. :pquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja helaas... Er heeft ooit ééntje met zijn hand letterlijk op mijn lies gezeten (dus eigenlijk been). Dan gaat het niet meer over millimeters maar ettelijke centimeters.
Toen ik aangaf dat hij wat meer naar het midden moest was het antwoord: 'ik weet wel wat ik doe'
Ja kijk, dan stopt het wel een beetje...
Ja geen idee, ik durf het niet te zeggen. Er zijn ook mannen die 'm er tegenaan leggen en dan denken dat ze er al in zitten, dus ik verbaas me helemaal nergens meer over.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar op een been of wat verkeerd tussen lippen zitten moet toch ergens haalbaar en voelbaar zijn?
Hier zit een Belgenmop in, maar ik vermoed dat het dan hetzelfde is met Nederlandse mannen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja helaas... Er heeft ooit ééntje met zijn hand letterlijk op mijn lies gezeten (dus eigenlijk been). Dan gaat het niet meer over millimeters maar ettelijke centimeters.
Ja kijk, dan stopt het wel een beetje...
Nee want dat was daarvoor al zo. En de verkrachting was meer in een huiselijk geweld setting waar een ex weigerde seks te hebben, ik boos werd op hem en hij toen zei ' dan krijg je seks" en me verkrachtte. Het was geen beroving op straat oid. Ik was vooral opgelucht dat we weer seks hadden tot een therapeut zei dat ik verkracht was.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je hebt een keer verteld dat je ooit een gewelddadige verkrachting hebt meegemaakt. Zou dat ook een oorzaak kunnen zijn dat je geen orgasme krijgt tijdens de sex?
Oja die zijn er ook. Of die op de venusheuvel zitten te frotten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:37 schreef Koettie het volgende:
[..]
Neeeee wat naar. Heb ook wel eens eentje gehad die dacht dat het tempo van zo'n duracel konijn fijn was bij vingeren.. Ellende. Maar goed, er zijn er gelukkig ook een hoop die wel reageren op (non verbale) feedback en weten wat ze doen. :p
quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik durf het niet te zeggen. Er zijn ook mannen die 'm er tegenaan leggen en dan denken dat ze er al in zitten, dus ik verbaas me helemaal nergens meer over.
Nee. Ik woon in de Randstad en er gaan continu bussen en treinen. Ik slikte ook jarenlang lorazepam voor onbehandelde trauma en mocht niet rijden. Nu daar vanaf maar geen zin om geld uit te geven aan rijbewijs en auto.quote:
Ik pak hun hand em zeg " hier" maar ze verpestem het nogquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oja die zijn er ook. Of die op de venusheuvel zitten te frotten.
Of als je zelf een beetje mee stuurt met je bekken omdat ze er maar een klein beetje naast zitten, dat ze mee opschuiven. Zelfs na 4 keer bijsturen naar een kant blijven zij mee weg schuiven
Dat is maar goed ook, want dan heb je die andere hand nodig om zijn hand te begeleiden…quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Handen is wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ander verhaal. De mannen die weten hoe ze hun handen/vingers moeten gebruiken kan ik ook wel op 1 hand tellen ben ik bang.
Mja nee dat doe ik niet. Vind ik te onbeleefd.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:41 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik pak hun hand em zeg " hier" maar ze verpestem het nog
Huh?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik durf het niet te zeggen. Er zijn ook mannen die 'm er tegenaan leggen en dan denken dat ze er al in zitten, dus ik verbaas me helemaal nergens meer over.
Jep..quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:41 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik pak hun hand em zeg " hier" maar ze verpestem het nog
Vreselijk voor je dat je verkracht bent.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee want dat was daarvoor al zo. En de verkrachting was meer in een huiselijk geweld setting waar een ex weigerde seks te hebben, ik boos werd op hem en hij toen zei ' dan krijg je seks" en me verkrachtte. Het was geen beroving op straat oid. Ik was vooral opgelucht dat we weer seks hadden tot een therapeut zei dat ik verkracht was.
Yep. Die denken dat ze al aan het penetreren zijnquote:
Ohnee dat doe ik wel hoor. In de juiste setting kan dat best.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja nee dat doe ik niet. Vind ik te onbeleefd.
Doen!quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja nee dat doe ik niet. Vind ik te onbeleefd.
Als ze niet genoeg met haar seksen dan is ze bang dat ze het elders gaan zoeken. Ze moeten uitgeput zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:44 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Vreselijk voor je dat je verkracht bent.
Ik snap het stukje dat je boos werd dat hij geen seks wilde hebben niet, los van dit nare trauma (en ik meen dat echt, geen enkele vrouw of man zou zoiets moeten meemaken). Iemand kan toch geen zin hebben, waarom zou je daar boos om worden?
Ik zou wel bijsturen maar niet 'hier' zeggen. Is zo dwingendquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Doen!
Zelf wel plezier hebben en je partner onbevredigd achterlaten is veel onbeleefder.
En mannen met een broos egootje moeten maar wat eelt op hun ziel kweken.
Omdat hij het deed als straf omdat ik een andere politieke mening had en ik daarvoor moest "boeten".quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:44 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Vreselijk voor je dat je verkracht bent.
Ik snap het stukje dat je boos werd dat hij geen seks wilde hebben niet, los van dit nare trauma (en ik meen dat echt, geen enkele vrouw of man zou zoiets moeten meemaken). Iemand kan toch geen zin hebben, waarom zou je daar boos om worden?
Ja eens.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou wel bijsturen maar niet 'hier' zeggen. Is zo dwingend
Verkeerde vijver.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:48 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat hij het deed als straf omdat ik een andere politieke mening had en ik daarvoor moest "boeten".
Helaas ook war. Ik heb enorme inruil-angst em verlatingsangstmquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als ze niet genoeg met haar seksen dan is ze bang dat ze het elders gaan zoeken. Ze moeten uitgeput zijn.
Bijzonder wel.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Yep. Die denken dat ze al aan het penetreren zijn![]()
Dan denk ik echt: hoe kan je dit niet voelen
Oké.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan het weer over het onderwerp gaan? Dank u.
Dat kan ook leuk zijn hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou wel bijsturen maar niet 'hier' zeggen. Is zo dwingend
Hoe dan? Ik krijg daar juist complimenten over. Terwijl oraal ik geen enkel benul heb wat ik nou precies doe (en ook zelden een verzoek tot herhaling krijg).quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Lekkere therapeut...quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee want dat was daarvoor al zo. En de verkrachting was meer in een huiselijk geweld setting waar een ex weigerde seks te hebben, ik boos werd op hem en hij toen zei ' dan krijg je seks" en me verkrachtte. Het was geen beroving op straat oid. Ik was vooral opgelucht dat we weer seks hadden tot een therapeut zei dat ik verkracht was.
Ja nouja best veel mannen zijn veel te ruw.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:00 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik krijg daar juist complimenten over. Terwijl oraal ik zelf geen enkel benul heb wat ik nou precies uitspook.
[..]
Lekkere therapeut...
De therapeut noemde seks onder geweld terecht verkrachting. Ík had het niet door.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:00 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik krijg daar juist complimenten over. Terwijl oraal ik geen enkel benul heb wat ik nou precies doe (en ook zelden een verzoek tot herhaling krijg).
[..]
Lekkere therapeut...
Het is tegenwoordig heel normaal om met meerdere mensen te daten (inclusief sex) voor je een keuze maakt. Ik ken genoeg vrouwen die dat zo doen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Want mannen die zoiets doen zijn daar vaak niet echt vocaal over en het zijn ook mannen die in een relatie geen probleem hebben om achter jouw rug om nog wat rond te neuken.
Wederom: die mannen zijn er, maar er zijn ook genoeg mannen die niet bereid zijn voor een keertje neuken het risico te nemen dat ze jou ongelofelijk veel pijn doen.
Echt, er zijn ook mannen die geen klootzak zijn.
Onder geweld haalde ik niet uit het bericht. Excuses.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:04 schreef Ansa het volgende:
[..]
De therapeut noemde seks onder geweld terecht verkrachting. Ík had het niet door.
Ja hij sloeg me met het metalen gedeelte van een slang. Maargoed, het droeg niet bij aan mijn beeld van seks nee.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:09 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Onder geweld haalde ik niet uit het bericht. Excuses.
Het is ook normaal om aan plasseks te doen of gay seks te hebben, maar niet iedereen doet dat en als je dat wel wil doen moet je consent vragen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig heel normaal om met meerdere mensen te daten (inclusief sex) voor je een keuze maakt. Ik ken genoeg vrouwen die dat zo doen.
Het is netjes om daar eerlijk en duidelijk over te zijn, maar ik vind het heel naïef op op je eerste date er vanuit te gaan dat je de enige bent en dat je de ander kan laten "wachten" om zichzelf of haarzelf te laten "bewijzen"
quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:48 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat hij het deed als straf omdat ik een andere politieke mening had en ik daarvoor moest "boeten".
Ja, ik zei dat ik het niet ok vond als iemand met een mannelijke puberteit in de vrouwensport meedeed. Ik was een nazi, een slecht persoon en hij wilde geen seks meer.quote:
Buiten de bekende klaagzang is het best OT, het type man wat de plekjes niet kan vinden of zijn piet in het universum laat zweven is ook niet echt een bonus in je levenquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan het weer over het onderwerp gaan? Dank u.
hij had macht over je omdat je verslaafd bent aan seks zeker?quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:27 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, ik zei dat ik het niet ok vond als iemand met een mannelijke puberteit in de vrouwensport meedeed. Ik was een nazi, een slecht persoon en hij wilde geen seks meer.
Nee. Ik heb verlatingsangst en als hij seks weigert voel ik me minderwaardig en afstotelijk.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:32 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
hij had macht over je omdat je verslaafd bent aan seks zeker?
welja, ik hoop dat je uit die cirkel kan doorbreken, dit is geen leven zoquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee. Ik heb verlatingsangst en als hij seks weigert voel ik me minderwaardig en afstotelijk.
Dat het gebeurt ja. Maar het is niet zo algemeen als Ansa zegt. Echt niet iedereen doet het.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig heel normaal om met meerdere mensen te daten (inclusief sex) voor je een keuze maakt. Ik ken genoeg vrouwen die dat zo doen.
Het is netjes om daar eerlijk en duidelijk over te zijn, maar ik vind het heel naïef op op je eerste date er vanuit te gaan dat je de enige bent en dat je de ander kan laten "wachten" om zichzelf of haarzelf te laten "bewijzen"
Ik merk het ook vooral op Bumble.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat het gebeurt ja. Maar het is niet zo algemeen als Ansa zegt. Echt niet iedereen doet het.
Nee. En als dit je enige reactie is op mijn verhaal..quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan dit niet in R&P of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |